VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 http://www.youtube.com/watch?v=XwFNzVYQoGEVoor Bollie!!
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Hoi allemaa! Ik ben d'r ook weer. Alf, dit moet nie gekker worden. Een border collie kan nog. Maar ik,........................ Echt nie!!!!!!!!!!!!
witte Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Ik ben er ook even Alf,(al ga ik wel f snel tussendoor eten)Eigenlijk heb ik ook niet echt iets bijzonderste melden)Gelukkig eigenlijk maar
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Spudtie als je iets leuk vind stort je je er altijd helemaal in, en inderdaad alki's staan er om bekend dat ze zich vaak ook in werk storten. Behalve die van mij. hihihihi.
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Heeee WitteIk ben er ook nog maar eveneten is bijna klaargeloof ik...85
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Alf de kinderen op school begonnen te schreeuwen "Hahahaha Finn en tijn hullie opa is een kabouter".Heeft ie zeker een grote baard hé?" En de kleinkinderen zeiden dat dat ook zo was. Toen schrokken de kinderen wel, want die kleine deugnieten zeiden "Als je ons plaagt komt mijn opa vanacht bij je aan bed"T'Was dan ook zo af gelopen. Ze keken huizen hoog tegen die kleintjes aan. Een opa die kabouter was. Dan moest je toch wel erg boffen.
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Geweldig verhaal, Bol:DDreigen met de opa kabouter!
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Sjaak en als je nu een paar ganzen af schiet en die in het weiland hangt? of geluid op nemen van een gans in nood? Dat helpt toch ook?
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Atentie Atentie om 19.00 lachen om homevideo's op sbs6. Altijd leuk. Zeker met dieren en kleine kids.
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Of een bordje metHIER MAAKT MEN GANZENLEVERPASTEI
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Kraaien ophangen schrikt levende kraaien af. Zo is het echter met ganzen niet. Ook het geluid van ganzen in nood werkt maar heel even. Het duurt niet lang en dan zitten ze vrolijk tussen het ganzen geluid en hun opgehangen soortgenoten. Het beste wat helpt is een combinatie van verjagen met de hond, verjagen door mensen, verjagen door afschot en een gaskanon wat om de zoveel tijd knalt.Bovendien zijn ze erg lekker.
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Inderdaad Alf. Die hier zitten kunnen niet lezen. Anders zou ik er wel bordjes neerzetten.
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Er zit geen schot in de zaakop deze manier....Het schiet niet op zo..
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Terwijl ik naar the Simpsons kijk!!Sjakie ik moet ook van die bordjes in mijn wei!
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Schiet me net te binnendat ik moet gaan etenover 5 minuten..
witte Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 hahawe gaan weer mooi langs elkaar heen as usually AlfWant ik ben net klaar.Was heerlijk///Jij eet smakelijk en een hele fijne avond
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 quote: Originally posted by: wittehaha we gaan weer mooi langs elkaar heen as usually Alf Want ik ben net klaar. Was heerlijk/// Jij eet smakelijk en een hele fijne avond ----------------------------------------Kunnen we dat niet beter afspreken Wit?Of samen eten?:$Je hebt nog 3 minuten.........
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Hee Nina, Wat zit er bij jou dan in de wei?
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Alf nog een klein verhaaltje over kids. Ik werke in een klooster bij paters.Er was feest daar en er waren ook kleine kinderen. Ze stonden bij de toillet. Er was een urineoir en een gewone toillet. Een zo'n jochie vroeg aan mij, "Mevrouw wat is dat?"Ik zei'Dat is een w.c. voor mannen en die andere is voor vrouwen"waarop een heel klein ukkie zei Öeps mijn pappa is net op die vrouwen wc. geweest"ik zei dat hij maar tegen pappa moest gaan zeggen dat hij dat niet meer mocht doen. Liep dat kind naar de feestzaal en schreeuwde heel hard onder het eten "Pappa jij mag niet meer naar de vrouwen wc. hoor" Lachen.
Vie Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Dan is het wellicht ook nuttig om aangeschoten alcoholisten ondersteboven aan een boom te hangen ter afschrikking.Dieren luisteren blijkbaar beter dan mensen."Het is de mens die er zonder instinctSteeds weer vrolijk in stinkt."En ik ga me ook met het eten bemoeien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden