Spring naar bijdragen

Zonag 31-1-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo, ik huppel ook weer ff binnen. ben mn depri-bui van vrijdag weer kwijt (jammer dat dat dan weer een dag moet duren..) maar geen trek gehad! Eigenlijk meer een afkeer en boosheid dat mn lijf en mn hoofd het als oplossing leken te zien. Vandaag t huis doorgestormd (met de poetsdoek ;o) )

Bolletje, nog een keer bedankt he?! T scheelt dat er mensen, al dan niet via een beeldscherm, ff lief doen. Was mn man ook aan de foon en dat scheelt de "bekende slok op een borrel" Stomme uitspraak eigenlijk..en dat gewoon in de volksmond.

Exfeestbeest, ook je verhaal gelezen en je "casus" herkent in verschillende patienten uit mn omgeving. En dan nog mn ogen dichthouden voor mezelf. Mn familie doet dat nog steeds, zelfs met voorbeelden en confrontaties voor ogen! Dus ik herken dat..Maar goed, jij, wij allemaal, zijn hier en stappen vooruit! Ik wens je alle goeds, ondanks je ziekenhuis-ontberingen hoop ik dat je af en toe de mooie dingen nog ksn zien..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond mensen,

Sorry, 2 dagen niet geweest maar had er de energie en de puf niet voor en wil ook niet alleen maar negatief schrijven want zo ben ik niet.
Het goede nieuws is dat ik nog steeds nuchter ben, 10 dagen nu maar de andere zijde is dat ik me nogal depri, somber en ja ik weet niet, anders voel. Nu ik na al die jaren nuchter ben zo 'lang', weet ik gewoon even niet hoe en wie ik ben en hoe ik wil dat ik ben. Veel vragen dus en op zoek naar de antwoorden. Verder wel vandaag voor het eerst in minstens een jaar de snelweg weer opgedurfd achter het stuur!

Ik zal proberen om terug te lezen maar ik beloof dat ik uiterlijk morgen op iedereen reageer, misschien zo nog hoor maar ben erg moe, ik heb buiten de temazepam ook oxazepam en wordt daar wel suffig en moe van. Dus weet ook niet of dat de oplossing is, zowiezo tijdelijk!
Ik heb wel veel buikpijn maar kan ook stress zijn offcourse. Enne Sjaak, kop op jongen, vergeet dat bericht van s'nachts en doe je schouders recht en carry on. Je kan het!

Ik moet me even goed inlezen in het chat gebeuren maar wat wordt er een ophef over gemaakt, wie hier is is hier en wie daar is is daar, wat me wel opvalt is dat er op beide fora een beetje gedonderd wordt en er een beetje een strijd ontstaat en dat vindt ik persoonlijk niet zo tof!

Alfje, ik blijf hier wel hoor gezellig met jou en de anderen!

vm let wel op jezelf en hoe erg het ook is maar lady is niet je verantwoordelijkheid, werk je ook nog aan je eigen strijd. Lief dat je lady steunt maar je kan alleen iemand helpen die geholpen wil worden schat.

Exfeestbeest, welkom en hoop dat je er wat aan hebt hier bij ons!

Wing fijn je even hier te lezen, miste al iets!

Jip ben het niet zo eens met je maar eerdere ervaringen beletten mij hierop in te gaan.

Dar, alles goed meis? Wat leuks gedaan?

Bol al geverfd alles? zo'n tekening erbij lijkt me wel heel cool staan hoor, leef je uit.

Woman en nog wat van de spanningen gemerkt? Heb je je dvd al?

Ladytinne, al kan je nu niet comminiceren, ik hoop dat je wel meeleest want ook dat kan je over de streep trekken. Sterkte.

Bambam alles goed daar bij jou?

Nou moet ik echt eerst even teruglezen, eerst een warme choco maken nu, net spare ribs bij moeders gegeten en zit overvol brr. En manlief even een nekkus geven voor mijn gemopper de afgelopen 2 dagen terwijl hij me zo verwend heeft met cadeau's.
Tot zo hoop ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lianne, hoi alles goed meis, ja gaat wel, depri,somber maar wel droog en daar gaat het om toch? Ik ken mezelf niet meer blijkbaar nuchter en dat is een beetje weird! Lief dat je het vraagt:heart:

Geert alles goed? Fijn je te lezen en te zien hoe goed je gaat hoor, trots op je:present:

Akelei, alles goed daar? Huishoudelijke karwijtjes bah haha

AR en weer druk geweest vandaag, werkse vast morgen:moon:

Ari hoe gaat het bij jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee VM'tje ja ET blijft leuk idd. Hoe gaat het met jou? En nee de alc. mis ik niet echt hoe raar het ook klinkt, het gaat me meer om hoe raar ik me voel, naakt kan ik wel zeggen:huh:

Let je ook nog een beetje op Nien zelf, lief dat je lady helpt maar het mag niet ten koste van jou gaan he!
Dikke kus meis, onze afspraak staat he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...