Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nou nou 5 x mn eigen hoofd achter elkaarIs er wat op de tv?O wacht, schaatsen?Rodelen?Ijsvissen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Zo 6x, eigen schuldga even dan maar mn brief aftypenondertussen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hallo Jan Doedel,Zie dat je op het forum zit.Hoe gaat ie?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Goedenavond,Alf hoi, ik zag je nog net. Ik ga naar de beagle kijken.Laters.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Alf;)Mensen het is weer zo ver. Ik ga weer afsluiten. slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Wel te rusten Bolletje, slaap lekker straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 DAg BolTrusteEn nee ik neem geen varken...Tis hier in huis al een zwijnenstal genoeg..Bovendien lust ik graag een koteletje door M. gemarineerd en gestoofd...Beest zou constant gevaar lopen hier...Misschien moet ik een lammetje nemen?Lamsrack...mmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 He Hallo iedereen, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Harrie, lukt het je nog om droog te staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hello and goodbyeik kondigde gisteren een film aanmaar die komt dus vandaagCANVAS 21.45 uur, dus daar ga ik nu naar kijken,kom later nog even terug om te zien of Wittenog de eerste prijs heeft gewonnen in de optocht,tot laters en fijne voortzetting hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Het is een beetje lullig maar ik moet weer weg.Ik wil alleen zeggen dat het tot nog toe goed met me gaat.Sta 9 dagen droog.Laatste dagen weinig tijd gehad om op t forum te zijn.Ben met positieve dingen bezig.Voor mij is dat schaatsen op natuurijs.Vier dagen achterelkaar, morgen weer. Dan treedt de dooi toch echt in en begint het "normale" leven weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Doe voorzichtig janen geniet ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Jane Je bedoelt Turtles?Die is al begonnen volgens de gids21:30Wil ik ook zien maar eerst brief aftypen$&^$#^%$#@$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hai Jan,Jawel het gaat prima en voel me prima.Kom af en toe wel in de verleiding, zoals vanmiddag toen ik bij een vriend was en een biertje serieus heb overwogen.Maar dan kijk ik eerlijk naar mezelf en weet dat ik het niet bij 1 biertje zal laten.Denk ik ook nog: ok, dan pak ik een (paar) biertje(s) maar thuis drink ik niet.Maar ik heb aan mezelf toegegeven dat ik dat niet zal kunnen, als ik een paar biertjes op heb trek ik thuis een fles wijn open en dat wil ik niet.Ik heb het die vriend dus maar verteld en een glaasje Spa op.Ben daar nu heel blij om, als ik wel een biertje had gepakt zat ik nu niet met je te chatten maar lag ik waarschijnlijk in mijn stoel te slapen.En morgenvroeg nog half bezopen met de auto naar mijn werk.Nee, dit bevalt me prima en ik wil het zo houden.Maar genoeg over mij, vaar jij wel?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hoi Alf, dat snap ik die 2de link; daar was ik zelf ook nog wel opgekomen. Het dekt ff niet de lading wat ik zoek, maar goed, ik was niet duidelijk. Dat je 1 verslaving aanleert door gedrag alla; maar de meeste mensen hier ruilen vrolijk de ene verslaving voor de andere. Ik zit ook aan minstens 5 verslavingen; alco is niet mijn eerste en ook niet mijn laatste. Dat kan ik moeilijk allemaal zien als aangeleerd gedrag maar meer als vluchtgedrag; ik heb meer belangstelling voor de vluchtrepons zeg maar, dan de conditionering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nou voor mij was het weer een korte chatsessie hier:$Maar heb een paar leuke dingen gedaan vandaag waar ik zin in had en ga nu dus naar mijn bedjemorgen weer de eerste dag van de werkweek;)Fijne avond nogof welterusten:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Zoooooo, buikje vol, dus lig ik even in bed, ik pas niet meer in m'n stoel, nog in mijn broek trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 doe die broek dan maar uit ex, dan pas je misschien in de stoel!!Ar hebben hier nen hoop lab top en schaats toestanden op te lossen! Nu slapen ze maar K. z'n eerste idee was vraag aan meneer AR!!!Ik ga ook bijna slapen! Maak me beetje zorgen over suus???Bollie ik bel je morgen over hoe laat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 VM toch! Nu krijg ik rode oortjes, mag dat allemaal zomaar in Vlaanderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Haaa! Thee, ja gaat wel, ik weet nooit waar ik het over heb maar da's toch normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Juist, dat weet ik intussen ook Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Sengs Thee, Waar heb je uitgehangen?En alles nog goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: dhendroHoi Alf, dat snap ik die 2de link; daar was ik zelf ook nog wel opgekomen. Het dekt ff niet de lading wat ik zoek, maar goed, ik was niet duidelijk. Dat je 1 verslaving aanleert door gedrag alla; maar de meeste mensen hier ruilen vrolijk de ene verslaving voor de andere. Ik zit ook aan minstens 5 verslavingen; alco is niet mijn eerste en ook niet mijn laatste. Dat kan ik moeilijk allemaal zien als aangeleerd gedrag maar meer als vluchtgedrag; ik heb meer belangstelling voor de vluchtrepons zeg maar, dan de conditionering. In die zin wijst het dan toch op een zekere verslavingsgevoeligheid, een defect in de hersenen..Net als ADHD. Of een persoonlijkheidstrek(Bordeline, neurotisch). Niet elke verslaving is ook hetzelfde naar mijn idee en onderling vergelijkbaar. En hoe verslavend zijn die andere verslavingen? (ja jij rookt nog die is heftig). Ik vind het ook van belang hoeveel last je er zelf van hebt of hoe ontwrichtend die andere verslavingen zijn. En blijf er toch ook bij dat elke alcolist weer anders is al lijkt dat niet zo. Toch zie ik al die andere versl. ook als operante conditionering: je vermijdt iets (onrust, verveling..)door iets prettigs (beloning) tot je te nemen en dat blijft het gedrag versterken, zodra je je niet goed voelt grijp je naar de fles o.d. en generaliseert dat naar alle situaties dus ook als je je wel goed voelt (om te voorkomen dat je je slecht gaat voelen dit keer). Maar je doelt op die onrust, dat vluchten, ja waarom doe je dat? Waarvoor vlucht je? Voor wat? Mens streeft naar evenwicht, homeostase, en als dat er niet is moet er iets gevonden worden om dat op te heffen, die disharmonie. Maar wat die drive veroorzaakt en of dat stop te zetten is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Bedoel natuurlijk ExFeestbeest, maar Alf weet ook zeker waar hij het over heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: TeveelJuist, dat weet ik intussen ook Alf Euh...wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden