bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Precies Dar. ik was bang.Albertina, in die zin is het goed dat zulk soort confrontaties op het forum gebeuren. Je wordt weer met je neus op de feiten geduwd. En je merkt dat het nog helemaal niet verwerkt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Moghu Caro.Dat zou geweldig zijn. Iets samen organiseren. Wie weet wat er uit komt. Maar jij bent ook een kanjer hoor. Prachtig wat jij maakt.Vooral de dierenschilderijen. Das wat ik ook het liefst schilder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Katje inderdaad wat zul jij je trots voelen. Ga zo door meis je bent op de goeie weg.Ben trouwens heel benieuwd of we vandaag iets van Woman horen. Zou heel fijn zijn.Zo ik ga weer wat doen lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Bol: boos schilderenff niets namaken van een anderff Bol schilderennatuurlijk heb je die boosheid nog in jeook jij komt die nu weer tegen en als je van boos zijnje kracht maakt hoef je niet bang te zijn datboosheid agressie wordt.Uit je lijf gaan is angst en overleving op dat momentje moest wel en voor toen was dat goedNu mag Bol boos zijn en daar sterk in wordengeen alkohol dus juist nietmet je peut over pratenhet veilig ervarenen ik ben benieuwd naar dat schilderij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Grappig dat je dit schrijft jane.Op therapie hebben wij één keerper week creatieve therapie.Het is dan inderdaad somsverbazingwekkend wat er gemaaktwordt.Wel is het lastig om je geen doelvoor ogen te stellen en dusgeheel vanuit jezelf iets te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Middag allen,Enorme sneeuwstorm met veel wind!!Albertina, daarom hou ik soms van breien met hele ingewikkelde patronen, dat leidt af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hou ze sterk Bollie! Wat gebeurd is gebeurd, dat kan je niet meer veranderen maar het heden en de toekmst heb je in handen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ja Tina, natuurlijk is dat lastig,we zijn zo gewend/opgevoed om aan standaard rolpatronente voldoen, we denken dus dat het doel ook zoiets is of dat er ietsvan ons verwacht wordt.Om daar onder te kunnen voelen wordt vaak een oefeningetje ter afleiding gedaanbijv. met je ogen dicht lijks (als je rechts bent) met een potlood over papier te gaan.Je onbewuste tot leven wekken, contact te maken met de creatieve kant.Of een geleide meditatie, of naar mooie muziek luisteren met je ogen dicht.er zijn veel mogelijkheden om dat denken even uit te schakelenen op het voelen over te gaanen nog diepen want onder dat voelen zit denk ik de zielekantdie misschien de bevrijding betekentMijn dochter heeft ook wat creatieve therapie gedaanzo mooi wat eruit kwam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Goedemorgen, Dit was voor mij het meest ideale weer om me lekker te bezatten. Genoeg drank in huis Lekker slecht weer buiten Heerlijk Ik kan me niets lekkerder haast voorstellen.Dit is dus een nieuwe test voor mij. Eigenlijk moeilijker dan de feest dagen.Gelukkig ben ik in de afgelopen twee maanden zo getraind dat ik geen alcohol aanraak maar met een beetje heimee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Miorgen Willie,Hoe is het met je darmen? Ik heb nu nl. zelfde probleem?Misschien toch alc. gerelateerd??Hoe ben je der vanaf geraakt?LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Miorgen Willie,Hoe is het met je darmen? Ik heb nu nl. zelfde probleem?Misschien toch alc. gerelateerd??Hoe ben je der vanaf geraakt?LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Mooi Willie, die heimweemaakt het nog krachtigerom er niet aan toe te gevenafscheid nemenen rouwen om die zgn vriend alcoholdie je wel ooit nodig hadmaar nu dus niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Goeiemorgen allemaal (nou eigenlijk net goeiemiddag)Ik ws toch echt super van plan gister om vandaag vroeg op te staan,maar ik rol echt net mn bed uit......Ik heb super lekker geslapen.Misschien een voordeeltje van dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Moghu Nieneke. Hoe is het nu met het pootje?Heb net op de buierenradar gezien dat je het flink voor je kiezen krijgt.Hier zit het er aan te komen hoor. Ben aan het kijken waar ik m'n schilderspullen kan laten. Das nog niet zo makkelijk hoor want m'n huisje staat bom vol. Maar vanacht kreeg ik er in ene weer zin aan.Komt door Caro:)Nou nog die plaats. MMMMMM waar zet ik alles:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 O verdorrie. Jane nog niet goeie morgen gewenst. Nu is het te laat 't is al middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 goeiedag zeg Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Goeiemiddag deze middag! Wow wat is het weer mooi wit! Alle kattenpootjes zijn weer bedekt met sneeuw! Voordeel van sneeuw, is dat ik m´n katten geen gpsje om hoef te hangen om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen. Hihihi, nu kan ik door de sneeuw ongeveer zien waar ze allemaal geweest zijn. Wow!!! En om het uitzicht nog mysterieuzer te maken loopt hier ineens een hond voorbij die op een wolf lijkt! Moet niet gekker worden hier! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Herkenbaar, Bol en Marjo; jezelf zo veel mogelijk uitschakelen; het overkomt mij niet. Ze pakken je lichaam niet je ziel, ze hebben tijdelijk macht niet permanent. Laat het bij hun; het is zijn kilte die jou tot gebruiksvoorwerp maakt niet jouw warmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Isa, mooi meisdat je gaat helpen daar!Caro niks kletsen en luilakken ik ben blij met je reaktieen je kunt het aanvaarden van je duistere kant niet overslaaner zitten zulke mooie boodschappen inniet zo maar de rug toekeren lijkt me.De toekomst bestaat voor een deel door het verledente aanvaarden, die heeft je gevormd tot wat we nu zijnen door die in het hier en nu te integrerenmag de toekomst er ook zijn.Ik wil mild leren kijken naar mijn drankgebruiken dat waar het voor staat/stonddan kom ik hopelijk van de schaamte afen kan met trots in het hier en nuleren geloven in een goede toekomstik ben jaloers op creatieve mensen (positief jaloers dus)die leren transformeren en trots zijn op wat zij creeren:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Nina,Ik drink niet meer en rook ook niet maar het leven moet toch ook een beetje leuk blijven.Snoepen doe ik als nooit te voren. Vooral chocolade en dat laxeert erg goed.Dom dus maar daar moet ik ook mijn evenwicht in vinden.Stoppen met drinken is voor mij opnieuw leren leven, met alle narigheid die dat met zich mee brengt, maar met het perspectief dat dat leven beter is dan mijn drank leven. Wat nu nog niet alleen maar scherp voor mij zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Dar, volgens mij zijn ze daar al mee bezig. Ik kan me herinneren dat hier een test is geweest met een aantal mensen die de chat uitgeprobeerd hebben. Waarom dat uiteindelijk niet doorgevoerd is weet ik ook niet.Hihihi, maar ik denk dat je dan nog steeds niet alle storende postings kan voorkomen hoor! Gisteren met de buuf vond ik gewoon leuk! Wist wel dat het iritaties zou oproepen maar daar had ik even lak aan. Het enthousiasme ging voor op rekening houden met. Daarin ben ik voort veranderd, want pak ´m beet een jaar terug terug zou ik me die iritaties zwaar aangetrokken hebben. Blijkbaar groei je daar dus ook in, ruimte pakken, ruimte delen en je eigen passende manier vinden, die voor jou het beste voelt.Je kan immers niet iedereen tevreden stellen of houden hier, met zoveel mensen is daar geen beginnen aan. Tenzij je jezelf natuurlijk heel goed weg kan cijferen. Maar dan denk ik dat je enkel hier nog op het forum zit voor anderen en niet meer voor jezelf. En dat lijkt me de bedoeling niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Dar. Ik hoop dat je vraag aan Tactive, lukt en dat het inderdaad gauw gebeurd. Prima die actie;)Jane natuurlijk mag je jaloers zijn maar heb je zelf wel eens geprobeerd om iets te doen met creativiteit.Er zijn n.l. allerlei foefjes om bevoorbeeld te leren tekenen.Ja ik ben vaak trots op mijn creativiteit ook al schilder ik alleen maar na. Kan wel uit m'n hoofd beeldhouwen en boetseren maar tekenen en schilderen dat lukt niet. Alleen fantasy en niets zeggende dingen. Na schilderen is veel makkelijker en mooier omdat het na schilderen is.Of pottenbakken, siersmeden, bloemschikken? Dit zijn dingen die niet zo heel erg moeilijk zijn en bij een cursus zijn er altijd mensen aanwezig die je helpen. Leuk hoor om die dingen een beetje te leren.Goeie middag Dhendro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Niet uit jou posting Dar, het is een samenvatting van jou postings en andere postings die ik lees.Jij hebt over veel postings, een andere iriteerd zich aan zoveel postings, weer een ander is met alcoholgerelateerd bezig en weer een ander niet.Misschien moet ik in het vervolg gewoon een reactie plaatsen in zijn algemeenheid zonder naam erboven. Hoeft niemand zich persoonlijk aangesproken te voelen of onbegrepen of verkeerd gelezen. Ga ik eens proberen! Als ik eraan denk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hee isa, je kunt toch zeggen, dat je vanavond moet werken, op je familieborrel???Lieg je niet en blijf je buiten schot.Bolletje waarom heb je mij nouhou geen hallo gezegd:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Dat komt door de welbekende vitamientjesssssDie je nu in overschot tot je neemt en die je toendertijd steeds vergat omdat je zeer waarschijnlijk niet goed at. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden