Spring naar bijdragen

Maandag 8 februari 2010


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De enzaamheid is ook mijn grootste trigger. En dan maar piekeren. Ook geen werk dus wel ZW.
Daarom ben ik net ook alvast boodschappen gaan doen en de stad eventjes ingelopen. Wat gaat de tijd dan vlug
Over een paar uurtjes is mijn manneke weer thuis. Dan heb ik nergens last van en drink ook nooit. (Na vandaag dus echt nooit meer en nergens.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi,

ik hoop dat het je gaat lukken met antibus!!!

Jan, mijn ma zij nadat ij het had uitgemaakt met m'n eerste vriendje, ach meisje der komen der wel anderen. solliciteren is vreselijk maar noodzakelijk!! HA is huis arts.

Frisse neus, blokjes bij elkaar nemen en doorgaan!!

Freddy, over geen geduld hebben kan ik je alles vertellen!!

Cathy, wij gaan ons best doen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan d.e doorzetter. Misschien over een tijdje haar eens utinodigen voor een etentje. ik weet niet hoe jouw kookkunst is maar dat doet altijg doet. Dan is de ergte egenis voorbij ern kun je een leuke avond organiseren met lekker eten men heerlijke dranken. Grodino is een goed alternatief om toch een beetje de stemming er in te brengen . Tafel dekken en met kaarsje want daar zijin vrouwen toch heelgevoelig voor,
jes zonder alcohol. Ze als het vertrouwen terug moeten krijgen, , dan met het lukken, voor jouw een dikke knuffel want je doet je uiterte best., en geeft geef haar een mooi kado

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patatteke en Cathy mijn klachten zijn veel rugpijn en moeilijk lopen omdat ik weinig kracht heb in mijn benen en er daardoor regelmatig doorheen zak of ze de andere kant uit gaan als waar ik heen wil. Behalve een paar inoperabele hernia's hebben ze verandering van beenmerg en hersenstof (stof hahaha) gevonden waarvan ze niet kunnen vinden wat het is maar alleen dat het niet goed is. Lopen gaat steeds slechter maar de pijn is aardig in bedwang te houden mat tramadol (soort chemische morfine).

Jan das heftig voor je want nu val je in een dubbel gat, vrouw, baan en drank weg. Wel tijd om schoon schip te maken maar is het niet een tikje veel voor je zo alles tegelijk? Kan je met iemand er over praten? Is je HA (huisarts) niet een optie? Hij/zij kan je begeleiden, ondersteunende medicatie voorschrijven of doorverwijzen.

Succes Desi !!!

Freddy er nog mee bezig zijn betekent in elk geval nog niet afgewezen dus er is nog hoop. Maja dat wachten he, geduld opbrengen als je het niet hebt kost veel energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol zelf is naar haar kabouter geweest, en hij heeft een hoop duidlijkheid gekregen. Verder vroeg hij om euthernasie, iest waar ik me kapot bij schrok, ik had het niet meer. Dat zijn de triggers enorm dat moment zou ik de fles leeg zuipen , om niet meer te voelen waar hij mee beizig is, maar als hij inderdaad besluit om dit te laten, moet er een psychiater komen maar dat wist hij al. Verder wijst hij alles af omdat hij zegt dat alle vragen die hem gesteld worden , hij al weet waarom die vragen gesteld worden, dus het blijft moeilijk
Nou mensen ik ga ff op de bank liggen, ben wat moe
Later allemaal .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke bij zo'n hulpvraag moet de persoon er volledig achter staan en de motibvatie wordt beoordeeld door 2 van elkaar onafhankelijke want het is niet niks waar hij het over heeft. Duidelijk is wel dat het enorm in zijn hoofd speelt en er iets mee gedaan moet worden.
Ja is heftig die schrik en al de energie dat het kost dus tuurlijk ben je erg moe. Geef hier aan toe door proberen wat te ontspannen en te rusten om weer nieuwe energie op te doen die je hard nodig zal hebben. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...