Spring naar bijdragen

dinsdag 2 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 258
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar, Nog even een aanvulling op eerder bericht
Voor huishoudelijke en andere vervelende klusjes hanteer ik de pippi langkous methode (schaatsen op borstels=schrobben)
Dus, ik recht mn energie op iets anders, bv mn huis beetje leuker inrichten (als ik toch die bank moet verschuiven om eronder te vegen kan ik em net zo goed ergens anders zetten)
Of mn huis lekker laten ruiken, wat ik vanmiddag gedaan heb. Door het dweilwater heb ik flink wat patchoulie olie toegevoegd, en nu ruikt het heerlijk in mn huis !
Dus combineren met iets leuks. Als je de tafel in de was zet, zet er dan ook een bloemtje op neer bijvoorbeeld.
Heeft ook wel met feng shui te maken !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, Het klinkt lullig maar sinds ik tussen die walvissen heb gevaren, ze aangekeken heb en ze heb aangeraakt, ben ik echt "geraakt" door die beesten en natuurlijk zijn hun kleine neefjes de dolfijnen me even dierbaar.
Ook dat geknoei met haaien is mensonterend, zoek de beelden maar eens dat je zo'n stuiptrekkend beest de diepte in ziet zinken, zonder vinnen.
Dan zou je zo'n vent gewoon al zijn ledematen af moeten snijden en hem dan over boord moeten zetten.
Gadverd... wat een volk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen elkaar de hand geven Fesie. Ik werk bij de dierenambulance en wat je daar af en toe mee maak, is onbeschrijfelijk, en dan heb ik het niet over de mensen die geestelijk zo in de knoei zitten dat ze hun hele huis vol met katten hebben en waar de dode dieren overal liggen.
Ik heb een logéhond (Bull Mastif)die ze af wilde maken waarom? omdat hij niet goed meer voor de fok zou zijn. Hij had geen kracht meer in z'n achterpoten. Inteelt. En dan heb ik het over nederland, dus dicht bij huis. Nou als ik je vertel dat er volgens mij geen grotere lobbes bestaat.
Zo maar in laten slapen. Dan ben je pas echt gestoord. En zo gaat de hele natuur naar z'n malle moeren omdat wij zonodig baasje moeten spelen en overal geld uit willen halen.
Dit dier is gefokt met een hele platte snuit, met gevolg dat hij bijna niet door z'n neus adem kan halen.
Nee mensen zijn vaak nog minder dan dieren. Wij doden uit genot, dieren doen dat niet.
Ik doe net zo hard mee hoor want vissen was mijn grootste hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bol Als je soms om je heen kijkt wordt je er een beetje moedeloos van, alle dieren worden nu nog louter voor het genot van de mens "geteeld", alles wordt omgezet in geld of wordt gehouden als speeltje voor de baas.
Het wordt tijd dat we weer als een goed beheerder omgaan met de hele natuur, je mag best oogsten, soms moet het zelfs maar oogsten moet weer uitdunnen worden, afromen en niet ausradieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bollie,
Ik heb zo 8 jaar een fantastische Akita in huis gehad!

Vlees, vis (gekweekte zalm) etc., er is overal wel wat mis mee!!

Ik heb toch genoten van mijn mosseltjes!!

Heb nu mijn lenzen uit en zie dus amper! Bril is syuk moet dus een nieuwe halen!




:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ik ben er ook weer. Vlees. Interessant onderwerp. Ik ben jager en visser. Ik koop nooit vlees uit de winkel. Bij mij lopen kippen rond het huis. Deze lopen vrij. Er komen kuikens. Als er te veel komen slacht ik ze. Met respect voor het dier. Ik schiet wild, alleen voor eigen gebruik. Wel met respect.
Ben ik nou verkeert? Het is mijn manier van leven. Ik stook alleen maar hout. Ik heb geen centrale verwarming. Ik eet uit mijn eigen moestuin en ik jaag in mijn jachtveld. Het is mijn manier van leven.
En ja.................af en toelust ik wel kebab.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjaak kan ik niet een keer komen logeren? Lijkt me tof. Heerlijk zo jezelf helemaal voorzien van alles. Nee hoor daar is niets mis mee. Ik heb het over de mensen die voor hun plezier leeuwen en tijgers af schieten en ze als trofé aan de muur hangen zo van kijk eens wat een held ik ben. Niet over de mensen zo als jij. Dan zouden de Eskimo's ook verkeerd bezig zijn. Nee jij schaad de natuur niet hoor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...