smart Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Dinsdag.Goodmorning allemaal.....Het is nog vroeg, doe kalm aan.... nee, ik heb nog geen koffie. Pas tegen elven vrees ik.eerst nog ff slapen zometeen.Waar is Isa: Isa, ik ben niet de enige die om je roept!!Loop je nog elke morgen?Kom op! Ik trok me aan je op!En weet Freddy al iets meer?En: wat zijn Marjo's plannen?Marjo: vertel ze ons! Daarmee kun je het (je) fundament steviger maken!Heus.Doen!Ach joh, i love joo all.Truste........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Bolletje:present::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon:Van harte gefeliciteerdCatie ook gefeliciteerdGoede morgen allemaalMaak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Bolletje van Harte meid,en nog vele jaren n gezondheid! :sun:en gojemoggel allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Ik ga weer slapen!;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 er is er één jarig hoera! hoera!en dat kunnen we allemaal op de homegage zien lang zal ze leve, lang zal ze leveBolletje,van harte gefeliciteerdX de aantal jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Dar,in antwoord op uw vraag van hedenochtend en een aantal dagen geleden.............ja, dan valt direct de beslissingben nu nog een vrije meid maar vanaf donderdag met ik met handen en voeten en natuurlijk mijn portomonnee inclusief brievenbus, gebondenzit er wel luchtig over te doen maar ik ben de laatste dagen zo nerveus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 moet nog even wennen aan het nieuwe ritme!!best gezellig hoor, elke dag tafeltje dekken voor het ontbijt maar ik zit iedere keer zo relaxed dat ik later moet rennen schiet zomaar door mijn hoofd, dat die kleine wel erg groot wordt4 dagen per week stage en vanaf volgende maand begint ze met haar rijbewijshet kindzijn raakt kwijt! zxo ondertussen woon ik samen met een jong volwassen vrouwmmm, eventjes een rare maar leuke gewaarwoording Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Goeiemorgen.Lieve lieve lieve BolletjeVan harte gefeliciteerd! Dat je maar een mooie dag mag hebben, met allemaal lieve mensen om je heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Ooooohhh en ik bedenk me net dat het Meiske haar laatste dag in ons kouwe kikkerlandje is...Mocht ik je niet meer online zien Meiske, ik wens je een SUPERREIS!!!!!Maak mooie herinneringen.......EEn prettige dag voor iedereen!Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Lieve Bolletje,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag vandaag voor jou!Witte, dank voor je studiewensen gisteravond. Je bent er weer vroeg bij!Ik ga vandaag achter de boeken; hopelijk kan ik jullie tot vanavond laat bewaren(maar het is zooo verleidelijk om even mee te doen met het forum). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Goedemorgen Witte,haha Dar,ik vind het zo frapant dat het zo goed als altijd past, het antwoord van de engelenach, ik probeer elke dag om een weektaak te doen en dan vindt ik het zo raar dat ik mager ben.maar goed, deze week mag ik nog even doorstuiteren van mijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Die zag ik nog net Alaine.Laat je niet verleiden.Eerst je studie en dan.......... tijd genoeg want als je klaar bent met je studie heb je opeens heeeeel veeeeel tijd overSucces ermee!!!Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 nu ga ik een sprintje trekken!!!heb exact een half uur om mijzelf te poedelen en te renoveren !grrr, weer verkeerd getimed fijne dag allemaal en waarschijnlijk tot vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Goedemorgen allemaalBol, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en hoop voor je dat het een gezellige dag wordt.Ga meteen weer uitloggen, want moet aan het werk.Allemaal nog een fijne droge dag.Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Goedemorgen allemaalIk hoor 's ochtends veelgeritsel en geschuifel, koerende duiven, allemaalheel dichtbijNog even dan zal het hierfeest zijn met wrs nestjesonder de dakpannenEn lekker licht!Maar eerst nog wat sneeuwVing ik ergens opAla! Het zij zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Bolletje van harte gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 grgege, ik kan het niet laten!!morrie marjooooooo!!!!weet je al wanneer je logeerpartij gaat beginnen?of is er nog veel onduidelijkheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Ha die Tas!!!!Nog onduidelijkwant tijden twijfelMorgen eerst weerpraten met VNNWe'll see....Wat ga jij voor spannends doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Goedemorgen allemaal!Bolletje, een hele fijne verjaardag toegewenst. Dat je maar een fijne dag mag hebben!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Goeiemorgen allemaal,@Bolletje : Lees dat ik je mag feliciteren met weer een jaar meer wijsheid !!! Geniet van deze mooie dag..Zo en nu aan de koffie en mn haar eindelijk eens in de verflak zetten !!!Inmiddels een toupetje aan het creeeren van blond en kastanjebruin... Kan echt niet meer en zeker niet als ik morgen voor weer een sollicitatie moet (volgende afwijzing ? )BTW ? Weet jij al wat Freddy ??? Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 marjo,ik heb weer een gesprek met de psy!!!ik ga even vertellen dat het hartstikke slecht gaat!mijn haar zit nog in een puntje en het slaapzand in mijn ogen, heel geloofwaardig dus maar eeuhh,laat je niet verleiden tot niets doen!wik en weeg wat het juiste isen een gesprek kan alleen verhelderd werkenspring nu op het fietsje!!!%^&* dat wordt weer hard trappendoei doei tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Bol, van harte meid. Wens je een fijne dag toe.En voor de rest....natuurlijk ook een fijne dag. Taakjes, klusjes, helemaal goed. Laterrrrs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Lekker fietse Tas!Het zonnetje breekthier door..Niets doen issowieso geen optieDat hou ik gewoon niet zo lang meer vol Kom elke keer vanzelfin bewegingNou ja, met hier en daareen duwtje dat nog welBut that's okeeIk ga vanzelfVanzelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Leaf Famke; ik erkende dat ik machteloos stond, dat mijn leven stuurloos was geworden.En dat was het begin van mijn herstel. Heb een wijze dag met veeeeel inzichten:P:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Voor dat ik begin te vertellen. Ze hebben een hele grote fout gemaakt hoor. Ik ben niet jarig. 2 september pas. Wat vreemd maar wel lief dat jullie me nu al feleciteren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden