VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 En weet je wat het ergste is??????Elke dag zeg ik ik ga minderen met roken, half pakje per dag! en nu zit ik hier weer peuken uit de assepot te vissen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Nu douchen en uitstuiteren. Kom zo nog hier x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Volg je volledig Woman!!!Prima gedaan!! Ik zit hier voorlopig peuken te roken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hoi AriBedankt heen nee nooit meer opnieuwbetekent ook dat als ik ooit weer zou beginnen ik ook nooit meer stop....dit is de laatste keer.Heb M doorgegeven dat sommige frummers haar ook feliciteren met mijn succes, behaald mede dankzij haarKon ze erg waarderen en had eigenlijk het idee dat ze nog meerzou kunnen doenbv zelf niet meer drinken maar dat hoeft van mij natuurlijk nietIk heb een probleem zij niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Maar misschien, Alf, behoort M. tot het andere ras dat soms , met een feestje een glaasje kan drinken????Ik kan dat niet want 1 glas wordt 1 of zelfs 2 flessen ! Maar als ze dat kan !! t'en mieux!!!! Zij mag toch ook haar kleine pleziertjes hebben!!!Hou van haar, ga helpen aardappelen schillen ofzo!!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 En ......... wat mooi dat ze dat deelt Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hoi allemaal. Ik ben ook weer thuis. Als nogmaals gefeliciteerd. Ik hoop dat je een echte feestdag hebt.Ik hoop dat er voor de lady ook nog iets geregeld kan worden. Dat verdient ze gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Jane, ik heb onlangs nog voor iemand die lost was jou onderschrift gebruikt!!Jij zei 3 keer ik zei 10 keer en dan zelfs de elfde keer weer blokjes bouwen en opstaan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Zo mensen dit was het weer voor vandaag. Slaap lekker allemaal en tot morgen weer:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Bolletje, welterusten meid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hey Sjakie! Was het leuk?Heb je sigaretten voor me mee gebracht? Of moet ik deze koude winternacht trotseren, 10 km auto rijden en dan nog niet eens weten dat ze open zijn??Peuken roken dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Darnog even gegogeld, zomaar wat gevondenNicotine is de meest verslavende stof: 32 procent van degenen die ooit een sigaret opsteken, raakt uiteindelijk verslaafd. Bij heroïne gaat het om 23 procent. Aan amfetamine en cocaïne raakt 16 procent van de gebruikers verslaafd, aan alcohol 15 procent, en aan cannabis 9 procent.Nicotine is een chemische stof waarvan is aangetoond dat deze waarschijnlijk de meest verslavende stof is die de mens kent. Wanneer u een sigaret rookt verbrandt het grootste deel van de nicotine in de tabak. De hoeveelheid die achterblijft en wordt geïnhaleerd is echter genoeg om een lichamelijke afhankelijkheid te veroorzaken, dat wil zeggen dat u verslaafd raakt aan sigaretten. Nicotine veroorzaakt ook een matige tot ernstige psychologische afhankelijkheid.En van Jellinek zelfGewoon roken is meer verslavend dan het roken van hasj of wiet.In hasj en wiet zitten teer, koolmonoxide en THC.In tabak zitten zeer veel giftige stoffen waaronder teer en koolmonoxide, maar ook de zeer verslavende stof nicotine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Euh tel u voor mij maar 3 of zelfs 4 flessen hoor.....En als ht even kan ook nog straalbezopen ergens een kroeg induiken en daar de nodige hoeveelheid bier wegtikken..... quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeMaar misschien, Alf, behoort M. tot het andere ras dat soms , met een feestje een glaasje kan drinken???? Ik kan dat niet want 1 glas wordt 1 of zelfs 2 flessen ! Maar als ze dat kan !! t'en mieux!!!! Zij mag toch ook haar kleine pleziertjes hebben!!! Hou van haar, ga helpen aardappelen schillen ofzo!! Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Alfie (ken je Die film trouwens?), ben jij gestopt met roken?????Hoe????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Neenee VM Ik reageer op een eerder post van DarIk heb\had verschillende verslavingenmaar roken hoorde daar niet bij vond er nooit wat aan ja, alleen hasj e.d. maar dat is weer een ander verhaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Nina, ik heb geenshag of sigaretten meegenomen. Heb er niet eens aan gedacht. Ik rook al een tijdje niet meer. Wel een leuke dag gehad, te leuk.........Woman, blij dat jij genoten hebt. Ik heb het idee dat jij al best stevig op je beentjes staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 VMM. heeft het heel goed onder controletsja dat kan ik niet meer van haar leren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Zo lekker gedouchedNu hoop ik dat ik een beetje rozig wordtCompu gaat uit anders ga ik nog 100 x het filmpje kijken van ons optreden heheDOEWIE !Morgen ben ik vast heel blij, energie door vanavond en nix geen kater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 He Sjaaktwas een leuke dag bij jou ook zo lees ikmooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hoi JaneBen je er nog?Hoe gaat het?Nog MF? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Woman, vrouwtje, je hebt een prachtige pretatie geleverd toch!! Maar meer dan al dat fyiek gedoe, ben ik geimpresioneerd door jouw cotstumes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ik was nog ingelogd zie ik.Heb net ff een heerlijk romantische film zitten kijken.En nu op t forum.Wat een andere zondagavond is dit toch, dan voorheen.Nu geen trek meer in een borrel, maar in iets onwijs lekkers,Het moet zo lekker zijn dat ik niet eens weet, waar ik trek in heb...Maar grrrrr heb mezelf nu na 7 maanden adb maar is op dieet gezet.Rook me nu suf.....Holy molly wanneer stopt dat orale karakter toch is?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeAlfie (ken je Die film trouwens?), Nee kende ik niet maar heb even gegoogeldGaat over een womanizerOoit gespeeld door M Cainenou vraag ik je...grappigdit bestaat ookalfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Witteromantische film en dan weer het forumeen grotere overgang is niet denkbaar:Droken? Ik wist niet dat je dat deed..Iets lekkers....Vind ik ook lastig heb net weer wat chocolade genomenbeter van niet maar ja...oraal he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 He nu heb ik de trailerEcht een film voor mijin de hoofdrol dan al lijk ik niet op JLmeertrailer Alfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden