Spring naar bijdragen

Zonag 31-1-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tsssssss, Kate...braafste meisje vd klas....... Nou ja, die rol mag toch ook iemand hebben. B)
Good for U.:present:

Zo, ff vlijtig geweest, stofzuigen, jaja, eerst de hoekjes, wasje erin, honden uitgelaten(ikke niet) keuken schoon, wc schoon en zo nog ff de auto uitmesten. vanavond moet er iemand mee terug rijden en dan vind ik een ietwat propere auto wel zo fijn. Wij gaan straks naar de surprise party voor mn zus die 50 wordt. Ze weet het al, hoorde ik gisteren, haar zwager versprak zich. geeft niet, ze weet niet dat mn zus uit Verwegistan er ook is. Die zit zich nu te verstoppen bij mn moeder, lol.
Fran heeft twee appeltaarten gebakken die heel moeten blijven:-( jammer hoor, ze zien er zo lekker uit.

Hier sneeuwt het weer. Sorry Bol, 'tis nog niet over. Jipppppiieeeeeeee. Wel rot rijden met dit weer maar 't is niet anders. Ok, auto. Alhoewel met die sneeuw....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Alf, voor mij is het andere forum een reden om te kijken wat ik met een forum wil.
Voor mij is mijn hoe-leef-ik met/zonder verslaving van wezenlijk belang; hiermee hoef ik
geen droogkloot te zijn ook al sta ik droog. Via dit forum sta ik 11 maand nog wat drankvrij;
ik vind dat prettig en wens dat voorlopig zo te houden. Het is aan mij hoe ik mijn droog staan
verder invul. Heb je als prioriteit om te kunnen kletsen op een forum dan is net2 goed.
Ik heb voordat ik op adb kwam, circa 2 jaar op precies zo'n chatforum gezeten; reden voor mij
om dat niet nog een keer te gaan doen. Het vervulde uiteindelijk alleen maar een gezelligheidsfunctie,
waarvan ik vind dat ik dat niet op een forum moet zoeken; zeker niet vanuit een verslaving.
Maar als anderen dat wel leuk vinden; wat maakt dat uit en ik heb begrepen dat iedereen
er mag komen; dus wordt er niemand gepasseerd toch?

Ik heb meer moeite met het schaduwforum van Tapas, ontoegankelijk voor adb-ers,
wel via adb droog komen te staan en daarna hier niet meer delen. Beetje aso vind ik dat.
Daarmee missen er voor mij ook essentiële discussies van een leven zonder drank waar ik
graag meer over zou willen lezen en delen.

Maar in alle gevallen; laat maar gaan; er is niets aan te doen. Het adb-forum is gewoon wat
de wel postende adb-ers er van maken. En daar zit nog best wel eens wat leesbaars tussen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zie ik toch iets anders Dhen.
Alsof je hier wat verplicht bent.
En Tapas komt hier nog wel eens met wijze raad.
Ik heb liever dat Tapas haar eigen forum opricht, besloten of niet, en doet wat ze zelf het liefst wilt.
Dan dat ze hier komt omdat ze dankbaar moet zijn of zo en moet blijven schrijven.
Ik heb liever dat ze hier uit vrije blijheid schrijft, alleen als ze dat echt wil.
Ik geef mensen liever de ruimte om te doen wat ze echt willen.

Ieder zijn eigen mening he, jij hoeft er niet zo over te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allen,

Schaatsen brrrr ! Maar De jongens hebben ervan genoten!! De oudste is nog steeds daar en komt met een vriendje terug.

LadyT heeft heel erg haar best gedaan maar ligt nu terug in blokjes , of nog erger snippertjes op de grond!!!

Ze is heel depri, weent de hele tijd maar moet wachten op opname (wachtlijsten), ik doe mijn best om haar telefonisch te helpen. Maar weet niet meer hoe?????

PS. dat hele driedubbele forumverhaal lijkt heel erg op de kleuterschool waar wie wel en wie niet naar een feestje mag. Keuze is toch goed! En er zijn genoeg mensen die het niet leuk vonden dat er hier teveel gechat werd. Maar mensen uitsluiten kan niet! Vrije keuze!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Alf,

Wanneer alles diep van binnen pijn doet
En je alleen, tegenover je eigen beeld,
Ziet dat het vervormd is door ontbrekende spiegels

Wanneer de dingen voor je schaduw wijken
Wanneer je woord dat van een ander lijkt
En je hartslag uit je lichaam vlucht

Wanneer je handen ver van je weg zijn
En je de afdruk van je voeten niet herkent
Wanneer je het gezicht dat nadert bent vergeten
Wanneer je niets meer waarneemt dan dode buitenkant

Ga dan
Als de zalm
Tegen de stroom in
Met alle razernij van je woede

Wanhoop niet
Het water zal de stenen breken
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal. Even over afgelopen nacht. Ik weet goed dat ik om die tijd misschien niemand hoef te verwachten. Is ook logisch. Maar ik kon niet slapen en de zucht naar alcohol was groot. Ik had .
heel erg behoefte aan wat steun. Mijn roep was er een diep uit mijn hart. Ik wilde eigenlijk zeggen; "HELP!!!!" Sorry dat ik geschreven heb dat het niet meer hoeft. Het moet wel. Ik heb jullie steun nodig. En ik weet dat ik die ook krijg. Ik zat even heel diep in de put. Nu gaat het weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dar, af en toe kan ik in een holletje kruipen en meen ik dan dat ik niemand nodig heb. Dan ben ik aan het ruziemaken met mezelf. Het eind van het liedje is dat ik mezelf een schop onder de kont geef en weer tot de orde van de dag kom. Ik besef dan ook heel goed dat ik wel een hoop mensen nodig heb. Mijn gezin, mijn vrienden en echt wel het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjaak fijn weer van je te horen joh, maar wat vreselijk kluten dat je er alleen mee moest blijven zitten. Dan voel je je op dat moment zo hulpeloos en alleen. Heb je geen vrienden die je daarmee kunnen steunen?
Maar schrijven is goed, ook al is er niemand op het frum, we lezen het naderhand toch wel, maar dan heb je tenminste het gevoel dat je toch wat deelt, ook al is het de volgende dag pas.
Maar heel fijn dat het weer een stuk beter met je gaat. Hopelijk kun je dat een poos vast houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ik heb vrienden genoeg. Alleen wil ik die niet 's nachts om 2.30 uur lastig vallen. Maar er zijn normaal gesproken altijd mensen waar ik terecht kan. Ben wel blij dat ik weer op het forum ben. Verder niet meer gedronken. Alleen afgelopen vrijdag. Toen hadden we een feestje met de carnavalsvereniging.
Toen heb ik wel gedronken. Maar ik heb er geen spijt van want ik had er bewust voor gekozen en ik heb het niet uit de hand laten lopen. Ik ben nog steeds trots. Ik heb altijd iedere vrijdag, zaterdag en zondag ontzettend veel gedronken. Maar zolang ik nu bij het forum ben heb ik thuis helemaal niet meer gedronken. Alleen op een enkel feestje. Als ik het zo kan houden zoals het nu gaat dan teken ik er voor en heb ik bereikt wat ik wil bereiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je er weer bent Sjaak!
Hou jezelf scherp he...

Ik zat net op het draadje te lezen van ex feestbeest en kwam daar de opmerking vn Lianne tegen, dat ze gister had gedronken en het nu zo lastig vind om vandaag niet weer te gaan drinken.

nou heb ik ff een vraag:
Als ik voorheen mooi aangezeten had, dan kon ik de volgende dag geen alcohol meer zien staan, ruiken laat staan drinken, ben ik daar nou de enige in? dat lijkt me niet toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komend weekend heb ik niets.Dit zal inhouden dat ik dan ook niet zal drinken. Ik zal vanaf afgelopen vrijdag tot aan de carnaval niets drinken. Met de carnaval natuurlijk wel. Doe ik weloverwogen en bewust. Na de carnaval is er rust en kan het goed enkelle maanden duren voor ik weer iets heb. Houd dus ook in dat ik al die tijd niet zal drinken. En als het me lukt zoals ik hier omschrijf vind ik mezelf een grote jongen. Lukt dit niet, dan gooi ik het roer helemaal om en drink ik nooit meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...