tapas Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Ja ik las het Vie, leuk is dat he, een nieuwe jas!!!daar kan je zo blij mee zijn, steeds in de spiegel kijken of in etalageruiten omdat ie zo leuk is (tenminste dat doe ik dan )ik heb een heel lelijke jas van de kringloop maar hij is zo lekker warm, een lange zwarte donsjas tot op mijn kuiten.Nieuw zou ik hem nooit gekocht hebben maar met hond in het bos met sneeuw en vrieskou is het een ideale jas!Ik heb het dit jaar nog niet echt koud gehad!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Deze jas is voor de lente/zomer Tapas, dus voorlopig hangt'ie nog even lekker mooi te wezen aan een knaapje. Het was wel het soort jas dat ik al heel lang wilde.Kirk dat is toch hartstikke goed? Jij bent voor jouw gevoel op de goede weg en je hebt niet veel te melden.Ik vind het in de eerste instantie ook niet belangrijk wat iemand van mij vindt, maar leer hier nog steeds heel veel van hoe andere mensen de dingen ervaren.Maar zo zie ik dat, en we zijn gelukkig allemaal anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Goeiemiddag allemaal.Ik vind het mooi om te lezen dat Bolletje hier in ieder geval serieus genomen wordt.Staan echt hele mooie postings bij.Ik hoop voor jou Bol dat jij ze ook op die manier leest.Ik zou het echt niet fijn vinden als je hier niet meer zoiu komen, omdat je je afvroeg, wat je nog met het forum wilt.Aan de andere kant heb ik ook het idee, dat de meeste mensen die vd zomer of vlak erna hier op het forum begonnen zijn, een soort van verandering meemaken nu.De afgelopen weken zie ik dat sommige het weer druk krijgen het "gewone leven"Ik vind dat eigenlijk wel een goed teken ook. iets minder het forum NODIG hebben.Of in ieder geval in een proces zitten uit te zoeken, hoe nu verder met het forum.Nou ja dit is zomaar een bedenking die ik heb.Mischien is er ook wel een forum proces ofzo.Net zoals ik van bambam en carolien lees dat ze nog op het forum zijn vanuit stap 12 vd AAMisschien is dat ook de laatste fase in het forum proces..fase 1 meelezenfase 2 meedoenfase3 houvast vinden bij alles wat in je leven verandertfase 4 ontdekken wie je bent en hoe je verder wilt met jezelffase 5 werken aan je ontdekkingsreis die "leven"heetfase 6 balans zoeken in hoe verder met en zonder forumDe rest weet ik nog niet, dat moet nog komen, maar zou het zoiets kunnen zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Lieve mensen ik ben weer thuis.Ik zal eerst ff wat schrijven voor ik alles ga lezen. De persoon waar het over gaat is niet op het forum geweest vandaag. Vind het gepaster dat ik hem aan spreek als die persoon er wel is, en ik het gevoel weer eens krijg. Maar vervelend dat ik jullie met een gevoel opzadel dat het misschien over jullie gaat, ik had dit berichtje in het begin moeten plaatsen zodat niemand zich aan gesproken voelt. Sorrie.Verder is de kabouter toch aan het veranderen hoor. Hoop echt dat dit blijft want het is zo veel prettiger om met hem om te gaan. Nou eerst ff een hoop uit loaien.Loop met een bult wijn te slepen, niet meer normaal. Die is dinsdag voor de kabouter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Goedemiddag, ben ik ook weer even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Lieve Tapas. Dank voor je bericht. Ik ben al druk bezig om mezelf belangrijk te vinden hoor maar het gaat o zo langzaam. Als ik kijk naar mijn relatie met de kabouter zie ik kleine stukjes verbetering. Ik ben niet meer diegene die voor hem vliegt en alles uit handen pakt. Denk zelfs vaak, "Dat is jouw pakkie an"dus zit op de goede weg. Gestadig groei ik door, en voel me daar ook goed bij. Het helemaal veranderen zie ik niet zitten want ik ben nu eenmaal een type wat graag zorgt en verwend, maar dit moet niet tenkosse gaan van mijzelf. Om daar een goed evenwicht in te zoeken is moeilijk maar niet onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Middag Dar. Haha ben ik niet zo bang voor hoor heb een soort van natuurlijke afweer als ik geen zin in mensen heb. Straal dat dan non-verbaal heel duidelijk uit, denk dat alle aandacht dan zo weer is afgelopen. Maar ja eerst maar eens iets horen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Goeie middag Witte. Tuuuuuuurlijk blijf ik komen hoor, ben net een Pit Bull;)Er zijn zoveel mensen die ik graag mag, het zou zonde zijn om mijzelf dat te ontnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Kit ik slaap gewoon weinig, dat deed ik ook al toen ik niet dronk. Pas met drinken ben ik veel meer gaan slapen.. Schaamte vind ik eigenlijk verspilling van tijd. Namelijk je wint daar voor jezelf niets mee, je gaat er niet mee vooruit. Je kan alleen maar goed maken wat je voor jouw gevoel verkeerd hebt gedaan. Denk ik.Bol, alweer je een bult aan het sjouwen aan wijn? Meid toch, ik dacht dat je geen drank meer zou halen voor je vriend. Wat leuk Dar dat je voor de zekerheid nog zegt dat het géén UGGS zijn. Stel je voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 HoiHet gaat allemaal niet zo lekker hoorWoelige tijden zijn nog niet voorbijJane dank voor je reactie nog op gister , mooi !Nou ja pilletje erin (sint Jan) kop koffie, douchen, even naar buiten met da dogDan maar eena kijken hoe ik me voelVannacht nog een prachtige kostuumfilm gekeken met een hoog wauw factor, en straks flamenco van een vriendin. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 En nog meer lieve reacties Bolletje, jij bent de allerliefste van de hele wereld !!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Over adviezen geven en voor een ander willen zorgen:Ieder mens mag zijn eigen paadje lopen.Soms moet iemand eerst 10x vallen voor hij echt kan opstaanDat vallen is dan een belangrijke ervaringDan ontstaat de echte wens om op te staan.Dat valt niet altijd te leren uit een boek of uit het verhaal van een ander.Dat vallen lijkt akelig en zouden we het liefst meteen voor een ander oplossen.Maar misschien is het wel de beste aanzet tot inzicht.Een reikende hand is fijn. Toch heeft iedereen zijn eigen ervaringen nodig.Op die manier bekeken hoef je je eigen vallen uit het verleden ook niet te veroordelen.Er is iets moois uit voortgekomen. Je kunt je eigen kracht weer herontdekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Womannetje jij is ook heel lief hoor.Slik je St. Janskruid? Dat heb ik ook ff gedaan, maar werd er zo hyperactief van, had geen rust in m'n kont. Bovendien kreeg ik een snelle hartslag terwijl ik juist medicatie slik om mijn hartslag wat rustiger te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 :heart: :heart:Voor Bollie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Dar voor noodweer of andere omstandigheden heb ik Dr. Martens, van die onverwoestbare tot halverwege de kuit. Dus niet van die schattige UGGS.Las trouwens gisteren van een paar mensen dat ze thee vies vinden. Ja, rooibosthee en vies kan ik helemaal combineren. Dat is ook zo'n nare, wrange smaak. Maar er zijn zoveel kruidentheeën die echt lekker zijn, vooral met een schepje honing er in.Ik snap trouwens ook niet waarom je iets zou drinken dat je vies vindt.Wijn of bier heb ik al nooit lekker gevonden, dat dronk ik alleen maar voor de roes. Er zijn honderden drankjes die wèl lekker smaken. Zonder roes of vervelende bijwerkingen.Zoek toch het beste voor jezelf, zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Kate helemaal raak. Tuurlijk wordt men sterker naarmate men meer valt. En dan pas, als je kunt kijken waarom je valt, is er herstel mogelijk. Dit is iets wat ik de laaste week ook heel duidelijk voel. Dan ook kun je die ander laten vallen, en hoef je niet meer bang te zijn dat jij de oorzaak van het vallen bent, of dat je zonodig die persoon moet op rapen. Je krijgt daardoor een verwent nest en een kastplantje en belemmert die persoon te groeien.Je zegt in principe hetzelfde als mijn psych. Die vroeg aan mij, "waarom mogen mensen geen pijn hebben?'Ik denk wel dat ik dat weet. Ik had een moeder die mij ontzettend goed, schuldgevoelens aan kon praten. Dat is, en daar kom ik nu achter, de rede waarom ik goed voor mensen wil zijn, angst dat ze mij de schuld geven van hun vallen. De kabouter is ook ontzettend goed in het de schuld geven aan anderen, voor zijn problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 :light: voor Nieneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Vie, mijn lievelingsschoenen zijn DR. Martens, ik heb ze zelfs in het Oranje!En ik hou van vanille thee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Bolletje wordt weer belangrijker in het leven van Bolletje.Dat is mooi om te zien, en ook nodig.Want wie zorgt er anders voor Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Kirky gefeliciteerd met je uitbreiding. Het kan zomaar niet op he die uitbreidingen bij jou;)Caroline dank voor je uitgebreide verhaal. Ik vind het leuk om zo een impressie te krijgen hoe het daar werkt. En idd het proces lijkt dus een beetje op elkaar.Isa niet je koppie laten hangen hoor....Het lijkt wel een golfbeweging he.. Kan van uur tot uur verschillen die gevoelens.Gelukkig Bol ben je een pitbull, maar dan wel een hele lieve.IK ben blij dat je even geschreven hebt dat niet iedereen het zich hoeft aan te trekken, dat maakt het heel wat duidelijker voor iedereen.Ohhh ja en uggs lopen zaaaaaaaalig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Kit heb je Urban Cowboys weleens gezien?VM, dr. Martens in het oranje? Dan ben ik nog traditioneel. Maar ze lopen wel heel lekker en kunnen overal tegen.En ik geloof meteen dat die UGGS heel lekker lopen en ze zien er ook zo lief uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 How can people be so heartlessHow can people be so cruelEasy to be hardEasy to be coldHow can people have no feelingsHow can they ignore their friendsEasy to be proudEasy to say noAnd especially peopleWho care about strangersWho care about evilAnd social injusticeDo you onlyCare about the bleeding crowd?How about a needing friend?I need a friendHow can people be so heartlessYou know I'm hung up on youEasy to give inEasy to help outAnd especially peopleWho care about strangersWho say they care about social injusticeDo you onlyCare about the bleeding crowdHow about a needing friend?I need a friendHow can people have no feelingsHow can they ignore their friendsEasy to be hardEasy to be coldEasy to be proudEasy to say no Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Zelfmedelijden is, vind ik een heel belangrijk gevoel. Ik gebruik het nog al eens als ik voel dat er een hoop verdriet zit wat ik niet kan uiten. Ik moet daarvoor het gevoel van zelfmedelijden op roepen en me ontzettend zielig voelen om het verdriet te laten komen. Je moet er alleen niet in verzuipen, maar dat is met alle gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Nee Isa dat is zeer zeker neit de ideale oplossing.Wat je er volgens mij wel uit kunt halen is dat je in de toekomst nog veeeeeel meer rekening met jezelf moetgaan houden.Bijv ook eigen vrienden zoeken. Ik kan me nl niet voorstelllendat vrienden die je zelf gezocht hebt je laten vallen als een baksteen.Ik ken dit nog wel van een jaar of tot 10 terug.Toen gebeurde er ook iets waardoor ik erachter kwamdat echte vrienden zeldzaam zijn.Op het moment dat ik ze toen echt nodig had, lieten erook een paar mij vallen als een baksteen.Ik heb er van geleerd dat ik heel zuinig moet zijn op de mensendie er toen wel voor me waren. En dat ben ik nu ook. Ik heb toen ook geleerd dat je door alleen maaraardg doen, met de duivel bevriend kan blijven(is een dialect uitspraak denk ik)Mensen moet ook met jou om willen gaan,het kan niet van 1 kant afkomenHet is nu een keiharde leerschool voor je, maar aan de andere kant,leer ervan!!! Meer kun je op dit moment toch niet doen.Blijf van jezelf houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Lieve Isaatje. Knuffeltje van me. Die mensen waar jij het over hebt, voelen het misschien niet zo sterk als jij. Jij zit met die pijn en het gevoel dat je niet serieus genomen wordt, maar je kunt niet verwachten dat die mensen een arm om je slaan en met je mee treuren, in die zin sta je er in je uppie voor. Maar het zou niet verkeerd zijn als je jouw verdriet deelt met iemand, alleen kan het niet met de mensen die jou pijn gedaan hebben. Die behoefte is niet zo reëel maar wel heel begrijpelijk hoor.Je zou toch brieven gaan schrijven? Misschien zou je eens een brief kunnen schrijven naar jezelf en waar jij zo'n verdriet over hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden