AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Tas ik heb deze site gevondengratis sjablonenGoede morgen allemaalIk heb lekker lang geslapen nu, maar ook weer niet te lang want anders heb ik een brakke dag.Te veel slapen is ook niet goedYaja, TOP:present::present: Monique, heel veel thee drinken en water en er voor zorgen dat je voldoende te snaaien hebt.èn de forummers:heart: hebben mij door de pauzes heen geholpen, want tijdens de pauzes ging ik dan adb-en;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Goedenmorgen allYalala WAT GOED van jeen ja het is een heel geknokom erdoor te komen als je er zo voor moet vechtenmaar ben blij dat het je gelukt is meisik vind het heel knap van en je bent zo lekker goed bezig:present:Lieve knuf van me:present:Bakkom jij bent ook al goed bezig allereerst gefeliciteerd met je 6 dagen droogen dat omgooien van je weekend avonden tja ik zou zo zeggen al valt het niet meeom wat anders te gaan doenheb je hobby,s???anders sport schoolof iemand uitnodigen voor die avond dat jij denk dat je het moeilijk hebt(die dan niet drink)ik wens je veel sterkte en succes al is het geen gemakkelijke wegmaar bedank dan wel dat jij ervoor hebt gekozen en het tot een goed eind wil maken?????Lieve knuf van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Heej Tas lekker schilderen;)waauw komt de boel dit jaar toch nog af;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 hahaha meiske,dat mag ook wel eens na drie jaar AR,wat moet ik zonder je?ben even afwezig, ik ben mijzelf aan het verliezen aan fantasieenps thee,handige site van AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Tas, anders zou ik wat dikker folie halen en dat net zo als we vroeger deden (met papier) vouwen en dan het gevouwene inknippen dan kreeg je een papiertje van kant voor op tafel, snap je wat ik bedoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hoe de avonden zonder drank door te komen?gewoon accepteren dat je dat nu even niet leuk vind maar dat dat beter wordten dat de beloning morgen komt!!Of lekkere hapjes klaar maken en iets lekkers te drinken, smoothies ofzonieuwsgierig zijn naar hoe dat voelt een avond zonder drank, wat is er anders aanwat was er nou zo leuk om met wijn op naar een film te kijken?Het einde van zo'n film krijg je dan toch niet helemaal mee!Het is de gewoonte die vind dat er drank bij hoort dus doorbreek die gewoonteof doe gewoon totaal iets anders savonds, ga spelletjes doen of een fotoboek maken op je pcHet gaat om afleiding en om anders denken en om nieuwsgierig zijn naar wat er komt als je vanavond de drank laat staanHet kleine doel is morgen zonder kater opstaan en het grote doel is dat er veranderingen in je leven zullen gaan komenDe voorbeelden daarvan lees je hier elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ik moet altijd vreselijk lachen als iemand zegd dat ze het moeilijk hebben in de eenzaam heid om niet te drinken en waar m,n glimlach begintmet de adviezen van anderen die blijkbaarer alles aan doen om ze vol te proppen met voedsel en en alcovrij drinken mijn redding was altijd sporten en dat kan je ook in de huiskamer doenb,v al steppend tv te kijken toch??????of lekker je buikspieren aan pakken handdoek op de grond en vouila aan de slag dan maarmaar ja wie ben ik dan om dat voor te stellen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Tas goed zo dan komt de boel toch nog af ook na drie jaar:present:Lieve mensen ik ga joggen hier is het droog en maak er wat van vandaag en ik wens iederen een fijne droge dag toezowel van binnen als buiten:)Knuffeltje van mij voor al:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 sjabloonZoiets bedoel ik Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Thé tuurlijk is dat ook een goede tip maar ja ik vind van al dat eten wordtje zo vol van bij mij hielp en helpt AKTIE:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Thé ik heb het gelezen maar bedankt van de AA weet ik niets van daar ben ik nog niet geweest;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Goeie morgen Kanjers.Weltrusten Sjaak, slaap lekker.Ya proficiat met je eerste droge dag. Dat er nog maar heeeeel veel mogen volgen,Moghu lief Tasselke.En uiteraard niet te vergeten Thé. Ook goeiemorgen.Marjo weer vroeg uit de veren?Meiske ook weer van de partij?Bakkom wat goed van je zeg. 6 dagen hiero die zijn voor jou meis.Bakkom heb je niet een handwerkje? Breien? Of wat kun je zoal met je handen, kijk je t.v. of interesseerd jou dat niet? Wat heb je voor 'n hobby's?Meiske doei doei.Tina wil jij een zonnetje? :rose: alsjeblieft meis.Moghu Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 maar nu ga ik echt pfffffferg druk weer vandaag het is nog maar 5 dagennnnnnnnen oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dus voortmakenDoegggggggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Goedemorgen medestrijders!is het bij jullie ook zo mistig?Tjee, of sneeuw of mist.Ik wil zon!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Goeiemorgen allemaal,Tas bij de kringloop vind je nog weg eens leuke vitrageen de rank is altijd het strekste dus kun je er zo van afknippen.Bij noitcA hebben ze van die rondjes van papier voor schalen ed, supergoedkoop,maar natuurlijk niet erg sterk, dus ik weet niet of je daar wat aan hebt, maar Thé misschien wel?ik ga sporten, doe het net als meiske en ook net als de resteen zak drop of pelpinda's bij de film. En vaker naar het filmhuis met vriendin,dan drinken we keurig een kop thee in de pauze en prachtige films.Oh ja en tas, vergeet niet een sterke lak erover te smeren, want anders slijt dat bovenste laagjeer als eerst af. In Belgie verkopen ze nog de echt harde astilG of zoiets, in Ned. alleen nog op waterbasis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Jane naar welke film ga je?Ikzelf heb berengoed geslapen zeg. Nu met m'n snufferd voor de ledlamp. Ja verder komen vanmiddag de baasjes van Hummer (Gup) op bezoek. Ben heel benieuwd hoe ze hem vinden. Ik ga zo ff de was op ruimen. Blijf intussen op de koffie komen hoor. Heerlijk op zaterdagmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Dass weisse band is de eerstvolgende,maar het zijn de soort films van CANVASop de woens- en zondagen meestal.ook goeiemorgen trouwens Bol.ik was al uitgelogd,ga zo 3 uur spinnen om te oefenenvoor de echte klapper 7 maart,wordt afzien, barst van de kleine kwaaltjesik word oud, pfffftot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Goedemorgen albertina, jane4, theemuts, Freddy, AlbertRemmo, niwi, suusje777, bolletje Het is hier ook mistig, weet de verwachting nietMaar de kou is gelukkig weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Jane hoe ist met de rug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Bol'beregoed' geslapen:D:Voor de lamp?Je bent toch al ons lichtend voorbeeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Marjoje hebt niet veel geslapen heTrouwens Tassekejij ook niet..Was er nog even om half driewat een drukte op het fr.Goede discussie overigens met AliVingers jeuktenmaar toch naar bed gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Moghu Alf. Morgen 100 dagen vrij van de alko. Jippie wat goed zeg. Moet natuurlijk niet vergeten om je morgen een vette slinger te geven hé?Ja ik zat voor de lamp, moet het licht ook ergens vandaan halen hé? Hoewel ik genoeg krijg van juillie hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hé thé Tuurlijk de gordijnen open meis. Lekker het licht binnen laten komen.Ikzelf kom niet meer op de chat. Dat word me allemaal veel te druk joh. Maar ben blij je hiero te zien.Weet jij wanneer Hannah ook weer terug komt? Die 3 mnd. zijn toch al voorbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ha de nachtwacht!Niet geslapen, net nogeven paar uurtjes onrustigliggen woelenHet zij zo..Ook zo'n akelig nergens zin in gevoelIs maar een gevoel..Net nog wat caravanprozanaar binnen weten te werkenKlein lichtpuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 yoehoeeee, ik ben helemaal blij!!heel gedoe met die sjablonen maar ik zat een tip te lezen en daar hadden ze het over plastic tafelkleedjes.mijn blik werd naar buiten toe getrokken................en?juist ja een plastic kant kleedje even aan het oefenen geweest en het lukt!!!!tjeetje, dit had ik toch niet kunnen bedenken als ik beneveld zou zijn.nu heb ik gister de cursus dvd branden gehad, nu cursus sjabloneren en straks een cursus fotografie (uiteraard moeten jullie het eindresultaat zien.ik ga tegelijkertijd afsluiten, ik heb mijn serieuze kruit verschoten vannacht en ik zal jullie niet eindeloos vervelen met mijn kantjes laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden