Vie Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Zoals kipfiletjes Soothe! Hè, ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 En dan niet te hard gebakken he Vie Krokanr aan de buitenkant maar toch lekker mals vanbinnen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ja VM, maar ik hèb emotioneel gezien gewoon iets tegen lamsvlees. Met ecologisch gegroeide vissen of gevogelte heb ik dat veel minder, en ik weet ook wel dat dat senti-geklets is, maar zo voel ik het.Ben je er nu verder zelf een beetje uit, wat je "aangericht" hebt met jouw eerdere bericht over je zwangerschap wat niet zo bleek te zijn?Dat valt me wel van je op, dat je tamelijk luchtig omgaat met de reacrties. En dat geeft verder niet, maar het maakt mij nieuwsgierig hoe jij dat ervaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik houd van lam, knoflook -rozemarijn erbij.Geheel duidelijk.Als je weer kroontjes eet verwacht ik een invitatie. Vie Kokkerellert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hoi Bambam,Dit moet lukken ik moet het alleen nog in het goede vormpje gieten Zo heel goedkan ik mijn draai nog niet vinden. Heb momenteel best wel een kort lontje, maar..................vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Voor mij was het niet "luchtig" Vie, het was even echte enst! En wat het stomste is, nu het niet zo blijkt te zijn vind ik het bijna jammer!!!LiefsN; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Lekker he Wing, lam!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Sjaak geef het de tijd joh. Als jij je lekker voelt bij de keuze die je gemaakt hebt en daardoor wat rustiger bent. Prima.En dat korte lontje????? Ik denk dat hier best veel herkenning is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Maar ne bout duurt zo lang voor ie klaar is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Maar ne bout duurt zo lang voor ie klaar is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Nou Bolleke ga graag mee op vakantie hoor.Patatteke, fijn dat je er weer bent. Dubbel gevoel lijkt me dat je niet zwanger bent.Moet vanavond veel googlen want 2 uur geleden een telefoontje gehad van welzorg dat ze mijn auto op wilden halen. Huh? Heb voor elke oplossing een probleem maar wil het wel uit gaan zoeken. Had deze auto voor woon-werk verkeer maar gezien ik volgende maand mijn baan officieel kwijt ben (was al afgekeurd) moet ik hem inleveren. Dat begrijp ik nog maar toen ik het op een accoord wilde gooien vroegen ze in mijn ogen een woekerprijs. En dat begrijp ik weer niet want de auto is bijna 7 jaar en helemaal aangepast op mijn handicap dus wat moeten ze er mee nog? Naja heb er de ballen verstand niet van maar wil wel weten hoe dat nu zit om zo'n prijs te mogen vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hoi druppie,Kunnen ze dat dan zo maar in Nederland? Jij hebt normaal toch recht op een aangepaste auto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hé verdulleme ik heb ut simpel gehôuwe. Speklappie met bloemkool en aardappeltjes. Had betarh un broodje bal kunne pakke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik eet kaas tortelini met een eitjeEn een mix van TomatenprutTomatenMaisPerzikHele Oude kaasIndiase kruiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Lijkt me heel lekker woman!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ach Druppie wat kluters voor je joh. Dat ding kun je juist zo goed gebruiken. Ik weet wel dat die 45km. auto's (want daar heb je het toch over) stinkend duur zijn. Weet daar ook de rede niet van want zebestaan grotendeels toch uit polyester. Of hoe schrijf je zo iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Druppeltje, soms is het in dit soort gevallen beter om langs te gaan. Persoonlijk contact en een persoonlijk gesprek en dat ze zien dat je bv met stok loopt. Misschien iemand meenemen die goed is in dit soort dingen. ???Veel kracht want dit is NIET leuk x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Indeed Wing, wij willen niet opgeofferd worden, als lam op de slachtbank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Jongens ik sluit af voor vanavond DAAAAAGGGG Dit word me echt te veel. Nou komt Woman met iets aan wat ook zo heerlijk is.Ach en wee mijn gekwelde geest komt in op stand.Als de kabouter en ik gingen Grieken, bestelde ik altijd paidakia Lamskotelet met frieten rijst enz. mmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Slaap ze Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik moet even iets vragen .. ik drink nu voor het eerst NIETS meer sinds 2 x 24 uur ... ik voel me ranzig en duf .... anders kan ik het niet goed onder woorden brengen ... zijn dat de zgn afkickverschijnselen ? ... wat is in het algemeen de verschijningsvorm van afkickverschijnselen .... roken doe ik al niet meer sinds 1978 .... de afgelopen 14 dagen dronk ik nog 5 wijntjes per dag .... daarvoor veeeel meer ... please be of any kind of advice for me ... dankjewel Nick, in een rare gemoedstoestand of ik hunker naar wijn ? .... NEE dat is het niet Zou misschien wel een griepje kunnen zijn .... grrrr .... weet ik veel ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Niky, Hoe dikwijls heb ik dat hier al nie gevraagd????Wacht maar af, vanacht ga je zweten!!!Maar hou nu toch maar es 27 dagen vol!!Ik steun je !Je scheepsmaatjePs, ik heb trouwens m'n voet verstuikt op zoek naar nieiuwe laarzen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Vlaandertje haaallllllllllllooooooooooooooooooo .... oude scheepsmaat .... fijn dat je d't weer bent ..... Nicky ps ik voel me een beetje kluten om met Alf te spreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 moet ffe een uurtje weg .... tot straks .... voet verstuikd ? in het gips ? Nick, verbandmeester hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Zo erg niet maar ik strompel wel!Kom je me ondersteunen??Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden