tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 gnagnaaanbod genoeg dus!!!zit net te lezen dat het elke maand is, dan sla ik nu maar even overzit net even naar mijn kastje te kijken.........en ik ben beretrotsheb een kleine vakkenkast gevonden bij het vuil en die heb ik helemaal beplakt met foto's uit bladen ed, afgewerkt met profielen, is een kunststukje geworden Dat zeg ik ook altijd Bol, en voordat ik het weet is het midden in de nachtjij bent ook altijd bezig.zijn dat oude klussen of begin je ook steeds aan nieuwe projecten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Tas er zijn toch zat kapstokken bij de kringloop? Misschien is die onrust er omdat je eindelijk weer eens met goed fatsoen naar buiten kan zonder dat je (Kunst) gebit uit je mond valt van het klapperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Tassie ik ben altijd bezig. Het leukst vind ik oude dingen op knappen.Heb ooit hele oude kastjes gekregen (150) jaar, die ik dan op knap en weer weg geef. Ja dat geeft voldoening hoor, dat mensen er dan nog iets mee gaan doen.Vaak krijgen die een mooi plekje in hun huis, omdat het toch antiek is. Als ik er dan langs loop denk ik." Kijk dat had anders al lang op de vuilnishoop gelegen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Mooi lijkt me dat Dar. Goud met blauw en rood. Geeft een hoop warmte in de kamer.En wat is er nu mooier dan het gevoel te krijgen dat je in een woonwagen zit. Heerlijk lijkt me dat.Zoiets als van Pipo de Clown. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 dan kan ik je een handje geven!!vroeger... deed ik dat altijd op de camping, maar sinds de caravan weg is heb ik eigenlijk niets meer gedaan.nu was het even noodzakelijk omdat mijn portomonnee niet meewerkt maar ik krijg er weer ouderwets zin in.hoe vaak ik niet leuke spullen tegenkom, zomaar op straat....het enige nadeel is dat ik alles binnen moet doen, tuin is groot genoeg maar ik heb geen werkruimte, dus maak ik er iedere keer een grote puinhoop van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Oei Dar. Dat weet ik ook niet. Wel weet ik dat, als je een zwart-wit foto oud wil laten lijken, je hem in thee moet leggen. Daardoor krijgt hij een oude uitstraling maar met negatieven weet ik dat niet.Misschien een cobinatie? Negatieven met oude foto's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 haha, ik ben ook zo'n straat ophalerPrachtige eetkamerstoelen gevonden die nu rond mijn tafel staannog niet lang geleden een geweldig art deco kastje, staat nu ook in de huiskamerdan verdwijnt de rest weer naar boven of op marktplaats, en zo schuift het allemaal door.af en toe koop ik een boekenkast of zo bij Ikea maar de rest is kringloop of weggooi.Tas, zou je onrust iets te maken kunnen hebben met die fles schoonmaakwodka van vanmorgen????zelfs ik krijg er de kriebels van dat dat gewoon in jouw kast staat Anders heb je de voorjaarskriebels: huis veranderen en opruimen enzoDe IJmarkten ben ik wel eens geweest, gigantisch zijn die.Dit zitten toch ergens bij de oude NDSM werf? Bij Amsterdam noord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Alf van harte met 100 dagen;);););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););)100 smilies voor jouen Jan, van harte met 1 dag;);););););););););););)24 smilies voor 24 uurEn Jan, vergeet niet, dat die 100 dagen van ALf ook met 1 dag begonnen zijn!Ik drink vandaag niet, doen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Goedemorgen,Alf van harte met je 100 dagen, topper.:present::present::present::present::present::present::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::present::present::present:Ik weet nog hoe lekker dat voelde toen ik dat meemaakte, 100 dagen.Ik kon het toch nog niet helemaal los laten bleek later.Ik werk er nu hard aan om de drank helemaal te laten gaan.Gisteren in ieder geval fris gebleven. Ik zag de triggers van te voren en dan is het zaak om de motivatie voor mezelf van tevoren duidelijk te hebben en een duidelijke keuze te maken.Ik ben nu aan het onderzoeken wat drank voor functie voor mij had en hoe ik dat anders kan invullen.En wat eronder ligt. Het wordt tijd om oude patronen los te laten en te gaan stralen! Maar dan moet ik ze eerst nog even goed bekijken en ontdekken.Nog wat werken aan mezelf dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Alf dacht bij zichzelf: die 3 maanden ga ik lekker niet vierenwant bij 3 maanden gaat die trek lopen klierenhet halve forum is sipbij de 3 maanden dipAlf het ruimtediermaakt er 100 dagen van voor zijn plezierer bestaat een echt 100 dagen feest; het Chrysostomosfeest of het Guldenmondmaar dat is een feest van nog maar 100 dagen te gaan, zoals ik het bij Wiki vond.100; wie niet weg is gezienal neem je een ander hoofd of tiener is geen verstoppen aanhet tellen zal doorgaanal denkt Alf soms, heeft het wel nutdan zit hij een beetje in de putdan luistert hij naar de frummerssommige met tromgeroffel, net drummersHij hoort mooie verhalen over vrij zijnmaar ook verhalen van pijnAlf wikt en weegt, een onsje van dit, een onsje van datkijkt nog eens naar de streepjes op zijn levenslat100 dagen en nog 1.001 vragenmaar op een dag zullen die vervagenDat is wat ik je toewens; niet meer dolen in je hof maar dat je leven gewoon klopt, dat is tof.dan zeg je: wie ik, al die jaren verslaafd, was dat nou nodigwat raar, het past totaal niet meer bij me, het is overbodig.:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Dhendro heel knap stukje werk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 even snel een klein berichtje vanaf m,n werk!2 dagen droog!voel me heerlijk,nog steeds op een roze wolk!was bang voor het weekend maar valt nog mee!Vanmorgen weer heerlijk les gegeven en ging perfect!Wat heb ik het gemist zeg!2 dagen droog!heb al de hele dag een big smile!Heb jullie dingen nog niet terug kunnen lezen,dat doe ik vanmiddag ff!Veel succes en ik geniet nog even van m,n roes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Middag allemaal!Félicitations Alf!!! Geweldig! Ben zelfs een beetje jaloers!Bollie ik heb in mijn living een hele oude lange houten tafel, gerecupereerd uit een ou gekkenhuis. Aan de zijkanten staan nog allemaal rare antekeningen van die mannen. Soms grappig soms onverstaanbaar!Is het zo dat er in Nederland Jellinek en dat andere wat je gisteren zei, Bollie, minder lange wacht lijsten zijn? Tinne moet echt nu ergens binnen. Haar vader heeft heel Belgie rond gebeld en er is blijk baar nu nergens plaats??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hey Nien,Ik weet niet of de wachttijden hier korter zijn. Wel weet ik dat toen ik er was, er altijd plaats was voor mensen die in een crisis zaten, maar de goeie man zou morgen eens moeten bellen of de kans er is dat ze daar op genomen kan worden. Zal vanmiddag wel eens kijken of ik het tel. kan vinden. Zit nu met witte handen van het verven. Heb je nog iets gehoord van hun? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Thx Bollie!! Al je witte handjes terug roze en zacht zijn zou ik graag enkele tel. nr. hebben zodat haar vader kan stoppen met als een hysterische overal rond te bellen voor hulp voor dochter nu!Dar is intelectueel geworden zie ik. Gedaan met rondtrekken met de rugzak??Ik denk dat mijn jongens te veel koeken hebben gegeten boven mijn klavier want de letters doen niet meer wat ik wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hoi !!:)Vandaag de grote dag, en zie er treedt een rust over mij heen, dat is altijd zo lekker, geen zenuwen. Koffie, hond uit en dan als eerste maar vast die kunstwimpers plakken zodat ik er aan kan wennen Eind van de middag voel ik ze niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Is het vanavond Woman?Ik zal aan je denken! Ben er zeker van dat het super verloopt!!!!Opletten met die wimpers, goed vastplakken en zorgen dat ze er vanavond niet afvallen!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Woman en niet met 10 sec. lijm hé? Ben erg benieuwd morgen hoe je het gevonden hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Goeiemiddag Alf,Top van je honderd dagen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Alf:heart::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light: Gefeliciteerd met je 100 dagenJan Ook gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Goede middag allemaal, voor mij is het nog morgen, was om 11.55 mijn bed uit;). Ik zal het wel nodig gehad hebben.Vandaag lekker niksen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 AR, K. vraagt of het er 100 zijn???Ik ga ze niet tellen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ik denk 219? K. telde er 220??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Nina je zou ze niet gaan tellen;)K ik heb geen idee ik heb zo maar wat geplaktB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hallo lieve frummers ben er weer.Gisteren afwezig want ik heb de hele dag geslapen. Heeft me goed gedaan.Mijn hoofdpijn is verdwenen maar stik van de zenuwen voor morgen. Ik heb vrijdag afscheid genomen van mijn uitgaansleven(lees optredens) Met drank. Morgen begin ik de dagen te tellen!(dronk gisteren en vandaag ook niet). Dus;Alf: Heel hartelijk gefeliciteerd met je 100 ste dag. Ik kan je niet meer inhalen maar eens mag je mij ook feliciteren daarmee. Dat beloof ik je.!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden