Lianne Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 ik ben er niet zo vaak meer, dus heb die discussie over dat andere forum gemist.vrijheid blijheid lijkt me..hier alles oke, ben wel erg onder de indruk van het verhaal van Ex feestbeest, zie wie is wieheftig..iedereen een fijne zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi ADberslaten we gewoon onszelf blijven en ons niet te veeldoor anderen laten beiinvloedenwij bepalen wat het forum gaat doenen elke plek heeft recht van zijnwat iedereen overal te zoeken heeft is aan haar/hem.Ik ben er ook wat rusteloos onder, maar zie wel.Ik probeer van alles het beste te nemen/brengen enmorgen kan het al weer anders zijn.Dit is en blijft het basisforum voor mijen ik ben behoorlijk serieus, dus zal de bindende factorADB worden en blijven ook altijd hoog in mijn vaandel houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Moghu Lianne Ap en Jane.Inderdaad helemaal mee eens. Dit blijft voor mij ook het basisforum. Ga me ook niet verontschuldigen waarom ik ook op het andere frum schrijf. Hoort er gewoon een beetje bij vind ik.Prima zo. We kunnen kiezen in alle vrijheid, zonder verplichtingen. Mooier kan het toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ah. Mijn moeder zaliger zei altijd: "Onderzoekt alles en behoudt het goede".Ma had gewoon gelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Grompel, moeders hebben (bijna) altijd gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Zalig zijn de onwetenden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Eerst de hoekjes, het midden komt vanzelf.....Zucht:devil::angry:Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ook ik vind het heel erg fijn dat dat chatforum er is hoor, voor degene die daar behoefte aan heeft.Als men er twee forums op na kan houden: primaAls men daar meer thuis is: primaAls men hier meer thuis is: primaVoel je vrij om overal te schrijven waar je wilt maar val de forums niet aan. de ene vind het hier, de ander vind het daar, en sommige vinden het bij beide. Altijd al zo geweest en zal altijd zo zijn, met alles.De ene valt op een man de ander op een vrouw en sommige op beide.De ene doet boodschappen bij de 0001C de ander bij Ha en sommige bij beideWe kunnen elkaar niet veranderen.Ik wilde nog veel meer schrijven maar het komt steeds op hetzelfde neer, en het heeft tòch geen zin.Láát een ieder in zijn eigen waarde, geldt ook voor de forums. Je zit hier en daar óók voor een ander maar BOVENAL voor JEZELF.(heel vaak al gelezen hier, als jij dit of jij dat, dan schrijf ik niet meer)Mijn mening blijft; daar heb je dus alleen jezelf mee.Ik ben ook nieuwsgierig naar wat de forummers elkaar te vertellen hebben. Maar zoals ik al schreef, jullie zijn me dierbaar HIER want 2 forums lukt me ècht niet qua tijdLove you All:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Haha, jij hebt de bingo, BB!Heb hier in de keuken zo'n spreuken-tegeltje hangen: "Voor de onwetende is niets onmogelijk".Heb ik gekocht en opgehangen toen ik net gestopt was met drinkenom mezelf er aan te herinneren dat mopperen op stopperen nergens op slaatwant ik wist toch allang niet meer hoe het was om echt nuchter te zijn.Wat een rare kronkel he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Goeiemorgen allemaal, ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Goeie morgen Witte. Goed geslapen? Ga je vandaag nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Water:light:Mn Mem zit vol met die wijsheden! Is ook wel lachen hoor. Als mn zussen en ik bij elkaar zijn zeggen we regelmatig:' Mem zou wel zeggen'...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hee Bolletje in je ondertitel staat dat wij luide duvels zijn!Lui ben ik wel, maar luidzal je van mij niet horen:DHoi Witte, uitgeslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ik heb heerlijk geslapen.Grappig Jane dat jij dit uitslapen noemt. Tuurlijk is het wel uitslapen,maar echt uitslapen duurt bij mij nog twee uur langer:oDus voor mijn doen valt t wel mee:)Echt veel spannends heb ik niet op mn lijstje staan Bol vandaag.Lekker relaxen denk ik, tot nu toeIk heb nog wel een uitnodiging staan voor een verjaardag van eenvriend die 40 wordt vandaag, maar ik denk dat ik die maar ff skip.Had vrijdag al een verjaardag en gisteren 2!Dus wel weer ff genoeg gehad, en zeker voor iemand die niet echt van de verjaardagen is....Ik vind dat je mooi geschreven heb Alf, tis duidelijk waarom jij niet naar de Carochat wil.Alleen je laatste zin ben ik het niet mee eens. Ten eerste was het heel laat dat Sjaak schreef (maakt mij verder niet uit, is aan een ieder zelf)en ten tweede had hij de hele dag hier kunnen schrijven en contact met ons kunnen hebben....Tot nu toe vind ik twee chats een verrijking. Ook al is deze chat mn basis ofzoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ohh vergeet ik helemaal, gefeliciteerd alvast met de verjaardag van je dochter!!!Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben.Ik moest ook denken aan de spreuk van Loesje:Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.Mazzel heeft jou dochter dat jij ze voor haar ophangt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Jane je hebt gelijk. Moet natuurlijk lui zijn maar zie het maar als mensen die luid in bed liggen snurken. Ja ik weet het, wat een rotsmoes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 elke smoes is goed genoeg hoor Bol:Ddas luid en duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Woman, al een beetje over de teleurstelling heenvan de gemiste workshop?is niks voor jou he?gelukkig staat er meer op de planning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Karin,welkom hier.je profiel staat open, via profiel kun je je gegevens even weghalen,ik zal het de moderator schrijven, maar dat kan wel na het weekend wordeneer het gesloten is.gr Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ik mag vanmiddag komen naar een andere workshopMaar dat is way boven mijn petjeMet gezichtsuitdrukkingen en lichaamsexpressieEcht voor professionals, mijn juf gaat erheen (dat houdt me ook een beetje tegen)En bovendien zijn we al met Yonina daarmee bezigIk zit te denken om dan misschien te gaan kijken, want er ligt nog een dvd op me te wachten die bij de les was inbegrepenMaar ik kan ook gewoon de juf vragen of ze de dvd voor me meeneemt, ga ik lekker naar het park Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ik ga dr van tussen.Fijne zondagLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Kheb even met de juf gebeldMezelf een schop onder mn kont gegevenEn ze komt me zo ophalenZe zegt: beter dat je een beetje meedoet dan helemaal nixDus als de sodeju lippestift op en off i go...doewie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Goeiedag!Zoveel mensen zoveel smaken zoveel wensen.Inderdaad vrijheid blijheid.Ik voel me hier het meest thuis dus blijf ik voorlopig op dit forum.Dat het aantal berichten wat minder is vind ik persoonlijk niet zo erg.Moderatoren heb ik nog nooit last van gehad, zeker het braafste meisje van de klas Het is wat je er zelf van maakt, uithaalt en bijdraagt.Ik denk dat dit forum voldoende kracht heeft om te blijven bestaan, de strijd tegen verslaving zal voorlopig nog wel mensen aantrekken.Ik heb erg om je opening moeten lachen Bolletje, luide duivels uit de veren.Heerlijk.Woman, balen van je gemiste workshop.Onbedoeld krijg je zo misschien toch wat nodige rust?Het zonnetje wordt al warmer hoor, de lente komt eraan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Kate Stomme Bol ben ik toch hé:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden