Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Mooi VM Dagdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Blondie, ik heb mezelf nog bijna 2 jaar voor de gek gehouden dat ik alleen op donderdagavond mocht drinken (mijn laatste werkdag)en inderdaad niet te veel, de rest dronk ik niet.Nou ik kan je vertellen, dat begon misschien met 2 glaasjes maar in de loop van de tijd werden dat 2 flessen porten dan moest het restje op vrijdag ook op en af en toe kwam er toch een zaterdag bijen na de donderdag was ik 2 dagen doodziekIk droomde vannacht dat ik een glas warme chocolademelk kreeg maar daar zat wodka inzo, sterke smaak na 1 slok, en toen het dilemma.. drink ik het leeg of geef ik het terug...Ik heb het teruggegeven aan de ober en om een beker zonder wodka gevraagdvoelde wel heel erg braaf maar fijn dat dat brave dus ook al tot in mijn dromen doordringtNa ruim 2 jaar blijf ik nog steeds bang dat 1 glas de deur weer open zet.Denken aan drank is denken aan de zelfvernietiging en dat wil ik niet meerik ben er bang voor gewordenEn nu de hond uitlaten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Jezelf voor de gek houden, is door de meeste alco's tot ware kunst verheven.En dan ook nog denken dat je omgeving het niet in de gaten had.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Fredje vaak heeft de omgeving het eerder in de gate dan jijzelf. Ik heb heel vaak gehad dat ik gedronken had, en zelf nog geen effect voelde en dat de omgeving al vroeg "Zeg heb je gedronken"Omdat ikzelf nog helemaal niet merkte dat ik vreemd begon te spreken, zei ik vaak "nee". Wat heb ik mezelf toch vaak in de (sjeik) gezet zeg.Je gaat op een gegeven moment jezelf anders gedragen in de hoop dat ze het dan niet meer merken maar dat lukt niet, dan ga je jezelf nog idioter op stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Heeft iemand enig idee wanneer Hannah weer terug komt? Ze heeft een ban van 3 mnd. Die is nu toch onderhand voorbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Of dat je bij de fysiotherapeut op de tafel ligt en dat ie zegt, jeetje mina wat heb jij gedronken, je stinkt....of van anderen hoort hoe je zwalkend over straat hebt gelopen met de hond savonds laatof erger nog, ik zette mijn hond gewoon de voordeur uit en dan kwam hij na een uur wel weer terug, of nietoei schaamrood op de kaken.hetzelfde heb ik met een collega, die zegt dan doodleuk sochtends dat het zoveel beter gaat met drinken en dat ie bijna niet meer drinktterwijl uit zijn poriën de berenburg naar boven 'borrelt'Of dat ik hem op straat voor de kroeg lamlazarus tegen kom en hij met dubbele tong verteld dat het zo goed gaat en hij niet meer drinkt..oeps!!!! en dan verbaasd en boos zijn dat niemand hem gelooft.rare mensen die drinkers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Dronk elke dag na werk, minimaal 10/15 flessen bier. Begrijp achteraf niet hoe ik dat heb volgehouden. Idiote wil dat ik ontslagen ben toen ik 3 mnd droog stond, na diverse meningsverschillen. Kwam ineens voor mezelf op. Werd niet echt gewaardeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 was er even tussenuit,even uitgewaaid op het strand,ff nagedacht over wat gaat komen.heerlijk buiten aan het water,zou er bijna een hond voor aanschaffen haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja Tap, dan gaan je ogen open hé, en je schaamt je kapot voor je gedrag. Maar het mooie is dat de mensen je wel gaan waarderen als je stopt. Dan zijn het ook die gene die het vaak en gauwer merken dat je veranderd. Jijzelf heb dan vaak nog niet in de gate dat je veranderd.Mensen ik wordt dadelijk gehaald van de D.A. dus ben tot vanavond aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Werkze Bol, fijne dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Oh! Het strand!Dat is fijn!Mooie dingenDat wat gaat komenNu!Minnesota modelTexel here I come!Ik geef me overAlweer? Helemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Honderd jaar oude kisten whiskeyopgegraven, het ijs op de zuidpoolwas doordrenkt met alcoholDe poolreizigerweet wat hijachterlaatGoud waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Strand is heerlijk Marjo,ff wegvluchten van alles en iedereen!Nu back to reality en go with the flow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Marjo, Ik hou niet van zuidpool sneeuwende koude pinguins!Warm, zomer, korte mouwen!Die kratten whisky mogen voor mijn part op de zuidpool blijven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Aha je gaat naar het Skuul? zoiets heet het toch??Fijn om te lezen dat je actie gaat ondernemen Marjo!!!Je bent zo de moeite waard om weer op je pootjes terecht te komenen las ik nou dat je de diagnose ADD had gekregen?waarom verbaasd me dat nou niet moest wel met dat drukke hoofd van jou!en daar is alcohol niet echt het beste medicijn voor.Wist niet dat ze op Texel ook het minnesota model dedenweet wel dat er in Amsterdam net een minnesota kliniek geopend is in het najaar.Hoe ik dat weet? Ik maak altijd het cliëntenblad van de Jellinek opkan ik trouwens ook nog een leuk verhaal over vertellen..... maar nu eerst douchen en aankleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Doe mij maar een heerlijk warm strand,ergens ver weghet warme zand tussen je tenen,heerlijk luisteren naar het water!heeerlijk genieten van de rust!Wij wonen vlakbij het strand,s,avonds genieten,nog even snel met de kinderen erheen!Echt een voorrecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik weet het nog niet zeker...90% ongeveer...Hush! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Lijkt me fantastisch Ya,Vlak bij het strand ,met de kids!!!!!Alleen jammer dat het hier zo koud is!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Marjo!!!!Wil jij echt gaan graven op de zuidpool met sneeuwende pinguins overal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 gogge, ben gehaast. Isse niet goed. Er is nix om opgejaafd over te zijn, goede oefening. Vertrek zo richting patattenland. Ik ga naar de engelstalige AA conventie in OOstende. Ik heb er zin in, zie wat op tegen het gereis maar het komt goed.Loslaten, is moeilijk maar voor mij de weg.Heb een fijne dag allen. Vandaag drink ik niet. Vandaag is te overzien, als ik alles op een bult gooi word ik gek:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Foar myn famke; Ik erken dat ik machteloos sta, dat mijn leven onbeheersbaar is geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 BB,Have fun, en laat het platte Vlaamsche land leerzaam zijn!!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Gooshe Frabba gekkin!Net sa jeie!Veel plezierRustig rijdenBoetes zijn duurDat ken jij ookniet betalen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hoi allemaal,Vandaag geen werk tot 15.30 voor mij op de zaak.Balen, zo komt er niks binnen he.Heb de thuiszorg gebeld, of er niemand ziek was, zodat ik kon invallen ofzo.Helaas, niets.Heb echt zin om hard te werken en veel te sparen, zodat ik straks op mezelf kan wonen.Voel me nu zo nutteloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 quote: Originally posted by: FreddyDronk elke dag na werk, minimaal 10/15 flessen bier. Begrijp achteraf niet hoe ik dat heb volgehouden. Idiote wil dat ik ontslagen ben toen ik 3 mnd droog stond, na diverse meningsverschillen. Kwam ineens voor mezelf op. Werd niet echt gewaardeerd. hee Fred jij ook? gaat mij binnenkort ook overkomen wrschlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden