Spring naar bijdragen

Donderdag 7 januari 2010


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lady T. Hoe voel je je nu? Gaat het een beetje?
Ikzelf heb 3 en een half jaar in een inrichting gezeten. De vraag voor mij achteraf was wel, ben ik er iets mee op geschoten. Waar je ook bent, overal pik je wat mee en leer je van.
Ja psycho-analyse is, wat ik begrepen heb, pittig maar als je vertrouwen hebt in je hulpverlener is het een stuk gemakkelijker. En heu ik weet niet of België nu zo achter loopt met behandelingen.
Hier in ons koud kikkerlandje hoor je ook wel niet al te frisse verhalen hoor.
't Is maar net waar je beland.;)


Vie Hoe is het nu met het pootje? Loop je nog steeds rond met de bezemsteel ter ondersteuning:heart:

Mensen het gaat vanacht weer knap vriezen. Denk er aan de waterleiding dicht te draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, wat een moedig idee. Zolang je het vooral voor jezelf doet en geen hoge verwachtingen hebt zal het je goed doen.

Jurgen, fijn dat je een goeie dag hebt gehad. :present:

Helder ik hoop dat je nog schrijft wat er aan de hand is. Of heb je problemen op het forum te komen?

Marjo ik ben blij dat het er voor jou ook weer wat hoopvoller uitziet vandaag.
Klinkt goed.

Tina je verzet een hoop werk, knap van je dat stugge doordouwen. Je zult steeds wat verder komen.
:present:

Nou het viel me reuze mee van de week. Ik zit er weer helemaal in, in het werk. Daar waar ik een beetje vastliep is weer schot in gekomen. Door met meerdere mensen te overleggen komen er vaak weer nieuwe ideeën bijzonder is dat.
En met alle sneeuw en ijsprut ben ik ook steeds redelijk goed weggekomen.
Zo zie je maar weer, vaak is het zoals Byron Katie zegt: de realiteit is vaak vriendelijker dan het verhaal dat je erbij gemaakt had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bollie,
lief dat je zo snel reageert.
Weet wat je bedoelt met het dingen oppikken tijdens opnames hoor
t zou maar erg zijn van niet...
dat wel
maar heb er vooral veel opgestoken van medemensen
want zoals ik al zei; de "hulpverlening" laat te wensen over.
En toch blijf ik ervan overtuigd dat het ginds bij jullie veel proffesioneler aantoe gaat
manman, ge moest es weten hier in Belgie!
In alle geval
ik ga er weer voor
en laat je snel iets weten!
TT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kate!
Tnx

Wat mij betreft ook
Drie maal hoera voor
Byron Katie!

Zet vrouwe jeuzel mooi
op d'r plek!

Net thiamine aan huis bezorgd
Leen-dongel vervangen

Zoon gezien
Zag er goed uit!
Hij had nieuwe schaatsen...
En vertelde van zijn boekbespreking

Nu even bijkomen
What a day
Ben blij met m'n fiets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Soothe ik heb die neiging ook weleens. Alsof we het gewoon niet op zijn beloop durven laten gaan.
Alvast bedenken wat er allemaal kan gebeuren en wat moeten we daar dan weer mee. Controle willen houden.
Ik had het nooit op rijden met slecht weer.
Nu blijkt het ook inderdaad sprookjesachtig mooi.
Witte weilanden met rennende hertjes, de rode ondergaande zon, prachtig. Zomaar te zien vanaf de snelweg.
Zien wat er is en niet van alles erbij verzinnen.
En mocht het mis gaan komt er ook wel weer een oplossing. Het gaat altijd verder. Ook zonder onze hersenspinsels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik val zo maar even binnen; ben nog op mijn werk maar bijna klaar voor vandaag. Nog even geen puf om alles te lezen (ik leef vanavond hopelijk weer even op).
Ben bij de laatste opdracht van de internetbehandeling beland en vind het vervelend dat het alweer de laatste is. Hoezo dan: kan ik al alleen zwemmen hierna? :angry:

Dat voelt nog echt niet zo. Vooral niet nu ik te moe ben om me op die laatste opdracht te concentreren.
Valt me sowieso tegen; toen ik nog een fles wijn dronk na het werk had ik meer energie en kon ik ook (ja echt!) me beter concentreren. Is dit nu het denktempo van mijn normale nuchtere ik?
Of komt dit alleen door de stopperiode en is het over een paar maanden weer op een normaal niveau?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...