Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik ben er nogMailtje van Meneer Cactus gehadZe snappen het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Das mooien je belofte aan Scoothe ook nog waargemaakt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Jazeker Ben er wel erg blij mee hoor, dit forum betekent veel voor mijVond het toch wel een beetje griezelig dat ik het misschien zonder zou moeten doenVandaag voor het eerst gewekt door mn cedeewekkerGister was mislukt omdat de cedee bleef hangen bij het tweede nummer dus toen heb ik hem uitgezetMuziek van Anaguma, dat werkt kennelijk toch op je onderbewustzijn ofzo in je sluimerslaap want ik voel me nu heel prettig en vredig. Sjaak, vandaag je tweede dagBen je voorzien van alles wat je nodig hebt ? Als je voelt dat het niet gaat meteen hier komen melden, ok ?Straks tattoo laten zettenbrrrrrvery scarykadootje voor mezelf omdat ik het droog heb gehouden tijdens de feestdagenDenk aan mij ! 16.00 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ben er ook weg vanLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hai Woman!! Blij da je der nog bent!!Wat voor tatoo? Heb je al gekozen? Doet trouwens helemaal nie zo pijn hoor!!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Succes Womanhij wordt mooiff doorzettenwie mooi wil zijn...........Isa succes en kleed je lekker dik aan meis:heart:Bol fijn dat kwiebus weer terug isdie weet wel waar ie moet wezen he!En nu flink zijn en de boodschappen HAmsteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoi allemaal,Ik ben weer bijgelezen (nou ja vandaag en gisteren dan).Vandaag een rustige dag, na twee dagen moeilijk en gepiekerheb ik als een roos geslapen.Nu ga ik in de AKTIE nog een paar kleine dingen doen.Tot later!Wel met snowboots voor de kou en zo.Gisteren allemaal Kerstspullen gekocht voor 2010voor 50%. Gaat de zolder op en stoort niemand.Het zal toch wel weer kerst worden dit jaar? . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hey Woman. Heerlijk lieverd je bent er nog. Eigenlijk ook niet anders verwacht maar toch een beetje onzeker.Fijn dat Tactive is begripvol is geweest. Tactive hier zo:present:En nu weer verder met je leven meis want dat is zo waardevol.Zal om 16.00 aan je denken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hey houtje. Ja piekeren is vervelend, zeker als je in bed ligt een geen afleiding meer hebt van de t.v. of zo. Dan is het zo stil en krijg je toch eerder de dingen te zien waar je mee zit.Hopelijk ben je door het gepieker ergens uit gekomen.Maar dat zal wel want je hebt vanacht wel goed geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Dar. Hoe komen we te weten of Hannah nog op het forum komt? Zou Tactive zo lief kunnen zijn om dat te laten weten?Eigenlijk zou er een draadje (ja ik weet het er zijn er al zo veel) moeten zijn of een onderwerp waarin een ban gemeld kan worden door Tactive zodat iedereen weet of en voor hoelang iemand een ban heeft gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Bolletje hoi. Weinig relevante vraag.Komt ze, dan zien we het wel, toch.Kom ze niet, dan merken we het ook.Laat a.u.b de boel rusten.Vanwaar de prangende behoefte, steeds weer nieuwe dingente willen.Het forum heeft zolang ik er ben z'n nut bewezen.Ook ik heb vaak een ban gehad, men vindt dat wel uit.Bovendien, wat is het nut!!Laat los!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Goedemiddag overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Sweety, ik heb dat hier nu al honderdduizend keer gevraagd!! Waarvoor, hoe lang en wat houdt een ban dan iN???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Woman, ik heb de eerste Kira Forte ingenomen.Straks ga ik vliegen. Wow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Deze Vlaamsmeiskehttp://images.google.com/image...sa=N&start=40&ndsp=20Hij komt op mn voet dus denk wel dat het zeer gaat doen. (dit is mn 6e tattoo) quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeHai Woman!! Blij da je der nog bent!! Wat voor tatoo? Heb je al gekozen? Doet trouwens helemaal nie zo pijn hoor!! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Good for you, Soothe !Gun het jezelf !Het is niet verslavend, ik moet er steeds aan denken om het te nemen, en nieuwe te halen. Speaking of, vandaag moet ik ook nog nemen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Vlaams meisje hoi.Waarvoor, dat kan je bij de spelregels zien.Wat het inhoudt, dat je een tijdje geweerd wordt.Hoelang dat is des moderators, hangt van het incident af.Dus gewoon lief blijven, dan gebeurt er niets.Groet, de immer lieve. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Dar, ik zit steeds gebiologeerd naar het sneeuwradar te kijken.Het nadert Amsterdam (motsneeuw)Nu is het hier A'dam Noord, winderig- koud en nog geen sneeuw.Dus hollen Dar. Ik heb alles al binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Soothe wat is het nut? Ik merk dat ik ontzettend kwaad ben, dat iemand zo is. Dat is waarom ik graag zou willen weten. Straf en beloning misschien. Ja en ik heb gekeken waarom ik zo boos ben. Maar ik kan wel weer gaan uit spitten waarom. Nee ik ben heel pissig. Dat zal inderdaad weer verdwijnen hoor maar nu zit het er. Moet daar met mezelf weer mee in het reine komen.Gaan vliegen??????Oeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Thanks Sweety, ze hebben me het zelf ook al laten weten!Oscar Wilde is cool!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Nou als het bij jullie net zo erg gaat sneeuwen als hier, dan kun je rustig over straat hoor. Het sneeuwt hier een ietsiepietsie. Niks om je druk over te maken. Had vanochtend op de buienradar gekeken en dacht nou houd je hart maar vast hoor. Maar het valt hier mee hoor. Geen storm geen zware sneeuwbuien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 quote: Originally posted by: ariSoothe JIJ een ban? Daar hoor ik ook van op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ari, ik was niet zo'n lekkertje.Nu de drank steeds meer naar de achtergrond raakt,ben ik minder opgefokt.Wat helpt het, als ik hier zit te schudden en shaken. Niets.Beetje meebuigen!Een ban is te doen! Voldoende tijd voor wat introspectie.Ari. Je gaat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hallo,Hier ben ik weer.Gewerkt vanochtend, was erg rustig.Zit hier in het westen.(nog) geen sneeuw hier.Maar inderdaad, als je op buienradar kijkt komt er zometeen een gigantische pluk sneeuw aan.Als ik jullie mag geloven valt dat dus erg mee.Ben benieuwd straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Soothe,Je bent dus eigenlijk een steeds liever jongetje geworden, naarmate je langer niet drinkt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden