Spring naar bijdragen

zondag 7 februari 2010


suusje777

Aanbevolen berichten

gnagna

aanbod genoeg dus!!!
zit net te lezen dat het elke maand is, dan sla ik nu maar even over

zit net even naar mijn kastje te kijken.........
en ik ben beretrots
heb een kleine vakkenkast gevonden bij het vuil en die heb ik helemaal beplakt met foto's uit bladen ed, afgewerkt met profielen, is een kunststukje geworden :D

Dat zeg ik ook altijd Bol, en voordat ik het weet is het midden in de nacht
jij bent ook altijd bezig.
zijn dat oude klussen of begin je ook steeds aan nieuwe projecten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tassie ik ben altijd bezig. Het leukst vind ik oude dingen op knappen.
Heb ooit hele oude kastjes gekregen (150) jaar, die ik dan op knap en weer weg geef. Ja dat geeft voldoening hoor, dat mensen er dan nog iets mee gaan doen.
Vaak krijgen die een mooi plekje in hun huis, omdat het toch antiek is. Als ik er dan langs loop denk ik." Kijk dat had anders al lang op de vuilnishoop gelegen".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan kan ik je een handje geven!!

vroeger... deed ik dat altijd op de camping, maar sinds de caravan weg is heb ik eigenlijk niets meer gedaan.
nu was het even noodzakelijk omdat mijn portomonnee niet meewerkt maar ik krijg er weer ouderwets zin in.
hoe vaak ik niet leuke spullen tegenkom, zomaar op straat....
het enige nadeel is dat ik alles binnen moet doen, tuin is groot genoeg maar ik heb geen werkruimte, dus maak ik er iedere keer een grote puinhoop van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, ik ben ook zo'n straat ophaler
Prachtige eetkamerstoelen gevonden die nu rond mijn tafel staan
nog niet lang geleden een geweldig art deco kastje, staat nu ook in de huiskamer
dan verdwijnt de rest weer naar boven of op marktplaats, en zo schuift het allemaal door.
af en toe koop ik een boekenkast of zo bij Ikea maar de rest is kringloop of weggooi.

Tas, zou je onrust iets te maken kunnen hebben met die fles schoonmaakwodka van vanmorgen????
zelfs ik krijg er de kriebels van dat dat gewoon in jouw kast staat ;)
Anders heb je de voorjaarskriebels: huis veranderen en opruimen enzo

De IJmarkten ben ik wel eens geweest, gigantisch zijn die.
Dit zitten toch ergens bij de oude NDSM werf? Bij Amsterdam noord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf van harte met 100 dagen
;);););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););)
;);););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););)

100 smilies voor jou

en Jan, van harte met 1 dag
;);););););););););););););););););););););););)
24 smilies voor 24 uur
En Jan, vergeet niet, dat die 100 dagen van ALf ook met 1 dag begonnen zijn!

Ik drink vandaag niet, doen jullie mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Alf van harte met je 100 dagen, topper.
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Ik weet nog hoe lekker dat voelde toen ik dat meemaakte, 100 dagen.
Ik kon het toch nog niet helemaal los laten bleek later.
Ik werk er nu hard aan om de drank helemaal te laten gaan.
Gisteren in ieder geval fris gebleven. Ik zag de triggers van te voren en dan is het zaak om de motivatie voor mezelf van tevoren duidelijk te hebben en een duidelijke keuze te maken.

Ik ben nu aan het onderzoeken wat drank voor functie voor mij had en hoe ik dat anders kan invullen.
En wat eronder ligt. Het wordt tijd om oude patronen los te laten en te gaan stralen! Maar dan moet ik ze eerst nog even goed bekijken en ontdekken.
Nog wat werken aan mezelf dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf dacht bij zichzelf: die 3 maanden ga ik lekker niet vieren
want bij 3 maanden gaat die trek lopen klieren
het halve forum is sip
bij de 3 maanden dip
Alf het ruimtedier
maakt er 100 dagen van voor zijn plezier
er bestaat een echt 100 dagen feest; het Chrysostomosfeest of het Guldenmond
maar dat is een feest van nog maar 100 dagen te gaan, zoals ik het bij Wiki vond.

100; wie niet weg is gezien
al neem je een ander hoofd of tien
er is geen verstoppen aan
het tellen zal doorgaan
al denkt Alf soms, heeft het wel nut
dan zit hij een beetje in de put
dan luistert hij naar de frummers
sommige met tromgeroffel, net drummers

Hij hoort mooie verhalen over vrij zijn
maar ook verhalen van pijn
Alf wikt en weegt, een onsje van dit, een onsje van dat
kijkt nog eens naar de streepjes op zijn levenslat
100 dagen en nog 1.001 vragen
maar op een dag zullen die vervagen

Dat is wat ik je toewens; niet meer dolen in je hof
maar dat je leven gewoon klopt, dat is tof.
dan zeg je: wie ik, al die jaren verslaafd, was dat nou nodig
wat raar, het past totaal niet meer bij me, het is overbodig.

:rose:B):present::rose:B):present::rose:B):present::rose:B):present::rose:B):present::rose:B):present::rose:B):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even snel een klein berichtje vanaf m,n werk!
2 dagen droog!
voel me heerlijk,nog steeds op een roze wolk!
was bang voor het weekend maar valt nog mee!
Vanmorgen weer heerlijk les gegeven en ging perfect!

Wat heb ik het gemist zeg!

2 dagen droog!
heb al de hele dag een big smile!

Heb jullie dingen nog niet terug kunnen lezen,dat doe ik vanmiddag ff!

Veel succes en ik geniet nog even van m,n roes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allemaal!

Félicitations Alf!!! Geweldig! Ben zelfs een beetje jaloers!

Bollie ik heb in mijn living een hele oude lange houten tafel, gerecupereerd uit een ou gekkenhuis. Aan de zijkanten staan nog allemaal rare antekeningen van die mannen. Soms grappig soms onverstaanbaar!

Is het zo dat er in Nederland Jellinek en dat andere wat je gisteren zei, Bollie, minder lange wacht lijsten zijn? Tinne moet echt nu ergens binnen. Haar vader heeft heel Belgie rond gebeld en er is blijk baar nu nergens plaats???

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Nien,
Ik weet niet of de wachttijden hier korter zijn. Wel weet ik dat toen ik er was, er altijd plaats was voor mensen die in een crisis zaten, maar de goeie man zou morgen eens moeten bellen of de kans er is dat ze daar op genomen kan worden. Zal vanmiddag wel eens kijken of ik het tel. kan vinden. Zit nu met witte handen van het verven. Heb je nog iets gehoord van hun?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx Bollie!! Al je witte handjes terug roze en zacht zijn zou ik graag enkele tel. nr. hebben zodat haar vader kan stoppen met als een hysterische overal rond te bellen voor hulp voor dochter nu!

B):heart:

Dar is intelectueel geworden zie ik. Gedaan met rondtrekken met de rugzak??

Ik denk dat mijn jongens te veel koeken hebben gegeten boven mijn klavier want de letters doen niet meer wat ik wil!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi !!
:):):)
Vandaag de grote dag, en zie er treedt een rust over mij heen, dat is altijd zo lekker, geen zenuwen.
Koffie, hond uit en dan als eerste maar vast die kunstwimpers plakken zodat ik er aan kan wennen Eind van de middag voel ik ze niet meer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf:heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D:present::musicnote::present::musicnote::heart::light::heart::moon::rose::moon::sun::light::sun::D Gefeliciteerd met je 100 dagen

Jan Ook gefeliciteerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve frummers ben er weer.
Gisteren afwezig want ik heb de hele dag geslapen. Heeft me goed gedaan.:)
Mijn hoofdpijn is verdwenen maar stik van de zenuwen voor morgen. Ik heb vrijdag afscheid genomen van mijn uitgaansleven(lees optredens) Met drank. Morgen begin ik de dagen te tellen!
(dronk gisteren en vandaag ook niet). Dus;

Alf: Heel hartelijk gefeliciteerd met je 100 ste dag. Ik kan je niet meer inhalen maar eens mag je mij ook feliciteren daarmee. Dat beloof ik je.!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...