Mai Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Wel okee Jane!Joe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 even een telefoontje tussendoormarjo,het gebak kan je op buik schrijvenhet hele forum zit nog te wachten Thee,ik weet natuurlijk niet in welke staat je huis is, bij mij is er namelijk weinig geisoleerdmaar ik betaal nu 210,- per maand en verbruik ongeveer 2400 m3je verbruik kan je terugvinden op je jaarafrekeningz\o nu ga ik echt ontkreuken onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dan geen vers gebakOok goed, heb nog welwat van gister liggen...Jammer, 't is maar eenheel klein stukje, anderswilde ik het best delen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ook wel OK Marjomoet mijn huiswerk doen van de mindfulnessen weet hoe goed me dat doeten maar uitstellenklinkt bekend??Nou ff nog: MIMI meid TOPPIE! ff bijgelezen net, goed gedaandie eerste keer is een echte mijlpaal: nu heb je hopelijk de smaak te pakkenzelf ook terugkijken naar jezelf om wie je nuchter ebnt:heart:Strider en Teveel: yes de eerste week::):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 en nu ff trots op mezelf voor deze discipline dus: uitloggen en tot laters, doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Marjo je mag van mij de helft wel hebben hoor, als ik het toefje maar mag houden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Oh! Wist niet dat hetook voor taart gold Kom maar halenIk deel!Uitstellen Jane?Nooit van gehoord.. Heb gisteravond wel lekkerkunnen mediteren/ontspannenStond plots buiten in de tuin te schuddenWat een opgehoopte energie!!Had wel wat zo onder de wolkenHet gebeurde gewoon en ik liet het komen...Fijne dag allenEnjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Goedemorgen.Ook hier weer fris en fruitig en verwonderd over het scandinavische landschap nog steeds.Rapilos, je kunt ook thuis yoga oefeningen doen. Een matje is niet zo duur en je hebt hele goedkope boekjes met oefeningen. Ik doe het ook altijd thuis.En de liefde, tsja, die kun je niet afdwingen, ook niet bij jezelf.Een lat-relatie, wil je die intimiteit dan nog wel?Vriendschap is ook nog een mogelijkheid.En misschien wil je wel gewoon niks meer. Je eigen pad gaan.Je bent niemand iets verschuldigd, nooit.Luister alleen naar je eigen ziel.Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Morreguuhh allemaalMarjo, slaap jij wel?Iedereen en fijne valentijn:heart:(zelf doe ik er niets aan)Strider:D:present::sun::light::light::present::sun::light::light::present::sun::light::light::present::sun::light::light::present::sun::light::light::present::sun::light::light::present::sun::light::light::present::sun::light::light::present::sun::light::light::present::sun::light::light:zo voor je eerste week Harry:rose::light::sun::rose::light::sun::rose::light::sun::rose::light::sun::rose::light::sun::rose::light::sun::rose::light::sun::rose::light::sun::rose::light::sun::Dvoor je eerste week gefeliciteerdMimi ik ben heel trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nee tas die zijn jammer genoeg vervangen door hysterische ponzen enzo.Hoewel bv. Dora wel leuk is voor kleintjes!Ken jij nog dat van de buizentikkers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 vandaag is het ook nog carnaval dus ter ere van Spud en Woman ga ik vandaag als soortement haremmeisje(met wat fantasie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Kate heel goed geschreven. Ikzelf had er niet aan moeten denken om met de Kabouter getrouwd geweest te zijn. Ik houd van m'n vrijheid en moet m'n eigen gang kunnen gaan. Dat kan ik niet als ik gebonden ben. Gebondenheid geeft toch een hoop verplichtingen en kan bij die ander het idee geven dat ze maar recht hebben om te eisen.Nee ik vind het zo wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Tasseke loop ik jou nou weer mis?was 'even' buiten en gelukkig sinds tijden leek het lopen weer ergens opIk kon eht weer eens langer dan een kilometer aan 1 stuk volhouden, rondje van bijna 7 km in een ruim uur gedaan, mét hond dus dat is een mooie tijdTijdens het lopen bedacht ik me dat dat vroeger altijd mijn katerremedie wasmezelf straffen door met een kater hard te gaan lopen en mezelf dan helemaal afbeulenhet lopen met zo' droge kater mond.. brrrr, vreselijk was datmaar dat gaf me dan wel het gevoel dat ik die katerdag tenminste nog iets goeds had gedaanMaar lopen zonder kater bevalt toch echt wel een stuk beter hoor!!!!!Mimi is het gisteren gelukt? ga zo even teruglezen!goed joh!!Ik ga zo maar eens douchen en aankleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Goeie morgen Appienientje. Haremmiesie? bbrrr is dat niet erg koud met zo'n blote buik en zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 HAPPY VALENTIJN ALLEMAAL:heart::heart:Zo kom even melden dat carnaval ook prima te doen als ADBer!!!Ik heb een heerlijke avond gehad, zelfs nog de 2e prijs gewonnen ook met iets uit de plaatselijke politiek.Lekker veel gedanst.Zit hier ff helemaal trots te zijn op mezelf:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 ach ik zet de verwarming hier wel op 36 of zo;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Witte goed zo ben trots op je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Zo, ik ga even ontbijten en ff lekker op de bank hangen en tv kijken, ik was er al vroeg uit vanochtend, heb een oppas adres met 4 katten voor 2 weken, een van de katten heeft alvleesklierkanker, hij was al opgegeven vorige zomer maar 'doet het nog', iedere dag ga ik er toch wel heen met een soort gevoel van: niet NU he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Vreemd toch hé Tapas dat je jezelf moet straffen als je iets niet goed gedaan hebt. Straffen en belonen is toch iets wat ons is aan geleerd?Ik heb vroeger zelden straf gehad. Slaan was bij ons ook uit den boze dus heb ik dat ook maar zelden gehad.Misschien is het daarom dat ik zo tolerant ben t.o. mezelf en anderen.En nu ik weet dat de alcohol een levenslang gevecht is, en als ik een keer de fout in zou gaan, ik mezelf daarvoor niet hoef te straffen maar ga kijken waarom ik toch weer gedronken zou hebben, ga je toch op een andere manier om met (foute) beslissingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 he...Ik dacht dat spud trots op me was, ben jij het opeens AR...Ook last van een identiteitscrisisje???Dank voor je berichtje, doet me goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 nee Witte geen identiteitscrisisje hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Lijkt me vreselijk Jacc als de kat nu zou overlijden zeg. Hebben de mensen ook gezegd dat, als je het niet vertrouwd, je gelijk naar de dierenarts kunt gaan? Maar zolang hij eet moet het goed blijven gaan. Heb maar vertrouwen. En als hij het al zolang heeft vol gehouden heeft moet dit lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Heeft er iemand van jullie ooit gehoord dat ze Lysomicil , normaal een slijmoplosser gebruiken als anti zucht remmer voor alc. ? Lady haar dokter zei dat het nog in z'n kinderschoen staat maar toch verder dan bacoflen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hee bolletje en VM ik wens jullie een hele fijne middag.En ik wens je echt toe dat al je verwachtingen die je hebt Bol, dat die ook uitkomen.Wel leuk om te lezen dat je je er zo op verheugtHele fijne middag jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Goedemiddag alvastIk dacht de eerste man te zijn vandaag op dit fr. maar ik zie AR alin carnavalsstemming.Ach, laat ik me daar eens bij aansluiten..Hou niet van carnaval maar draag wel vaak een masker..En vroeger had ik ook lang krullend haar...Waren veel dames ttt jaloers op...He en nog een AdB carnavaldera, WitteTop, dat je een leuke avond hebt gehad!Van mij krijg je de 1e prijs:musicnote:Mimi klasse hoor dat het je gelukt isDat smaakt naar meer Vie kom maar die appeltaartmaar er is een risico:niemand maakt zulke lekkere app.enals M. dus ik kan wat kritisch zijn...Jane, hoe is de rug?Bol, nooit straf gehad vroeger?Kan ook niet, als kind was je denk ik net zo lief als nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden