Otje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Heej wat is dit dan ?Serotanine uit een potje ???Vertel eens meer ?Ik weet hier niets van, was zojuist nog op de pillenafdeling van het kruidvat ! quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeVie, De tuinen of kruidvat. L-tyrosine (is meer dopamine), L-Tryptofaan (Seratonine) Aminozuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Het zit hem dus in het onmatige, telkens weer blijktJe bent gelukkig als je jezelf kunt aansturen, interne locus off controlIk kan dat dus niet, onmatig in veel dingen: op het frum,koffie drinken nu, depressief zijn, piekeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Woman , als je bij Google, sterotonine kopen, in typt , zie je het staan. Zo heb ik het vanochtend gevonden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Alf, ga eens opzoek naar iets waar je onmatig in kan zijn.....Een hobby, een passie, misschien een studieEen gezonde verslaving heet dat Erg fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Dan moet het wel iets zijn wat net zo'n stimulans teweeg brengtzeg euforie, als al die lekkernijen..Zal eens denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 ZowPittig goedjeZe adviseren dit te gebruiken na XTC Dat vind ik nogal watDat je niet meer de nadelen van xtc ondervindt.....Zodat je het lekker kan blijven gebruiken ????hmmmmNOT GOODhttp://www.bodybuilding.nl/usa/supplements/trypto.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Woman L- tryptoofaan is de voorloper van 5htp.Dan kan je beter meteen 5htp nemen. Een stap eerder naar de Serotonine aanmaak.Deze middelem met St Jan samen is niet geheel ongevaarlijk!En ook niet met een AD innemen.Niet teveel knoeien, zonder te weten wat het doet. Niet jij Woman,maar in het algemeen.Eerst zorvuldig Googelen!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 En zeker geen 5 htp en L-Tryptofaan samen innemen.Het is geen snoepgoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Alf, na het niet drinken begint het pas. Ik heb ondervonden dat ik bezig moet blijven om mezelf te ontwikkelen, geestelijk en spiritueel groeien. Ik dronk niet voor niets. Voor mij was dat therapie, een goeie psych, de AA. Als ik niets verander verandert er niets. Ik ben ook onmatig in veel zaken. Dat is mijn verslavingsgevoeligheid. heeft niets met wilskracht of wat dan ook te maken. Zoals Ferry placht te zeggen; 'mijn remblokjes zijn kapot'. En zo is het. Dus waarom blijven hunkeren naar iets wat je niet kunt ipv te kijken naar wat ik kan doen om de kwaliteit van mn leven te verbeteren? Ik heb een depressie gehad, een jaar nadat ik gestopt was. Ik had kunnen denken dat het allemaal toch geen jota hielp en weer kunnen gaan drinken(en ik heb het heus wel gedacht hoor) Maar ik wilde NIET meer drinken, ik was het zo zat me zo kloten en rot te voelen, zo waardeloos te denken over mezelf. Dus heb ik het anders aangepakt en heb andere hulp ingeschakeld. Aktie! Niet alsmaar denken maar DOEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 scheeltje:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Rekenen mms niet Adam maar zuipen kenne ze wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Nu de hond uit. Veel te doen.Groet.Amsterdam heeft héél knappe koppen. Adam bij voorbeeld. een rekenwonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Alf jongen, sterkte.In gedachten leef ik mee. En denk eraan: In tijden van duisternis, zal een vonk voor licht zorgen!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Ari:DToen ik nog dronk had ik daar nog wel een buik voor, dat is nu wel minder geworden!Maar zo'n topje van W. staat me misschien wel?Heb je ze ook in XL W.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Bamheb ook hulp ingeschakeld en op meerdere fronten, dus ik zit niet stil..Maar overzie het nog niet helemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Ik ben het met Bam Bam eens.Dan begint het pas. Hier kan het soms ook beter.Nu werk ik aan mezelf en trek alles uit de kast,en om overzicht te houden en de zaak helder onder ogen te zien, drink ik niet.Er is groei.Eerst de drank weg en dan de rest aanpakken.Dat is de meest logische volgorde.Niet jammeren, maar actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Ik ben onmatig in het jammeren Soothe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Ik ga nu even een onmatige hoeveelheid aardappels schillen..Krijg net een dringend verzoek door, omtrent deze aardknollen dus..Een verzoek dat niet te weigeren valt..Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Je hebt gelijk Ari, ze hadden het in het artikel wel over geheelonthouders. Maar een 7,5 voor geluk zonder drank vind ik best te hakken.Tuurlijk ga ik liever voor de negen komma negen, maar het mag ook best flink gepeperd zijn.Adam, best moeilijk hè, om volwassen te worden. Zoals ik al zei, ik hou van gepeperd, niet van flauwe, belegen kost die al tijden achter je zou kunnen liggen.En nu lekker eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Geeft niet Alf. Ik was ook niet aan het jubelen!Maar...ik jammer niet mee.Het werk als je eraan WERKT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Ben het ook eens met BB, maar ben geen Baron van Munchhausen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Wie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 De Baron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Alf; jammer je sochtends ook: wat verschrikkelijk rottig dat ik nu geen kater heb ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Goedenavond,Ik lijk wel gek geworden te zijn nu ik niet meer drink.De hele dag door drink ik ROOIBOS thee (niet om te zuipen)Voor mijn jicht gebruik ik het homeopathische dier geneesmiddel VITAKOE.En voor diaree aftreksel van bramenwortel en hopen maar dat het helpt.Wanneer je me twee maanden geleden gevraagd had dat te gebruiken voor klachten had ik me rot gelachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden