Spring naar bijdragen

Zondag 14 februari 2010


rapilos

Aanbevolen berichten

Zullen we maar weer in gewone stand gaan???
Misschien is dit wel een beetje teveel zo.
Ik vond het wel heel erg leuk trouwens,
AR, bedankt dat je meegewerkt hebt aan mn carnavalsgevoel, jij bent tenslotte begonnen met verkleden.
alle andere ook ontzettend bedankt natuurlijk, ik zit er al weer helemaal in en dat zonder kater!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 463
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het was niet zo moeilijk als ik dacht eigenlijk, af en toe had ik echt wel heel veel zin in een pintje maar het ging. Ik ben alleen bang dat het nu nog zo vlot ging omdat de schaamte om de avond ervoor nog zo groot is. Ik vraag mij af of het mij over een paar weken, als ik het een beetje vergeten ben nog zo vlot zal lukken, ik hoop het wel alleszins want ik vond het echt een positieve ervaring en het gaf mij toch terug een klein beetje zelfrespect. Ik ben nu wel enorm zenuwachtig voor wanneer ik morgen mijn baas terug onder ogen moet komen, ik vind het heel moeilijk om geconfronteerd te worden met mijzelf in dronken toestand, zeker omdat ik er volledig niks meer van weet. Enfin, ik hoop dat dit de laatste keer was en ik vanaf nu altijd zo kan op stap gaan als gisteren.
Het is echt wel mee door jullie steun dat ik dit gisteren kon, bedankt allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloa, ik ben dr ook weer
Zonder kater haha
Gisteravond was ik potjesjagrijnig en nu dankbaar dat ik het volgehouden heb.
Met da dog een mega wandeling gemaakt met flink de pas erin. Toen nog even een knuffel gehaald bij een lief vriendinnetje hier in de buurt. En toen naar bed.
Ben echt heel blij dat ik geen kater heb. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Halloa, ik ben dr ook weer


Zonder kater haha


Gisteravond was ik potjesjagrijnig en nu dankbaar dat ik het volgehouden heb.


Met da dog een mega wandeling gemaakt met flink de pas erin. Toen nog even een knuffel gehaald bij een lief vriendinnetje hier in de buurt. En toen naar bed.


Ben echt heel blij dat ik geen kater heb.
:)



Heel goed gedaan woman, echt een fijn gevoel he, zo zonder kater!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mimi ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent over wat er eergisteren gebeurd is. Ik weet niet of je kunt praten met je baas maar anders zou je eens kunnen vragen of er wat gebeurd is, en eventueel kijken of je je daarvoor moet verontschuldigen.
Weet je trouwens dat er medicatie is, waardoor je, als je erg veel behoefte krijgt, niet kunt drinken?
Er zijn diverse mensen hier die het gebruiken waaronder ikzelf.
Mocht het zo niet lukken om in de toekomst van de alcohol af te blijven, zou je eens kunnen overwegen om die te gaan slikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Mimi,
Je hebt het goed gedaan, en daar mag je van genieten. Wat nu is is nu.
Om de beren op de weg voor over een paar weken te gaan tellen,
is zonde, daarmee ontkracht je het hier en nu. Gewoon in het het hier en nu
blijven meisje, de toekomst is altijd anders dan je denkt. Dit had jij 2 weken geleden nl
ook helemaal niet kunnen bedenken dat je dit kon gisteravond!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou ook nog even meegeven dat ik echt zo blij ben dat ik gisteren toevallig de weg naar dit forum heb gevonden, zonder jullie steun had ik nooit echt inzicht gekregen in mijn probleem en al zeker niet de moed gehad om het aan te pakken. Echt bedankt allemaal. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen warm water..
Even wennen onder
de douche. Snel klaar.

Schoonmaken op zolder
Pannetjes water koken
Bekend gegeven.. Apart.

De verkleedkist daar dacht ik
gister nog aan..

Ooit verzamelde ik maffe brilletjes en
gekke hoedjes. Dacht aan verkleedzolder
eens. Misschien gewoon doen?

Heb de beitel en de verfbrander nu
Wel zo praktisch! is alleen botter dan
ik dacht. Slijper zoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...