Spring naar bijdragen

Donderdag 28 januari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Het is (natuurlijk) heel goed gegaan.
Betreft mijn solo ging het om iets heel anders dan ik dacht, dus maar goed dat ik mn mondje gehouden heb, en betreft mijn muziek tsja dat heb ik even voorgelegd aan een mededanseres en die vond het ook een lastige kwestie maar vond het beter als ik er niets over zei. Maar wel dan als zij de muziek gebruikt reageren, aangeven dat het lastig is en rustig aan de kant gaan staan.
Dus blijkt maar weer dat het heel goed is geweest dat ik niet ben gaan blaffen en het eerst rustig afgewacht heb.
Nu nog snel een broodje naar binnen proppen en dan pyama aan en naar bed. Anders wordt het weer snel veels te laat.

Alf over dat topje, ik ben met deze nu een jaar bezig, tussendoor werk ik ook aan andere tops. Deze is echt voor mezelf, de anderen voor de verkoop, en ja jee het is inderdaad moeilijk afscheid te nemen van een kunstwerk, maar ook wel weer leuk om te zien dat iemand em dan draagt.
Ik heb een periode portemonneetjes gehaakt, en na jaren zag ik een klant ermee afrekenen in de winkel waar ik werkte. Erg kicken :)

Nu hup snel te bed, nog lekker nagenieten want het was weer een fijne avond :)
Tot morgen toedeloe xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...