Spring naar bijdragen

Zondag 14 februari 2010

rapilos

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 463
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

even een telefoontje tussendoor

marjo,
het gebak kan je op buik schrijven
het hele forum zit nog te wachten :D

Thee,
ik weet natuurlijk niet in welke staat je huis is, bij mij is er namelijk weinig geisoleerd
maar ik betaal nu 210,- per maand en verbruik ongeveer 2400 m3
je verbruik kan je terugvinden op je jaarafrekening

z\o nu ga ik echt ontkreuken onder de douche

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wel OK Marjo
moet mijn huiswerk doen van de mindfulness
en weet hoe goed me dat doet
en maar uitstellen
klinkt bekend??

Nou ff nog: MIMI meid TOPPIE! ff bijgelezen net, goed gedaan
die eerste keer is een echte mijlpaal: nu heb je hopelijk de smaak te pakken
zelf ook terugkijken naar jezelf om wie je nuchter ebnt:heart:

Strider en Teveel: yes de eerste week::moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B):moon::musicnote::rose::)B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh! Wist niet dat het
ook voor taart gold :huh:

Kom maar halen
Ik deel!

Uitstellen Jane?
Nooit van gehoord.. :P

Heb gisteravond wel lekker
kunnen mediteren/ontspannen

Stond plots buiten in de tuin te schudden
Wat een opgehoopte energie!!
Had wel wat zo onder de wolken
Het gebeurde gewoon en ik liet het komen...

Fijne dag allen
Enjoy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ook hier weer fris en fruitig en verwonderd over het scandinavische landschap nog steeds.

Rapilos, je kunt ook thuis yoga oefeningen doen. Een matje is niet zo duur en je hebt hele goedkope boekjes met oefeningen. Ik doe het ook altijd thuis.
En de liefde, tsja, die kun je niet afdwingen, ook niet bij jezelf.
Een lat-relatie, wil je die intimiteit dan nog wel?
Vriendschap is ook nog een mogelijkheid.
En misschien wil je wel gewoon niks meer. Je eigen pad gaan.
Je bent niemand iets verschuldigd, nooit.
Luister alleen naar je eigen ziel.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morreguuhh allemaal

Marjo, slaap jij wel?

Iedereen en fijne valentijn:heart:(zelf doe ik er niets aan)

Strider:D:present::D:sun::moon::sun::light::musicnote::light::D:present::D:sun::moon::sun::light::musicnote::light::D:present::D:sun::moon::sun::light::musicnote::light::D:present::D:sun::moon::sun::light::musicnote::light::D:present::D:sun::moon::sun::light::musicnote::light::D:present::D:sun::moon::sun::light::musicnote::light::D:present::D:sun::moon::sun::light::musicnote::light::D:present::D:sun::moon::sun::light::musicnote::light::D:present::D:sun::moon::sun::light::musicnote::light::D:present::D:sun::moon::sun::light::musicnote::light:zo voor je eerste week ;)

Harry:rose::heart::rose::moon::light::moon::present::musicnote::present::D:sun::D:rose::heart::rose::moon::light::moon::present::musicnote::present::D:sun::D:rose::heart::rose::moon::light::moon::present::musicnote::present::D:sun::D:rose::heart::rose::moon::light::moon::present::musicnote::present::D:sun::D:rose::heart::rose::moon::light::moon::present::musicnote::present::D:sun::D:rose::heart::rose::moon::light::moon::present::musicnote::present::D:sun::D:rose::heart::rose::moon::light::moon::present::musicnote::present::D:sun::D:rose::heart::rose::moon::light::moon::present::musicnote::present::D:sun::D:rose::heart::rose::moon::light::moon::present::musicnote::present::D:sun::Dvoor je eerste week gefeliciteerd

Mimi ik ben heel trots op je :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate heel goed geschreven. Ikzelf had er niet aan moeten denken om met de Kabouter getrouwd geweest te zijn. Ik houd van m'n vrijheid en moet m'n eigen gang kunnen gaan. Dat kan ik niet als ik gebonden ben. Gebondenheid geeft toch een hoop verplichtingen en kan bij die ander het idee geven dat ze maar recht hebben om te eisen.
Nee ik vind het zo wel goed.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke loop ik jou nou weer mis?
was 'even' buiten en gelukkig sinds tijden leek het lopen weer ergens op
Ik kon eht weer eens langer dan een kilometer aan 1 stuk volhouden,
rondje van bijna 7 km in een ruim uur gedaan, mét hond dus dat is een mooie tijd

Tijdens het lopen bedacht ik me dat dat vroeger altijd mijn katerremedie was
mezelf straffen door met een kater hard te gaan lopen en mezelf dan helemaal afbeulen
het lopen met zo' droge kater mond.. brrrr, vreselijk was dat
maar dat gaf me dan wel het gevoel dat ik die katerdag tenminste nog iets goeds had gedaan

Maar lopen zonder kater bevalt toch echt wel een stuk beter hoor!!!!!

Mimi is het gisteren gelukt? ga zo even teruglezen!
goed joh!!

Ik ga zo maar eens douchen en aankleden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HAPPY VALENTIJN ALLEMAAL:heart::heart::heart:

Zo kom even melden dat carnaval ook prima te doen als ADBer!!!
Ik heb een heerlijke avond gehad, zelfs nog de 2e prijs gewonnen ook met iets uit de plaatselijke politiek.
Lekker veel gedanst.
Zit hier ff helemaal trots te zijn op mezelf:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ga even ontbijten en ff lekker op de bank hangen en tv kijken, ik was er al vroeg uit vanochtend, heb een oppas adres met 4 katten voor 2 weken, een van de katten heeft alvleesklierkanker, hij was al opgegeven vorige zomer maar 'doet het nog', iedere dag ga ik er toch wel heen met een soort gevoel van: niet NU he??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd toch hé Tapas dat je jezelf moet straffen als je iets niet goed gedaan hebt. Straffen en belonen is toch iets wat ons is aan geleerd?
Ik heb vroeger zelden straf gehad. Slaan was bij ons ook uit den boze dus heb ik dat ook maar zelden gehad.
Misschien is het daarom dat ik zo tolerant ben t.o. mezelf en anderen.
En nu ik weet dat de alcohol een levenslang gevecht is, en als ik een keer de fout in zou gaan, ik mezelf daarvoor niet hoef te straffen maar ga kijken waarom ik toch weer gedronken zou hebben, ga je toch op een andere manier om met (foute) beslissingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me vreselijk Jacc als de kat nu zou overlijden zeg. Hebben de mensen ook gezegd dat, als je het niet vertrouwd, je gelijk naar de dierenarts kunt gaan? Maar zolang hij eet moet het goed blijven gaan. Heb maar vertrouwen. En als hij het al zolang heeft vol gehouden heeft moet dit lukken.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alvast

Ik dacht de eerste man te zijn vandaag op dit fr. maar ik zie AR al
in carnavalsstemming.
Ach, laat ik me daar eens bij aansluiten..
Hou niet van carnaval maar draag wel vaak een masker..
En vroeger had ik ook lang krullend haar...
Waren veel dames ttt jaloers op...

He en nog een AdB carnavaldera, Witte
Top, dat je een leuke avond hebt gehad!
Van mij krijg je de 1e prijs:musicnote:

Mimi klasse hoor dat het je gelukt is
Dat smaakt naar meer :musicnote:

Vie kom maar die appeltaart
maar er is een risico:
niemand maakt zulke lekkere app.en
als M. dus ik kan wat kritisch zijn...

Jane, hoe is de rug?

Bol, nooit straf gehad vroeger?
Kan ook niet, als kind was je denk ik net zo lief
als nu...:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...