Mai Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Goedemorgen!Lekker wit Daar buitenVoor mij eenveel fietsen-dagWant vele afsprakenbuiten de dorpsgrenzenOok een nieuwe dag met nieuwe kansenBen vastbesloten er een mooie van te makenHet hoofd probeerde me af te latenglijden naar ongekende dieptesIets te vaak geweest Trappen we niet meer in!Yeah! Feel's good!Beetje blijven oplettenThat's all!Nu koffieDag makenEnjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Goedemorgen Marjo.Vandaag eerst en kopje thee als je het goed vindt. Koffie start daarna als ik op m'n werk aangegleden ben.Een goede dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Goedenmorgen! Go for it, Marjo!Gewoon lekker bezig blijven, da's vaak het beste wat je kunt doen. Wel voorzichtig wezen, het is overal glad nu, je auto kan ook langzaam he! Oh je gaat fietsen... LEZEN Water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Môgge Alaine, Water en Kimnien de rest..Voorzichtig glijden Alaine!Water: Yep! Thuiszitten lukt me niet zo best...Auto rijdt even niet, beter voor debeentjes en het heufd: On da bike!Lekker door de sneeuw ploeterenKan het niet laten hè, beetje baggeren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Goede morgen allemaal,Ik heb werkelijk geslapen als een blok beton:)Koffie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Succes Co:heart: en voorzichtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Goedemorgen allemaal .... zij die vroeger weg moeten --> goed uitkijken en AFSTAND houden van de medeglijders .... wel mooi buiten .... ik begin vandaag aan mijn 4de droge dag ... gisteravond was ik doodmoe, snipverkouden, droog-hoesterig en barstende koppijn .... afkickverschijnselen ? : wie het weet mag het zeggen ... eigenlijk ben ik heel weinig ziek ( Niky KLOPT af op het ongeverfde hout van zijn eikenhouten bureau van het begin van de 20ste eeuw ) .... Hoef pas om 11.00 uur de deur uit .... theoretisch kan ik het lopen ... naar pianoles .... ik las in de draadjes enkele dagen terug over een OMA en SOKKEN over de schoenen !! Goeie tip eigenlijk !!! Nick, droog en afkloppend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Good morning CoCo en AR ..... leden van beton hahaha .... jij ook lekker geslapen CO ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Goedemorgen!Doen jullie alllemaal voorzichtig?Een prachtig gezicht, die witte wereld,dat weer wel.Ook hier geslapen als een blok en nu maar eensdouchen en dan aan de dag beginnen.Het wordt glibberen buiten,dat is te zien aan de autos die hier bijnade bocht uitvliegen..Maar goed, ik ben benieuwd of iedereenzal komen op de therapiegroep.Ik kan me zo voorstellen dat dat niet iedereenlukt, de bussen rijden hier niet.Enfin, we zullen zien.Een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Goeiemorgen,Marjo heel veel plezier vandaag, het is toch je eerste dag bij de WerkindeWei (maar dan op zijn Fries).En alle anderen natuurlijk ook een heel goede dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 1. Ik lach, dus ik besta2. Inzicht zonder handeling brengt geen verandering!de stellingen van Coco --> met 1. ben ik het 100% eens ---> met 2. ben ik het voor 8 % eens Nick in een oplettend en lucide moment :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 WerkindeWei (maar dan op zijn Fries) = werken in de wijk ? .... op het weiland lijkt me nu niet zoveel te gebeuren ? hallo VIE, wat is het in het FRIES ( worreken in dê Wönweijk ? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Albertina ... waar woon jij ( vlak bij welke grote plaats in Nedeerland/Belgie ? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Niknok,ik woon onder de rook van de hoofdstad.( in Nederland)Nu zie ik dat je naar Bali gaat,ben je er al eerder geweest?Verleden jaar ben ik op Bali geweest,mooie plekjes om te bezoeken en een prachtige zee om in te zwemmen.Ik ben een klein beetje jaloers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Nu ben ik er echt vandoor,tot later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Katje , we zijn maar met z'n tweeën en op de markt ... beetje eng met al die slapende Gremlins in de buurt .... gelukkig is KAT ook bij me .... dat maakt 3 Niky, soms ook 'n beetje angsthaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Nee hoor Niky,Je mankende scheepsmaatje is er ook al!Op gladde wegen dadelijk mankend de jongens naar school brengen! Heb je een goed geslapen?LiefsN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Goedemorgen allemaal!Ik moet eerst nog even ontbijten.Kom straks nog een kijken.Sorry Nik. Ik voel me bere-schuldig.Maar ook bere-hongerig.En je weet inmiddels wat een hongerige kat doet he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Môge,je gaat toch niet ziek worden Ari? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Tapas, mooie foto's gisteravond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Goedemorgen, sinds lange tijd heb ik weer eens gedroomd vannachttenminste dat ik het me kan herinneren.Ik moest een bus rijden, lessen zeg maar, en dat viel nog wel mee, alleen dat stuur zat zo laagop de plek van de versnelling, maar ondanks dat viel het me nog mee (en dat voor iemand die geen auto durft te rijden en wel een rijbewijs heeft)Daarna vierde ik mijn verjaardag met mensen van vroeger, waarmee ik nu niet meer zoveel contact heben dat was echt raar, omdat ze het niet gezellig vonden die verjaardag, en de hapjes niet lekker waren enzo besloten ze spullen uit huis mee te nemen als compensatie ik moet dan ook nog even bijkomen vanochtend, is raar wakker worden!maar ondanks dat wens ik iedereen een goede witte morgen toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Nou beste mensen GOEDEMORGENik zit in het internetcafé van het ziekenhuis.Nog geen koffie op, dus zometeen op zoek!Het heeft hier ook weer gesneeuwd, niet veelmaar gisteravond was het al spekglad, duseen laagje sneeuw erover is dan wel gevaarlijk.Ik heb om half 8 de carpoolkids opgehaald ennaar school gebracht en toen maar doorgeredennaar het ziekenhuis (in dezelfde plaats) 250 meterverder....en daar was ik om 8.10 terwijl ik om 9.45 een afspraak heb. Maar naar huis rijden heeft ook geen nut.Er staan hier 8 prachtige pc's, met vrije internettoegang, wat een luxe!Ik hoop dat iedereen veilig aankomt vandaagik schrok wel gisteravond dat de files rondAmsterdam er om 01.00 nog stonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Tapas, weet je dat autorijden in een droom staat voor het besturen van je eigen leven? Misschien moet je het stuur gewoon wat hoger zetten....Wel erg gelachen om die kennissen in je droom die ter compensatie dan maar de spullen uit je huis droegen. En wat deed jij toen ze dat deden?Houtje, leuk hè, gratis internet in sommige ziekenhuizen. Succes vandaag.Ari beterschap. Het is wel de tijd van de snotterende/koortsige/rillerige mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Tapas, ze waren niets aan het meenemenze waren jouw huis voor je aan het opruimen!want jij doet dat blijkbaar alleen op je werkplek:DIk zag gisteren in het plaatselijke krantje een intervieuw dat gebruikelijk wordt afgelsoten met iemand persoonlijke motto, meestal van die tegeltjesspreuken, maar deze zal een hoop frummers aanspreken:Stel uit tot morgen wat je vandaag had kunnen doen, want de wereld gaat aan vlijt ten onder!istie goed of istie goed?Ari, lekker uitrusten, tuttelen en je laten verwennen:)beterschap meis.ja en dan moet ik dus toch echt in standje aktie vandaag,tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kimni Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Goedemorgen allemaal,Na wat op start probleempjes toch even aanwezig.Was vanochtend al bezig.vandaag een drukke dag,maar dat geef niet, dat is iets wat ook wel eens mag.De was staat te wachten,de mand met strijk heeft nu al klachten.Dus even snel een ochtend groet,later in de middag ben ik er weer, kom vast en zeker goed.Lieve groet,kimni ps. Cathy dag 3 is aangebroken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden