witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Zullen we maar weer in gewone stand gaan???Misschien is dit wel een beetje teveel zo.Ik vond het wel heel erg leuk trouwens,AR, bedankt dat je meegewerkt hebt aan mn carnavalsgevoel, jij bent tenslotte begonnen met verkleden. alle andere ook ontzettend bedankt natuurlijk, ik zit er al weer helemaal in en dat zonder kater!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Lieve mensen ik moet dadelijk sneeuwstormen gaan trotseren om zoon te gaan halen van een schaats, verjaardagsfeestje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Heel veel plezier bij Bol VM!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Thx Witte, komt zeker io! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mimi Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Het was niet zo moeilijk als ik dacht eigenlijk, af en toe had ik echt wel heel veel zin in een pintje maar het ging. Ik ben alleen bang dat het nu nog zo vlot ging omdat de schaamte om de avond ervoor nog zo groot is. Ik vraag mij af of het mij over een paar weken, als ik het een beetje vergeten ben nog zo vlot zal lukken, ik hoop het wel alleszins want ik vond het echt een positieve ervaring en het gaf mij toch terug een klein beetje zelfrespect. Ik ben nu wel enorm zenuwachtig voor wanneer ik morgen mijn baas terug onder ogen moet komen, ik vind het heel moeilijk om geconfronteerd te worden met mijzelf in dronken toestand, zeker omdat ik er volledig niks meer van weet. Enfin, ik hoop dat dit de laatste keer was en ik vanaf nu altijd zo kan op stap gaan als gisteren.Het is echt wel mee door jullie steun dat ik dit gisteren kon, bedankt allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Bravo Mimi!Tuurlijk lukt da, en schaamte is nergens voor nodig!Liefs van een Belgische lotgenoot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Halloa, ik ben dr ook weerZonder kater hahaGisteravond was ik potjesjagrijnig en nu dankbaar dat ik het volgehouden heb. Met da dog een mega wandeling gemaakt met flink de pas erin. Toen nog even een knuffel gehaald bij een lief vriendinnetje hier in de buurt. En toen naar bed. Ben echt heel blij dat ik geen kater heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mimi Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: womanHalloa, ik ben dr ook weer Zonder kater haha Gisteravond was ik potjesjagrijnig en nu dankbaar dat ik het volgehouden heb. Met da dog een mega wandeling gemaakt met flink de pas erin. Toen nog even een knuffel gehaald bij een lief vriendinnetje hier in de buurt. En toen naar bed. Ben echt heel blij dat ik geen kater heb. Heel goed gedaan woman, echt een fijn gevoel he, zo zonder kater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Heb je de ADB verkleedpartij hier nog meegekregen Woman?Moest nog aan je denken, wat voor kostuum zou Woman aantrekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Mimi ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent over wat er eergisteren gebeurd is. Ik weet niet of je kunt praten met je baas maar anders zou je eens kunnen vragen of er wat gebeurd is, en eventueel kijken of je je daarvoor moet verontschuldigen.Weet je trouwens dat er medicatie is, waardoor je, als je erg veel behoefte krijgt, niet kunt drinken?Er zijn diverse mensen hier die het gebruiken waaronder ikzelf.Mocht het zo niet lukken om in de toekomst van de alcohol af te blijven, zou je eens kunnen overwegen om die te gaan slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ha Mimi,Je hebt het goed gedaan, en daar mag je van genieten. Wat nu is is nu.Om de beren op de weg voor over een paar weken te gaan tellen,is zonde, daarmee ontkracht je het hier en nu. Gewoon in het het hier en nublijven meisje, de toekomst is altijd anders dan je denkt. Dit had jij 2 weken geleden nlook helemaal niet kunnen bedenken dat je dit kon gisteravond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Leuk verkleed partij, ja daar ben ik wel voor te porren:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Even de hond uit enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mimi Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik wou ook nog even meegeven dat ik echt zo blij ben dat ik gisteren toevallig de weg naar dit forum heb gevonden, zonder jullie steun had ik nooit echt inzicht gekregen in mijn probleem en al zeker niet de moed gehad om het aan te pakken. Echt bedankt allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 OwjaVanavond om 18.10 komt een special over Julliette BinocheVoor de liefhebbers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Geen warm water..Even wennen onderde douche. Snel klaar.Schoonmaken op zolderPannetjes water kokenBekend gegeven.. Apart.De verkleedkist daar dacht ikgister nog aan..Ooit verzamelde ik maffe brilletjes engekke hoedjes. Dacht aan verkleedzoldereens. Misschien gewoon doen?Heb de beitel en de verfbrander nuWel zo praktisch! is alleen botter danik dacht. Slijper zoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik wens jullie allemaal een fijne dag Ik ga naar de optocht toe, kijken of ik er nog een prijsje uit kan halen:)Ik laat het jullie weten.Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Heel veel plezier Witte. en een dikke knuffel voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 zet me op Witteksssstik ook weg verjaardag zoon vierendoei doeitot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Gojemiddag carnavalsfrummers,Wat gezellig hier, blijf maar ff want ik ga nu douchen,Straks weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Tot zo Dees;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hoi Alf, ik heb je linken die je gisteren op het forum had met belangstelling gelezen. Ik kwam deze nog tegen, http://mens-en-samenleving.inf...rdelijke-reflexen.html als je doorscrolt naar beneden zie je bij reactie dat ze eerst het vb van refusal hadden gebruikt maar later weer weggehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dhendro,Waarom hebben ze het weg gehaald, wat is eigenlijk het verschil tussen het vroeger antabuse en refusal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 VM,in feite zijn het beide niet meer dan lichamelijke afschrikmiddelen tegen een geestelijke ziekte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden