Spring naar bijdragen

Donderdag 7 januari 2010


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen allemaal,

Marjo rustigaan met fietsen hé?

Albertina, succes met de therapie. Ben benieuwd of het vandaag weer veel voldoening geeft.

Moghu Vie.:)
Co veel plezier met het werken weer. En rustigaan hé:heart:

Allaine smaakte het eerste bakkie?

Niknok, Ja het kan griep zijn, maar inderdaad ook afkickverschijnselen. Is ff een heel vervelende tijd maar die kom jij als sterke roeier wel door. Maar lekker de reis die je binnenkort gaat maken, in je hoofd houden. Lekker nuchter, en met fit het vliegtuig instappen.;)

Nien hoe is het met het pootje? Nog veel pijn?

Ja Kat ga Nik maar even verlossen van de Gremlins.;)

Ari wat is dat nu? Niet ziek worden meis? Ja zo'n nieuwjaarsduik:wacko: Je lichaam krijgt toch ineens een opdonder hoor.

Tapas. Dromen over voertuigen betekenen voor zover ik weet altijd, gaan reizen. Nieuwe uitdagingen aan gaan. Groeien.
Dat andere gedeelte van de verjaardag zou kunnen betekenen dat je nog veel faalangst hebt.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nik, succes met de sokken. Ik heb het gisteren voor-geprobeerd, maar het werkt niet. Maar als je voor je plezier voor aap wil lopen :D Plezier met de pianoles.

Heb nog even met interesse gelezen wat er gisteren geschreven werd over trek in zoet na stoppen met drinken. Ik heb dat zelf niet gehad, maar ik ben nooit een zoetsnoeper geweest.
Lianne, welbedankt voor de tip van het ayurvedisch eten. Die appel in de magnetron van jou, daar zou ik dan weer cayennepeper over doen en evt. wat honing en wat heel pittige kaas. Maar wel een lekker toetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje zelf heeft goed geslapen maar rottig gedroomd. Droomde dat ik Jos als ander persoon zag en riep om mijn moeder en daarna om hem. Ik had een hoop tubes lijm op een stoel liggen. We pakte elkaar en begonnen te huilen.
Uitleg weet ik niet precies maar wel dat ik twee dingen aan het verwerken ben. En de relatie met mijn moeder, die hetzelfde was dan wat ik nu mee maak met Jos, en het willen lijmen van de relatie. Geen afstand durven te doen van het nu:huh:
Nou ff de kippels van water voorzien.
Trouwens Kwiebus de kater is nog steeds niet terug. Is wel vaker een paar dagen weg geweest maar toen ik hem van de week riep en hij niet kwam, dacht ik meteen "dit is foute boel. Die komt niet meer terug"Daar maak ik me erg veel zorgen over. Maar niet van te voren invullen Bol. t'Is nog maar drie dagen geleden. Dus moed blijven houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, dat is heel naar, je kat weg, en zeker met dit weer.
Ik droom nog steeds heel vaak dat ik al mijn levende have kwijtraak. Heb ik de een net gevonden, is de andere weer kwijt, en ondertussen brandt mijn huis af. Waarschijnlijk ook een probleem met loslaten.
Heb je al in de buurt rondgevraagd of ze de kat hebben gezien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vietje goeie morgen. Nee ik heb in de buurt nog niet na gevraagd. Heeft geen nut want achter mij ligt een groot weiland waar meneer altijd naar toe gaat. Maar we blijven hopen.
Ja dromen over een huis? Een huis staat altijd voor jezelf. Dat je alles kwijt raakt is misschien de angst om gewoontes die je had kwijt te raken een stukje zekerheid wat je toen had. Ook zo het huis. Het oude huis brand af en nu ga je aan een heel nieuw huis bouwen dus een nieuwe zelf. Goed teken maar wel beangstigend. Hoe gaat het nieuwe huis eruit zien. Nou altijd beter dan het oude.;):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze morgen! :rose:

Hmmm angst om alles kwijt te raken....
Waar zou mijn droom dan voor staan? :huh:

Ik droomde vannacht dat ik mijn uiterste best deed om het huis waar ik nu woon met de grond gelijk te maken. In de fik steken, een bulldozer er tegenaan en meer dingen maar die herinner ik me niet meer. Wel schade maar het huis bleef staan en mijn broer werd steeds kwaaier op me omdat ik hun ook steeds in gevaar bracht.

Maf hoor! Want ik heb het hier super naar m´n zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Lief spudtieke. Mmmmm klopt die naam nu nog wel?:huh:
Ja ik denk dat jij zelf probeerd om met grof geweld je verleden achter je te laten. Maar misschien wat rustigeraan moet doen. Het huis breekt alleeen af als je er helemaal klaar voor bent.
Maar misschien ben je erg bang dat anderen je niet meer kunnen of willen accepteren als je de nieuwe Spud wil laten zien? Ook in dromen bestaat projectie.
Ja ik zeg ook maar wat hoor. Maar ik heb me een tijdje bezig gehouden met droomuitleg voor mijzelf.
Nu hebben misschien anderen er ook wat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Bolleke thanks!

Ben niet zo expleciet bang dat andere mij in mijn nieuwe vorm niet accepteren, iedereen is juist blij met die verandering zo duidelijk te zien in mij.

Wellicht ben ik misschien gewoon bang, dat er ooit ook weer eens een einde komt aan dit gelukzalige gevoel en verpruts ik dan liever zelf nog dan dat ik het aan een overlaat. (Hier ben ik nu alleen opgekomen door jou interpretatie, dus nogmaals dankjewel)

Hé en ik ben heel benieuwd waarom je twijfelt of mijn naam nog wel klopt. Wat denk of voel je daar dan bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dat met grofgeweld mijn verleden achter me laten betreft, ik denk dat je daar wel enigzins gelijk in hebt.. Ik heb immers behoorlijk wat scheepjes achter me verbrandt daar in Nederland. Te beginnen met, mijn therapieverleden achter me te laten, hier zijn geen dossiers over mij wat betreft de etiketjes die ik had en ik kan ook nergens op terugvallen.
Voelt als een bevrijding maar tevens ook best spannend, je neemt immers jezelf altijd mee en je weet niet wat de toekomst brengt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, het huis dat afbrandt is altijd een huis waar ik vroeger heb gewoond, niet het huidige. Het zal dus wel die symboliek hebben. Er is hier in de loop van de tijd wel geschreven over het sturen van je dromen. Dus als ik die droom nu weer krijg, sta ik erbij en kijk ik er naar.

Spud dat je zelf je huis met de grond wil maken in die droom, geeft wel heel veel zelfstandigheid aan. Jij laat het niet gebeuren, maar doet het gewoon zelf. :)
Alleen het huis blijft maar staan.... wat zou dat betekenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, dat ik een opleiding tot deskundig sloper moet gaan volgen denk ik. :D
Of misschien, dat de funderingen van mijn oude krot waar ik in woonde misschien wel steviger zijn dan dat ik ooit gedacht heb. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Spud. De naam Spudtie is zo anders. Die klopt toch niet, hé hé snap dat nou eens:heart::)
Vie. Ja alle dromen zijn toch gebaseerd op de eigen interpretatie van de persoon zelf en de belevingswereld van hem of haar. Daarom is het ook zo moeilijk precies uit te leggen wat een droom voor die persoon betekent.
Er zijn alleen symbolen die voor iedereen gelijk zijn. Maar een Afrikaan zal over hele andere symbolen dromen dan wij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, dromen van dingen die je graag zou willen (dagdromen dus) zijn vaak bedrog. Maar ik geloof wel dat je innerlijk zonder controle van jezelf, des nachts uit wandelen kan gaan, en dat je dan dingen te zien kan krijgen waar je overdag mee aan de slag kan.

Tijd voor een boterham, en tot laters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...