Spring naar bijdragen

Donderdag 28 januari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja maar nu snap ik ook dat mn ritme steeds zo makkelijk verschoof.
Ik heb 2 uur nodig om in slaap te vallen, ja dan is het niet zo gek dat ik pas om twee uur smiddags mn bed uit rol.
Mn 'normale' naar bed gaan tijd is tussen twaalf en één uur snachts.
Maarja als je dan eerst twee uur wakker ligt ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja vanavond lekker dansen
Er zit nog wel een spanningsknoopje,
Daar moet ik maar eens even goed over nadenken wat ik daarmee ga doen.
Dan kan ik het los laten.
Vannacht wéér over mn moeder gedroomd. Zou het fijn vinden als ze eens opdondert uit mn dromen. Kan wel wat anders verzinnen.
En ik heb nu ook al een paar nachten dat ik in mn dromen onverwacht uitgenodigd word voor een te gek feestje en dan alle dranklust cellen in mn lichaam beginnen te dansen en te springen, hiep hoi hiep hoi we mogen weer. En dan drop ik er een refusal in en dan is het weer rustig. En dan heb ik toch een leuk feestje.
Dus refusal is nu ook in mn onderbewustzijn doorgedrongen. Dat voelt wel safe :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Desi veel succes en sterkte vandaag.

Isa stop jezelf niet weg hoor want je mag er zijn. :heart:

Blony wat balen voor je maar knap dat je de moed niet opgeeft. Eens vind je de baan die je hebben wil en zij jou ook hoor. Even een tip: het woordje in je 1e zin zou ik maar veranderen of weghalen want vrees dat de moderator hier niet van gedient is. Ze noemen dat schutting taal maar ik vind het altijd wel duidelijk zoiets daarom al menig keer voor zoiets op mijn vingers getikt

Suusje schrijf zoveel je wilt en wie niet wil lezen heeft een scrolknop.

Een blikje om is beter als te glaas in het diepje kijken. :o

Gisteren weer kotsdag gehad dus loop weer op schema hahaha. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, ik heb het gisteren ook al eens gevraagd.

Ik begrijp het concept refusal nog niet echt goed. Is het dan niets anders dan de zogenaamde stok achter de deur, dat je weet dat je je slecht voelt als je toch gaat drinken? Of doet het nog iets anders met de hersens? Is het enkel Pavlov?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Woman. Nog steeds van die nare dromen? Vervelend is dat. Dan heb je ook echt de tijd nodig om te herstellen. Het is een gevecht in je slaap en daar kun je ook moe van worden. Maar ik heb diep repect voor je hoe je je er toch weer iedere keer doorheen slaat en het leven van een positieve kant blijft zien. Zeker na een ellendig verleden. Een grote pluim voor je meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Refusal is best ok Vlaamsmeiske
Als je refusal slikt en je gaat drinken dan word je na een half glas ziek.
En inderdaad bij mij doet het ook iets met mn hersenen.
Als ik refusal slik en ik ga drinken wordt ik meteen ziek
maar
Als ik geen refusal slik en ik ga drinken word ik ook ziek, de volgende dag
De refusal ontneemt alle zogenaamde voordelen van drank.
Waardoor alleen overblijft: drank verwoest mijn leven en maakt me ziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx iedereen voor alle bemoedigende woorden...:present:
Zorgt er bij mij voor dat ik toch weer iets positiever ga denken...
Inmiddels alweer 3 sollicitaties via de mail verstuurd... Op voor de volgende ronde !!!;)

Druppeltje : heb het woordje in mijn eerste zin geschut... Zo beter ? Was effe op dat moment mn gevoel en kon het niet beter vertalen op dat moment...:);)

Blondie6173:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlaams meiske,

Hebben ze in Belgie zoekmachines?
Twee dagen vraag je naar Refusal, bijna iedereen heeft geantwoord.
Baclofen, idem dito, Góóóóógle!!!!!!

Vlaams meisje, hoe gaat het met uw drankprobleem? Lukt het een beetje?
Veel drankgedachten? Ben u gestopt? Mindert u?
Hoe ziet u de toekomst tegemoet??
Kortom, wat doet u, om het probleem te tekkelen?

DELEN IS HELEN!

Niet speciaal voor mij, maar misschien zijn er lotgenoten, waar je mee kan delen.
Of gaat alles van zelf, ook dat kan.

Verder wens ik u veel wijsheid toe.:present:

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, ja kan me idd voorstellen dat als je naar droomt ook niet echt uitgeslapen bent de volgende dag! Ik heb nu in het begin ook van die dromen, een was zelfs dat ik wakker werd [in mijn droom dan] en er allemaal politie stond die bleven schreeuwen, waar heb je de kinderen gelaten, ze zijn weg, waar zijn ze! Doodeng is dat ik ben zelfs beneden gaan slapen in de hoop dat het dan beter ging.
Betreffende het dansen vandaag, gisteren zei je het zelf al nl. bescheiden wachten wat er gebeurd, en gebeurd er toch iets wat je spanning geeft koppel daar dan op terug! Beter dan van te voren te gaan blazen'' want dan geeft het dansen je stress terwijl je er zo erg van genieten kan. Koppie omhoog meis, je bent een voorbeeld voor velen hier en dat mag je niet bezwaren maar dat kan je soms wel een opsteker geven die je verdient!

Jee Drup een kotsdag, en wat mag ik me daar bij voorstellen dan? Lijkt me erg naar. Fijn dat ik gewoon kan schrijven want voelde me wel een beetje bezwaard als ik mijn lange berichten zag. Zit ook in mijn onzekerheid hoor. Hoop dat je vandaag wel een fijne dag hebt vrouw.

Kijk Blondie, weer 3 verstuurd, het leven gaat door en jij ook meis,Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten . Ga zo door enne heb ik je even mooi laten struikelen bij die AH,:D

Zo heb mijn zoontjes frikandelletjes beloofd dus die ga ik gauw maken voor de middagpauze om is, weet het niet gezond maar hij is na vanmiddag vijf dagen vrij dus even iets speciaals mag ook wel een keertje, en vanaaf eten ze weer lekker warm dus
Tot zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Nien. Ik heb het gisteren ook al uitgebreid uit gelegd. Maar wat zou je er dan nog meer over willen weten?
Ben je misschien van plan om het zelf ook te gaan gebruiken, en voel je je daar onzeker over?
Wil je daarom zoveel over Refu weten?
Er staat inderdaad heel veel op internet over het middel.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...