Mai Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 In al mijn gedachtesLijkt het, is de linkweer gelegdOver soep gesproken:Dat is linke soep!Want wat heeft ietsNou met niets te maken?Ik rijg alles aan elkaar...Worse then everBut hee!I am free!Vrouwe jeuzel in haar heetste afscheidsrede? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Avondsneeuw is prachtig!Overdagsneeuw isook prachtig!Hoi tapas!Fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Probleem opgelost! Hahaha, Tapas! Daar ben ik je dus nog nooit tegen gekomen!! Wel heel vaak in de winkel en in tijdschriften. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 de avondsneeuwplaatjes:plaatje 1plaatje 2enplaatje 3en nu opwarmen want het was wel wat fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 drukke dag gehadop mijn werk weer de hele ochtend lopen ruimen, overal papier, papier en nog eens papierstapeltjes met bedrukking en zonder bedrukking, in dozen, bakken, op bureau'spakken papier die in een kast horen... zucht...affijn, ik ben orde aan het scheppen op mijn werk zodat er weer overzicht komten elke dag kom ik een stukje verder want het effect is enorm!!dankbaar werk dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Mooi Tapas!Het Spaarne..Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Wow!!! Super mooie plaatjes Tapas! (of zal ik je voorlopig maar papierbulldozertje noemen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Hee han!Gaat het weer een beetje?*Aanpassing: heb mijn bril niet op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Hé fijne nacht nog allemaal! Ik ga eens kijken hoe mijn oogleden er van de binnenkant uitzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 haha papierbulldozer, leuk spud ik kan geen papier meer zien maar ben nu aardig door de stapels heenlastig als je met 35 partttimers op 1 werkplek werkt en er veel sloddervossen tussen zitten (waar ik er ook een van ben hoor)en de tijd ontbreekt om op te ruimen dus de boel dicht gaat groeienen dan op een gegeven moment ben ik het zat, en zorg ik dat ik geen klussen heb en ga aan het ruimenMaar ik ga naar bed, morgen ook een drukke dag en dan 3 dagen vrijkan ik in mijn eigen huis gaan bulldozeren weltrusten!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Soothe ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Yes. Ik loop wat op en neer. Hondje moet nog door de sneeuw.Ben wat stil. Toch een echte introvert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Ik denk, hoe me in één woord te omschrijven. Moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Hi Maar wel een heel lieve introvertHeb een fijne wandeling Soothieboy!Rustig an oude Amsterdammer, pasgoed op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Je DENKT moeilijk SootheLike I do!Niet nodig..Maarja, ingesleten wellichtHet vermaledijde heufd, huh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Misschien heb je nog een afsluiterOm ons aan te laven...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Doe ik Marjo, bedankt.Wat rest me te zeggen dan, jij ook rustig an.Trusten Famke!Een dik pak sneeuw. De hond waardeert het, ik minder.Byebye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Sneeuw in AmsterdamIk geloof, ik heb het nognooit gezien...Maar als het lente isDan kom ik!Met de treinDan ga ik die vermaledijderot-stad, waar een ieder demond van vol heeft, eens verkennen!Op m'n gympen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Dit allesIk was je kwijt voordat ik je bezat, ik heb je al gemist voor ik je kende; er is klaarblijkelijk nog meer ellende dan ik voor mogelijk gehouden had. En elke keer dat wij elkaar bekenden, en alles wat je zogenaamd vergat - Ik zou iets voor ons willen doen, maar wat ik doe, het zal zich nooit ten goede wenden, De ergste droefenis is trouwens pas gekomen met het vreselijke weten dat ik je nooit in wezen heb bezeten, terwijl ik zo bezeten van je was. Ik wilde dat ik even kon vergeten hoe onvergetelijk dit alles was.Jean-Pierre RawieZomaar, voor het slapen. Slaat op niemand in het bijzonder.Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hannah meis, Een schimmelinfectieis nog geen SOAIk vind het heel ergvoor je, dat het bij joudaar zo gaatWat moet je doen?Elkaar laten ..Lijkt simpelMaar hoe harder jij duwten trekt..Denk aan jezelf Hannah! Moeilijk hè? Dat hebben we nooit geleerd!Ik had net ex aan de lijnen we beseften beiden, wijkennen elkaar het bestVrede!Soothe, heel mooi!Deze kende ik nog niet...Raak!Lieverds, onze eenzaamheid dreefons naar de drankMaar we zijn niet alleen!Nooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hoi Karinneke!Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hannah, denk je aan je ademhalingIk leg mijn hand wel even op je navel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Karinneke,Qua drank shitQua rest shitMet mij wel goed I'll manage! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Spannend joh! Wel leuk!Succes alvast Ik heb morgen ookeen spannende dagMisschien daarom datik hier nog hang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hannah: No words Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden