Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Bollletje, het hoeft van mij niet rustiger te worden hoor.Als mijn kop er niet naar staat, treed ik even terug.Zoals nu, even lekker koken.Amuse yourself. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoi Akelei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Denk het ook Wing. Wij blijven lekker hier.Zeg Wing, straks zijn wij de enige nog, wordt het forum opgeheven.Keuken roept.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Kirky, in Belgique zijn ketteingen verboden omdat het de wegen zou kapot maken??? Omdat wij elk jaar naar Fr Alpen gaan hebben wij altijd wel sneeuwbanden bij de hand! Maar ik hou der toch ook nie van om me op glad ijs te begeven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoi allemaal natuurlijk!Ik probeer met links te schurenDat valt me nog niet meeTelkens smokkel ik terugnaar rechts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Wordt het niet beetje verwarrend, dat mensen niet meer weten wat hier besproken is en wat daar ?Hmmmm, ik blijf hier, meer dan genoeg. Moet mezelf vaak al wegtrekken van hyves, msn, dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik maak er geen gak meer aan vuilHet zal mij aan m'ngak roestenJullie gakken maareen eindje wegIk heb gegakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Yep. Take Care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Straks mn voet maar eens inzwachtelen met vaseline en plastic. Voor in mn sokken en moonboots. Mn doggie moet uit. Loop nu met een gat in mn sok. Blote voeten is echt vééls te koud. Kan ik er steeds naar kijken dat is wel leuk. Dit is de eerste tattoo die ik kan zienDe anderen zitten rechts boven mn bil en in mn nek dus die zie ik nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik snap wel wat je bedoelt Caro, bij andere forums zie je ook vaak een koffie-leutdraadje. Om lekker te klessebessen. Gezellig ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hallo Willie hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hela Willie!!!Alles kits??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hela Willie!!!Alles kits??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Bolletje,Nu ik anderhalvemaand verder ben beleef het alcohol vrij zijn iedere dag anders Zoals vandaag bijvoorbeeld.Je zelf verstoppen door middel van een paar drankjes was toch heerlijk.Dat ik dat nu niet meer kan ervaar ik soms als heel vervelend.Volgens mij kan je pas echt van de alcohol af wanneer je op een goede manier afscheid neemt van de " voordelen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hey maar Willie ik doe elke dag heel erg mijn best, maar dat wil niet zeggen dat het altijd evengoed lukt he!!Zal wel normaal zijn zeker????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Vlaamsmeisje,In de zomer lekker in Antwerpen op het terras een paar bollekes drinken. Daarna een frietje met tartaarsausdan terug nog twee bollekes Is er iets lekkerders. NEE NEE NEEIk mag dat mijn hele leven NOOIT meer en ik doe het ook nooit meer . MAG IK EVEN JANKEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik ween met je mee Willie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Willie er komen dingen voor in de plaats die leuker en fijner en beter en lekkerder zijn. quote: Originally posted by: willieVolgens mij kan je pas echt van de alcohol af wanneer je op een goede manier afscheid neemt van de " voordelen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Sjaak, gaat het nog goed met you ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 VM niet huilen !!! Flink zijn !!! xxxx maatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 ben weer weg .... doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Woman,Ik hoop het ! en ik heb vertrouwen Maar ik zie het nog niet allemaal scherp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik beloof het Willie. Nog even geduld Het is echt echt echt echt echt echt echt de moeite waard. Straks zul je vrij zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Wingnum,Wat jij zegt is heerlijk. Dat is waar. Maar met een drankje is het hemels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Dar ik heb ook een keer (wild) gekampeerd in de Ardennen met -2 graden. En sneeuw. 1 van de mooiste ervaringen van mn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden