jacc Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 quote: Originally posted by: isanog ff om mijn onzekerheid weg te nemen... 7 sollicitaties binnen 1 instelling staat toch niet te opdringerig? Pff ik zou je zo aannemen!! Als ze dit niet doen dan zijn het sukkels!Waar maak je tegenwoordig nog mee dat mensen zo gemotiveerd zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Isa nee dat is niet zo. Gemotiveerde mensen zijn nodig! Als je een van deze 7 functies niet krijgt ligt dit beslist niet aan jou, wel aan zo'n miepje op PZ die niet langer kan kijken dan haar neus.... Zo gaat het vaak helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ben er weer; heb een kilometer verder gesport en ga deze week naar de fysio op de sportschool die me even checkt. Toch wel lekker hoor. Voel me altijd dik okay na het sporten.Maarre ijzel hier: doodeng. Ik ben blij dat ik thuisben!Nu naar de warme hap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Hoi allemaal,Gelukkig hier nog geen ijzel, wel lekker alle sneeuw weer weg.Hoop dat er geen ijzel voor in de plaats komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Hey Marieke wat fijn dat je wat van je laat horen. Dacht regelmatig hoe zou het met je zijn. En erg goed dat je Refu gaat gebruiken meis. Je zal zien dat het helpt. Maar 3 dagen alcoholvrij is toch niet niks. Wees maar trots op jezelf hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Jacc Ja het zijn joekels hoor, deze zou ook graag op schoot willen zitten maar ik denk dat ik plat gedrukt wordt ook al weegt hij maar 30 kg. Nou ja nu misschien 32 maar het is een heerlijk ventje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Hey die Witte. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Mariek had jij nu al eerder Refu. gehad of is dit de eerste keer? Weet het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Maar Bollie, lijkt misschien een stomme vraag, maar wat doet refu dan? Voel je daar iets van, is het verslavend ? Of is het alleen maar een soort stok achter de deur?LiefsNPS? Heb je mail gehad maar nog geen tijd gehad om afspraak te maken! Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 UPC had bedacht om mij er vanmiddag ineens af te knikkeren. Gebeld, kreeg iemand aan de lijn die begon een heel lang verhaal over coax kabeltjes loshalen en weer vastzetten, stekkers eruit, pc uit etc. etc. want dan was het over. Dus ik zeg ik heb een totaalpakket van jullie, dus als ik geen internet heb zou mijn telefoon en televisie het ook niet moeten doen en ik ga geen kabeltjes lostrekken want dan ligt het daar straks weer aan.. Was een heel vervelend mannetje, dus ik werd ook een beetje wrevelig, zegt hij mevrouw ik voel dat u een beetje geagiteerd raakt. Wat heet geagiteerd.. was behoorlijk pissed. Had via buurtlink een naam van een terzake kundige manager daar, die heb ik gebeld en non-geagiteerd mijn probleem uitgelegd en gezegd dat ik er niet van gediend ben om als een kleine meid in de hoek te worden gezet. Werd ik later teruggebeld door betrokken medewerker met excuses! Haha hoe zoet kan de wraak van de kleine man (vrouw in dit geval zijn). Maar goed om een lang verhaal kort te maken ik ben weer online. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 een beetje een mindere dag Bol,Soms sluipt er zomaar weer 1 tussendoor.Maar zal wel weer overgaan voor ik een jochie wordt:)En hoe is t met jou?? enne met je nieuwe viervoeter?? Overleeft je bank het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Vandaag ben ik veel weg geweest en zometeen ga ik weer uitloggen want ik ga naar een feestje.Zie ik niet tegenop want ik ben de bob. Dat ben ik meestal op eigen verzoek, dat ben ik dus gewend.Voor jullie een fijne avond en goede nacht en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ik ga afsluitenBis morgen tsjussxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ik ga weer afsluiten. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 13 piepeltjes ingelogd en toch maar zo weinig nieuws hier.Ik heb ook niet zoveel, behalve dat ik zooo moe ben van het minder drinken (denk ik)....En wat deed ik nu helemaal vandaag? Het kan toch niet in 3 kwartier sporten zitten.Nou ja, ik ga er maar aan toegeven en zo de pyama aandoen.Een gezellige geruite huispyama.....en dan voor de buis.Misschien later nog even kijken hier.Doeiiiixxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Hermie: girlpowerB)Bol heb jue al een naam voor je kalfje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Bol, is Samon ralf kalfson geen goed idee, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Bol, is Samon ralf kalfson geen goed idee, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Hey, maar Bollie,Ik wil antwoord op mijn Refu vraagje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Waar zit iedereen?TV, zetel....????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Witte wat vervelend dat je je niet prettig voelt. Is er een aanleiding voor of is het er gewoon. Hopelijk voel je je morgen weer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Mariek het is een heel fijn middel vind ik zelf. De spanning wordt minder, het gevecht dat je regelmatig hebt met de behoefte om te gaan drinken, de zucht, wordt minder omdat je weet dat je niet kunt drinken, dus het wordt gelijk rustiger in je hoofd. En de nadelen zijn je al bekent denk ik.Ja sorrie dat ik niet eerder antwoordde maar moest ff in bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Het komt en gaat Bol:huh:Ik ga ook even in mn zetel voor de tv.Wat een mooi woord V M, zo mooi deftigLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Lieve Jane ik ben z'n naam kwijt. Hij is hier maar voor een paar weken hoor. Tot de nieuwe eigenaar een huis heeft en dat in gericht heeft, dan gaat kalfje weer weg. Ik noem hem Ukkie omdat ie zo groot is. hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Nee Bol, nadelen??Vertel? Is het zoiets als antibuse van vroeger dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden