bolletje Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Ja moeilijk want hij mankeerd niets en heeft een sterk lichaam. Ook zegt hij niet depri te zijn, maar z'n leven is zo nutteloos nu. En hij heeft geen vrienden dus is afhanklijk van mij en Letty. zij zou woensdag komen dus maar hopen dat hij zich daar een beetje kan op trekken,Nou mensen ik plof op mijn bankie.Nieneke we moeten maar eens een afspraak maken. Lekker die twee ukkies hier hebben en me weer lekker als kind op stellen. En als ze willen veel knuffelen want daar heb ik nu ontzettend veel behoefte aan, Maar ze zullen zelf ook moeten willen.Nou nu echt gaan bankhangen, verwarming op 20 graden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Dank lieverds voor jullie steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Idd Bollie!!Nu de wegen weer normaal zijn moeten we dringend afkomen!!Ik ga nu naar het asiel van Spud om e te kijken wat ik daar kan betekenen. Het i op een 10 km hiervandaan! Ik hoop dat ik niet met 10 zielige honden naar huis kom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Zo, ik ben er weerDe begrafenis vanmiddag was heel druk en erg heftig.het is zo raar als iemand zo van het ene op het andere moment uit het leven weggerukt wordtechtgenoot en 2 zonen van begin 20 achterlatendIk heb dan flink lopen snotteren maar ben blij dat ik gegaan ben.Nu heeft het een plekmaar het blijft raar dat ik de buurvrouw nooit meer zal horen roepen tegen haar jongens: doen jullie voorzichtig????Nu naar het bos met de hond!!brrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Ik heb een filmpje op mn hyves staan van het optreden van gister. Te donker gefilmd dus prima om hier even te plaatsen, omdat je geen gezichten ziet.Ik wacht even tot Vlaams Meiske er is, want die wilde graag een filmpje zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Woman :wat mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Bedoelde de foto . had ik nog niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Hoi,Staat er bij mij ook; profiel niet voor iedereen te zien.Ik ben ook iedereen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Goed te zien womanLeuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Bij mij werkte ie van de eerste keer!! Welk van de 4 ben jij? Al ik mag raden, 2e van rechts????Waarom heeft die ene een ander costuum aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Cool trouwens!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Mooi Womanik pb je wie je bentwant heb een heel sterk vermoeden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Bah,Wat een rotdag vandaag.Geen werk op de zaak, gelukkig morgen werk in de thuiszorg.Verdien ik tenminste nog wat.Emotioneel gedoe, zo'n scheiding.Heb het gevoel dat het heel lang gaat duren voor ik eigen woonruimte heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 antwoord maar niet Woman,vind het wat flauw ineensvan mezelfen blijf liever in het ongewisse hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Rapi:heart:houd moed meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Goed geraden, VM, Jane jij hebt het fout We hebben allemaal ander kostuum aan, alleen de kleuren zijn hetzelfde, zwart met goud. Ik ga vandaag beginnen aan een nieuw topje voor mezelf Poppetje gezien ? Gaat nu het kastje weer dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Woman, payetten naaien enzo!!Vond het echt mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Dank je Jane,Dochter gaf vanmiddag aan, dat ze even afstand wil nemen van het hele gedoe omdat ze er erg onrustig van werd.Ik heb mijn excuses aangeboden, en gezegd dat ik ze er niet meer mee zou lastig vallen en dat het goed is dat ze wat afstand zou nemen.Toen ik de telefoon ophing moest ik ineens heel erg huilen.Stom he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Zo zeg, in dat kleine uurtje is het filmpje 26x bekeken ! Wow ....Geeft niet, verbaasd me alleen dat dat zo snel gaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Aan de slag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Helemaal niet stom Rapilosstom zou zijn als er niets uitkwamen het verdriet naar binnen slaat.scheiden doe je niet met zijn 2en, helaasen kinderen hoe oud/jong ook rouwen mee en hebben een innerlijkestrijd met hun loyaliteit, terwijl zeweten dat ze niet hoeven te kiezenhet blijft een afschuwelijke fasedie je niet over kunt slaan.ik ken het als kind en als moeder helaasen dan nog alle bekenden en fam.soms lijkt het een wonder als eenrelatie wel lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Rapilos lieverd een virtuele arm om je heen hoor. Maar afstand nemen betekent niet dat je afscheid moet nemen. Je verliest haar niet hoor. Misschien ben je daar bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden