VM1 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Hoi Witte,dagen kunnen vermoeiend zijn!! Heb net lekkere zelfgemaakte varkenslapjes gegeten en na een gesprek met een toverfee voel ik me al heel wat beter!!Jij alles ok geweest vandaag?LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Zie hier af en toe een gedichtje langs komen.Ik kan niet dichten maar een gedichtje dat ik vroeger op school geleerd heb is me altijd bij gebleven.Avondliedeke van Alice Nahon, kennen jullie dat?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Woman dan zijn er twee gelukkigste mensen van de wereld. Lekker gevoel hé? Wie doet er nog meer mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Nee, laat lezen harry????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Ik wil ook een gesprek met een toverfee!!!Lijkt me geweldig.(of bedoel je je vriendin)Ja hoor hier alles redelijk VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Witte,op dit forum is er maar 1 echte toverfee en haar naam begint met een BEE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Marjo wil je graag je gedicht op het forum zetten? Ik ben erg benieuwd. Als het een vooruitgang is en een goed gevoel aan je geeft, moet het toch goed zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Is dat toevallig de fee, waar jij een weekendje met de kids naar toe zou gaan??Of raad ik het nu helemaal verkeerd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Caprice Witte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Dat vind ik lief van je VM dat je haar een toverfee noemt,vd week al forummoeder, het gaat lekker zo Bee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Witte, Zoals Calimero zei ja dat ik ik ook , kan zij zeggen ja dat is ik ook!!Ze is er altijd voor iedereen!! Toverbee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Goedeavond allemaal,Net thuis van werk op de zaak.Alleen jullie nog even gedag zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Ja leuk hé Witte. Het doet me goed. Geeft ook aan dat ons forum een hecht geheel is. Iedereen doet zo z'n best om die ander te helpen en iedereen draagt er toe bij dat we zo'n fijn forum hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Helemaal waar Bol.Zo zie je maar dat de basis goed is, van het forum.Soms een beetje dit, soms een beetje dat, maar uiteindelijk in de basis toch wel ok.Hoi twinsiss, Fijn dat je er ook nog ff bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Ok, Vlaams Meisje...'t Is goed in 't eigen hert te kijkenNog even voor het slapen gaanOf ik van dageraad tot avondGeen enkel hert heb zeer gedaanOf ik geen ogen heb doen schreien,Geen weemoed op een wezen lei,Of ik aan liefdeloze mensenEen woordeke van liefde zei.En vind ik in het huis mijns herten,Dat ik éen droefenis genas,Dat ik mijn armen heb gewonden,Rondom één hoofd, dat eenzaam was,Dan voel ik op mijn jonge lippen,Die goedheid lijk een avond-zoen,'t Is goed in 't eigen hert te kijken En zó z'n ogen toe te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Hallo nog effieslig al in bed,maar kan niet slapen als ik jullie geen trusteheb gewenst.Bol ehb je soms gisteren de film het parfum geziendat het vanavond daar zo over gaatof is het toeval?Ik kon er niet goed van slapen van die filmzo indringend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Nou Harrydas wel van heel lang gelee he?Maar wel mooi om de dag nogeven door te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Harry!!!!!!!!!!!!!!!!!Tranen in de ogen wat mooi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Ja, ik zei al, heb het vroeger op school geleerd en het is altijd blijven hangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Nou lieve mensen.Dit was kort maar krachtig.Ga tanden poetsen en naar bed.Morgen weer een lange werkdag.Voor allen die ook gaan, ; welterusten.En voor de anderen; nog een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Woman,mooi om te lezen hoe jij weeralles uit de avond en uit jezelf hebt wetente halenindirekt weer vele herten blij gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Dat jij het niet kent Vlaams meisje, Alice Nahon is (was) een Belgische... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Ja ik heb echt hartstochtelijk gedanst vanavond, voel me weer helemaal zacht in mn lijf en mn hartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Hé Slaapkopje. Nee ik heb gisteren de film niet gezien. Dit is gewoon toeval. Waarom was die zo indringend? Kun je daarom niet slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Trusten Rapi. Slaap lekker meis en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden