bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Zo de Bolle is ook weer thuis. Heb m'n huis vol staan met een hoop spellen, puzzels golfsticks voor kids, comp. games, nou ja teveel om op te noemen. Morgen eens ff het fietsje na kijken want de ketting ligt niet helemaal goed, remmen een beetje bijstellen, eventueel de band plakken, poetsen en dan kan de kleine van Nien de snelle jongen uit gaan hangen.Verder is Guppie aan den dunne. Dus je begrijpt het al. Flink gepoetst. Arm kereltje. Maar alles ruikt weer lekker schoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Bollie is een toverfee!!!!!!Normaal als het niet ineens heel erg gaat sneeuwen, komen we maandaavond aan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 quote: Originally posted by: bolletjeWoman heb M. Polo gehoord en krijg de kleuren zwart rood, Paars en goud in gedachten. of Wit met zandgeel en de kleur groen. Waarom vraag je dat? Omdat ik spoedig ga beginnen aan mn kostuum voor die dans. Rood met paars is ook wel echt een hele fraaie combinatie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Goeienavond allemaal!Zo Bollekehoelang zei je dat Nia blijft met de jongens, 2 weken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Woman!!!!!!!!Paars is te simpel!!!!!! Rood ok ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Hoi Bolletje,Je bent een helel bijdehand meisje blijkbaar, knap hoor, dat is echt emancipatie.Guppie is geen visje begrijp ik???Tijd voor rust en ontspanning nu?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Willie, gelukkig dat je computer het weer doetje werd hier al gemist johen een of twee keer zag ik een soort van hulpkreetgelukkig geen terugval maar compugestoord:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 De rest van m'n leven Jane;)Wie wil er niet bij een toverfee wonen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Zwart, brons, goud, en rood ???? Niet teveel rood, klein accent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Nina weet je wat ook een leuke manier is om je kinderen rustig te krijgen voorhet naar bed gaan? Jij zegt een beginzin, de oudste vult aan, dan de jongste en zo steeds verder het verhaal kan alle kanten op en jij breit er een einde aan als je denkt dat het genoeg is, en als paps thuis is, mag hij meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Goedenavond allemaal,nou ben er ook weer maar niet ècht, vandaag de hele dag wéér in de buitenlucht geweest.Goed voor je zou je denken en is misschien ook wel zo maar ben nu zóó rozig dat ik het liefst weer meteen mijn bed in duik.Maar het is nu weekend dus zou ik morgen ietsje langer kunnen slapen dus wacht ik nog effe op x-factor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Ik dacht dat ik hip was, maar kennelijk nog vrij ouderwets...Als je kind snachts wakker wordt even zitten, glaasje water, even knuffelen en weer naar bed. Nix geen tevee kijken of boekjes of spelletjs. De nacht is om te slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Oh ja !!!! Jane dat deed ik vroeger met m'n moeder!!!! Heel leuk en rustgevend, zeker voor bedje!!! Goee tip!!Woman, diepzeegroen (of wat was het ook alweer? ) met een paar rode knopjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Teveel nou het fietsje moet gewoon helemaal in orde zijn want die kleine moet veilig rijden. Moet alleen nog aan een helmpje komen want die moet hij wat mij betreft dragen maar dat moet Nien maar beslissen.Gup heet eigenlijk Hummer en is een Bull Mastiff die als fokreu gebruikt werd. Toen de hond bloed ging plassen en hij gecastreerd moest worden, wilde die mensen hem laten inslapen omdat dat te duur was.Mensen van de Dierenamb. waar ik bij werk, hebben hem toen mee genomen omdat het dier uitgemergeld was en hun hem wilde hebben. Nu krijgen ze eind febr. een huis en tot die tijd is hij hier. Hij woog nog geen 30 kg en moet minstens 60kg. wegen. Hij is hier al lekker aan gekomen en ik denk dat hij de 40 kg. wel haalt. Het is zo'n lieve kerel. Echt een kanjer van een hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Even eten enzo xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeBollie is een toverfee!!!!!! Normaal als het niet ineens heel erg gaat sneeuwen, komen we maandaavond aan!! Is prima Nieneke. Hoe vinden de kids het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Lieve Jane als de jongens hier twee dagen zijn willen ze gillend naar huis terug. Ben benieuwd hoe ze Guppie vinden. Dat wordt lachen. Nien neem maar een zadeltje mee hoor. Kan ie Guppie rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Woman, we hebben het over vroeg in de avondvoor bedtijdzodat ze kunnen omschakelen van druk naarrustig inslapen.Nina ik had deze week een huilend pubertje.Ze was met de koptelefoon voor de musiek, met de TV aan, aan het msnnenen was gefrustreerd omdat het leren niet lukte, raar he?En ik maar waarschuwen van te voren dat zoveel impulsenhet leren niet bevorderde. Systeempje bedacht een uurtje dit, dan dat enz, maar niks hoor ik ben ouderwets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Goeie avond Lief Darreltje. Deze heb ik de hele dag door voor jou bewaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Nou Bolleke,ik begreep dat er crocusvakantie is daar,dus ik denk dat je dat mis hebt;)Ik heb trouwens gasten uit Eersel vannacht in de B&B, die komen hier op kraamvisite, grappig he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Ach, Jane, ik acht steeds dat ik nog "In" was maar hoe langer hoe ouderwetser ik word!Ooit dacht ik "voor mijn kids geen regeltjes", nu zet ik ze in de hoek als ze niet luisteren!!Maar ze spreken wel drie talen, zijn cool en heel grappig!!!Ik hou van ze, hoewel dat ik ze soms kan vermoorden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 K. kijkt bv. nu naar een programma waar een vrouw een appelpit at en nu groeit er een appelboom uit haar hoofd:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 O Eersel? Wat leuk zeg. Daar woont een nicht van mijn manneke. Heel mooi plaatsje, ben je er ooit geweest?Zo nu eerst ff een halve liter ijs naar binnen werken. Dat heb ik wel verdiend na een dag hard werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Weet je Bollie, Jane dat Eersel aan mijn gemeente grenst??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Goeie avond Wing. Hoe is het met je? Gaat het een beetje? Hoe is het met de schilderklus? Je had toch weer een nieuwe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden