Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 januari 2010

Otje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
isa

Echt ik zou wel eens met die man willen gaan babbelen... grrr... kan me er zo kwaad om maken...

Isje ik zou zeggen ga je gang meis maar je bent binnen 5 min. weer buiten hoor, dat garandeer ik je.
Hij is verbaal zo sterk. Maar maak je niet druk lieverd, ik ben al afstand aan het nemen, wil hij niet nou dan maar niet. Vroeger zou ik door drammen maar ik geef hem zijn eigen verantwoording terug. Hij verwacht van mij dat ik de huisarts bel, maar ik heb hem gezegd dat hij dait makkelijk zelf kan, dus vertik ik het
. Maar over naar de orde van de dag.Wat ga je eten meis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat nooit begrepen, workaholics. Hmmm, denk nu dus van wel! :D
Dagje vrij en nog meer dan de helft van m´n tijd met het asiel bezig geweest. :)

Ben m´n verslaving geleuf ik aan het verplaatsen. ;) Maar wel op een bijna gerelateerde manier, gewoon een beetje met lettertjes rommelen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nientje, Ouders kunnen proberen om kinderen afhankelijk te houden maar hebben niet in de gate dat ze zelf heel afhankelijk zijn. Ze willen je niet kwijt. Denken vaak dat ze heel hun leven voor jou gezorgd hebben en nu ben jij verplicht dat voor hun te doen. Erg vervelend hoor. Verzinnen allemaal smoezen om jou bij zich te houden.
De lucht in de flat van de kabouter was te droog. Ik drie van die dingen gekocht die je aan de radiator moet hangen. Helpt niets volgens hem. Zal de buitendeur maar eens tien min. open zetten, kijken of dat helpt.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger als de kleinkinderen er waren en ik Jos kabouter noemde, keken ze me raar aan. Ik zei dan altijd" Ja opa is eigenlijk een kabouter hoor, want hij is al heel oud 254 jaar. Een echte kabouter herken je aan z'n krultenen"Dan moest jos z'n schoenen uit doen en hij heeft inderdaad z'n tenen omhoog staan. Je zag de kids kijken, zo van "Moet ik die rare nu geloven of niet"Ze bleven twijfelen. Toen hoorde ik van de kinderen dat de kleinkinderen op school gingen vertellen dat hun opa een kabouter was.:)
Heb nooit verteld dat hij snachts ging op ruiimen want dan had ik gelogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf de kinderen op school begonnen te schreeuwen "Hahahaha Finn en tijn hullie opa is een kabouter".
Heeft ie zeker een grote baard hé?" En de kleinkinderen zeiden dat dat ook zo was. Toen schrokken de kinderen wel, want die kleine deugnieten zeiden "Als je ons plaagt komt mijn opa vanacht bij je aan bed"T'Was dan ook zo af gelopen. Ze keken huizen hoog tegen die kleintjes aan. Een opa die kabouter was. Dan moest je toch wel erg boffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan houdt ik het erop dat ik een dive-aholic ben Bolleke. ;)
Of een bite-aholic, nu ja voorste gedeelte maakt niet uit ik ben een .... aholic. :D

Op dit moment een ikkanhetnietvolgen-aholic. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kraaien ophangen schrikt levende kraaien af. Zo is het echter met ganzen niet. Ook het geluid van ganzen in nood werkt maar heel even. Het duurt niet lang en dan zitten ze vrolijk tussen het ganzen geluid en hun opgehangen soortgenoten. Het beste wat helpt is een combinatie van verjagen met de hond, verjagen door mensen, verjagen door afschot en een gaskanon wat om de zoveel tijd knalt.
Bovendien zijn ze erg lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...