Otje Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 ZoLekker even mn woonkamer onderhanden genomenMn hondje gaat er altijd helemaal voor zitten. Als ik met de bank ga schuiven komen al haar ballen weer tevoorschijn He is nog weer gezelliger geworden. De kleuren zijn nu voornamelijk zwart rood en wit. (witte muren, zwarte vloer, rode gordijnen enz) met veel orientaals spul, kussentjes, waterpijp, lantaarntjes enzo. Ik heb zo'n zoutcristallamp op de vloer gezet, echt heel fraai met omdat de vloer zwart is. Leuk leuk leuk leuk leuk dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Wat kan jij toch altijd possitief zijn Woman!!!!Geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Thee wil hier niet meer zijnNiet gezellig genoegDat weet je toch BolZit in het andere clubhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Woman, wat leuk. Bij mij ziet het ook bijna zo uit. Rode gordijnen witte muren en ja straks een zwarte vloer. Dat orientaalse vind ik ook prachtig. Komt waarschijnlijk door mijn Marokaanse vriendin. Heerlijk warm en gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 TheeIk verdraai nietsHet feit dat je denktdat je om het minste of geringste een ban krijgt,wat ik voor dit berichtten sterkste betwijfel,maakt het er voor jou niet gezelliger opom hier te schrijvenIk begrijp heel goed dat je je op Net2 vrijer voelt...Niks mis meet'is jouw beleving..Vind het wel raar dat je dan hier komt om alleen met EFB te gaan pratenWil je hem overhalen naar Net2? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Jammer Thé dat je daar bang voor moet zijn. Maar goed ik respecteer jou keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Alf, niet zo zagen over Net2. Heb de meneer van de zaagwinkel lekker laten zweten. Maar nu doet hij het. Dus morgen ga ik ZZZZZZZZAGEN! Yihaaaaa!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ok BamIk wind me opdoe ik niet gauwIs heel gevaarlijkKomen er onbekende krachten los....Vroeger door pa erin geramdHe goed dat je zaag het weer doetWas geen moer an om te repareren..Om je vingers denken morgen heIk hamer dr nog maar even op Ik heb er alle vertrouwen in Alvast een bosje bloemen... :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ga dr even van tussenEven tot rust komenLaters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Pas maar op, straks hamer ik op jou:angry:Gna; gniffel, maar ok; was ook geen moer aan te repareren. Stond nog wel precies dezelfde zaag die ook niet wilde.... We zullen zien morgen.Onderzoek wat je zo ergert Alf, levert de meeste winst op. Ja,ja is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Heel verstandig. Rust, reinheid en regelmaat, ik ga koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Als mensen hier niet meer willen zijn dan wil ik ze vriendelijk verzoeken om weg te blijven, en niet hier komen zeuren dat je hier niet wil zijn. Bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Tis al goed hoor TheeAls je hier wil schrijven, ga je gangAls je niet wil, omdat je bang bent een ban te krijgen doe het dan nietAls je iets wilt delen of meedelenik luister, is altijd zo geweest en zal wmb zo blijvenEn iemand een ban geven? Ik wist niet eens dat dat kon..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ga nu eerst ff eten als je het goed vindt anders krijg ik een ban van mijn vrouw en kinderen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Moet je zeker doen Alf!!Een ban van the mistress is erger dan van de tactische meneer!Ps, lekker "zagen" is fantastisch Bam!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ligt het aan frumgenoten Thee dat jij meerdere keren een ban hebt gehad. Of ben jij zelf verantwoordelijk voor de inhoud van je berichten? Ik zie niet hoe jij een ban zou kunnen krijgen omdat sommige mede-frummers jou weg zouden willen hebben? Zo werkt het niet.Als jou berichten ondersteunend en positief zijn krijg jij geen ban. En positief en ondersteunend wil, naar mijn mening, niet zeggen dat ik iedereen stroop om de b#k moet smeren. Maw; dat ik niet es wat confronterends kan zeggen over iemands drinkgedrag.Iemand nog leuke suggesties voor 1 vd ABC eilanden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Thè, het ban gebeuren wordt schromelijk door je overdreven.Jij weet heus wel wat door de beugel kan en wat niet.Als je over de problematiek rond drinken schrijft en je correct uitdrukt gebeurt er niets.Dat weet jij en dat weet ik.Bij een correct bericht gaat niemand de moderator tippen.En ook al wordt de moderator getipt, dan bekijken ook zij het geschrevene!Er is altijd de mogelijkheid in discussie te gaan, ook daar staat geen ban op.Je klaagt eindeloos door. Ook op de chat, steeds je gelijk willen hebben.En Pb's en E-mail van de moderatoren openbaar maken hoort niet.Dat doe je wel op de chat. Waarschijnlijk is de chat voor jou meer op het lijf gesneden.Wanneer er iemand drinkt, is er nauwelijks tegengas.Dus zeker voor de drinkers een waar paradijs.Eens kwam men in deplorabele toestand op dit forum, men had een drankprobleem.Er is van alle kanten ondersteund.Dan komt het echte alkie gedrag, eigenlijk was het niet zo dramatisch.Het zou best kunnen, dat ik het weer kan hanteren.Het zou kunnen. Jammer dat dat bijna niet voorkomt.Dan is de chat een veilige haven!!Aanp: woordje verbetert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Maar Sweety, toch is Tea cool!!Ik kan soms ook vreemde dingen zeggen, maar hoort er dat niet bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Overigens 3x een ban.Ik steek de hand in eigen boezem.Het moest zeker zo zijn. Hoe het ook zei, het was geen drama en zeker niet om tot in lengte van dagen te jammeren.Nu lekker koken.Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Soothe, nu vind ik je verhaal, een stukje dan, toch een ietwat te simpele voorstelling van zaken. Alsof iedereen die ergens anders schrijft drinkt en niets wil veranderen; Net2 voorziet duidelijk in een behoefte, er kunnen naar hartelust foto's op gezet worden, links geplaatst en dat vinden mensen gewoon leuk. Prima toch.Je interpretatie vind ik te simplistisch en doet mensen geen recht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Kijk, ik vind iets opzoeken op google al een ramp...Ik ben niet zo'n computerheld en het interesseert me te weinig om het te leren. Dus ik ga wel naar een reisburo:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Eten, mmmmmm, laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ik heb een half jaar op Aruba gewoond, BammetjeErg leuk. Bonaire lijkt me ook erg leuk. Wat geordender, Curacao is wat chaotischer en rauwer. je kan in de periode van carnaval gaan. Beetje zoals in Brazilie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Bam zoek je een gewone zaag of een zaagtafel. Weet je wel zo'n elektrische zaag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ah, daar is tie. kan er altijd op wachten tot je mijn naam in een sarcastische rotzin vermeldt. Blijf lekker weg, een zeurpiet ben je. Altijd maar trekken en zuigen. Echt bijzonder onaangenaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden