Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

VM: ja, vrouwen, gelukkig heb ik er maar 1, maar drinkt gelukkig ook maar zeer matig.

Tasseke: was cynisch bedoeld eigelijk. Dankzij de eenheid in AA kon ik het drinken laten.
Een heel brood is steviger dan allemaal losse boterham. (vlaams = bokes)

Vie: de alcoholisten dronken vroeger zeker anders ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 347
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb toevallig gisteren een afspraak met het schadeherstelbedrijf gemaakt.
De bocht te kort genomen in de parkeerkelder onder mijn huis en tegen een betonnen paal aangereden.
€ 2000,- schade (minstens), jammer voor de verzekering, ik was zo nuchter als ik jaren niet geweest was.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he,

ik heb vandaag geen woord gerept over HOE ik dat paaltje heb geraakt.

maar goed mijn fouten worden toch nog even ingesmeerd

inderdaad,
in beschonken toestand heb ik een lantaarnpaal omver gereden.
ben ik daar blij mee? promoot ik dat?
NEE!
het heeft mij financieel veel gekost, mijn rijbewijs maar het ergste is nog steeds dat ik te vaak droom over hoe het anders had kunnen aflopen.
Maar het kost me nog steeds, meer en langer dan me lief is.
De reden dat ik met mijn billen bloot ben gegaan hier op het forum is omdat ik mijzelf als een voorbeeld wilde stellen hoe het NIET moet.

och ja, ik grossier in de fouten, wie niet?
zolang je maar open en eerlijk over je fouten kan praten zodat jezelf en een ander ervan kan leren.

tja, soms wordt je voor je eerlijkheid gestraft en wordt het terug geworpen in je gezicht
duidelijk iemand die de les het niet waard was.

dan toch nog maar even mijn luchtige aanhaal mbt de liqidaties
ben ik daar blij mee?
voor een niet taalpurist is het eigenlijk wel duidelijk hoe erg ik het vindt
de wereld gaat achteruit en de mensheid wordt gevoelloos door alle ellende
maar goed, niet alleen crimineel gedrag maakt de wereld gevoelloos maar zeker ook drank
daar heb ik vandaag weer een voorbeeld van mogen meemaken.

en nu stop ik erover
behalve als jullie nog meer fouten van me willen horen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry, ik ben ook niet zo goed met bochten nemen, 5 keer het afgelopen jaar, gelukkig wel een lease auto, ook nuchter maar het blijft vervelend, vorige week met mijn eigen auto een kapotte band, 85 euro (niet alcohol gerelateerd) maar wel weer zonde van de centen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi ik weet het niet, want vroeger dronk ik niet. En mijn vroeger is misschien een beetje anders dan van andere mensen die ouder of jonger dan ik zijn.

Lianne wat een grappige vraag over dat onbewoonde eiland (in de Stille Oceaan... zwaaien met je onderbroek, zwaaien met je hemd).
Ik zou de drank gebruiken om zelfgevangen vissen in te marineren en daarna te roosteren op een vuurtje en de flessen om briefjes in te doen voor de bewoonde wereld.

Maar de vraag gaat waarschijnlijk meer over: zou je behoefte hebben aan drank als het leven niet zoveel eisen aan je zou stellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas,

Je moet me geloven, ik heb geen moment aan jouw gedacht toen ik dit schreef.
Ik dacht er aan door dat gepraat over paaltjes.

Ik zou ook helemaal geen recht van spreken hebben.
Ik heb hier al bekend dat ik als ik in de ochtenddienst om 5 uur in mijn auto stapte geen controle moest krijgen.

En nee, ik bagateliseer dat gedrag van mij niet, het is een van de redenen dat ik op dit forum zit.

Dus Tas, sorry, maar het was echt niet mijn bedoeling je te kwetsen.

Haary:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm harry????

heb geen kwetsend stukje kunnen vinden :huh:

buitenom dat
we hebben allemaal een drankprobleem en door de drank hebben we allemaal wel beschamende en fouten dingen gedaan.
moet je dat elkaar kwalijk nemen?
nee!
maar zeker ook niet goedkeuren
van mij mag daar gewoon over gepraat worden, graag zelfs en heel vaak
bewustwoording noemt men dat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch echt niet te geloven Tas, dat je dit je nu werkelijk aantrekt. *
Meid ik ben toevallig nooit dronken in de auto gestapt, maar net zo goed had het wel kunnen gebeuren.
Wat ik wèl allemaal geflikt heb met drank op valt toevallig niet onder strafbare feiten, maar was niet heel fraai.
Het gaat er toch om dat we het beter willen doen.

P.S. blijkbaar relativeer jij het inmiddels ook, gezien je laatste bericht.

Niwi, onder vroeger reken ik de tijd voor ik dronk, dat wil zeggen, tot 20 jaar jong. En nu drink ik ruim twee jaar niet meer.
Maar ik zat een beetje te dollen hoor, over alcoholisten die vroeger anders waren, ik dacht namelijk dat jij er ook een grapje over maakte.

Ik ga me met mijn dieren bemoeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha harry,

daar kan ik alleen maar blij om zijn
niet gekwetst!!

Vie,
ik trek het me helemaal niet aan, dat gezeur over die paal dan
maar ik vindt het gewoon laag bij de grond om iemand neer te sabelen over fout uit het verleden, die alleen verteld is om er lering uit te trekken.

die paal en fout zijn allang rechtgetrokken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacc,

Ik wou dingen zeggen waardoor ik zou worden gebannen!! Heb me kunnen inhouden, ben ,redelijk beleefd gebleven, hoewel ze mij persoonlijk aanviel!

LiefsN.

Ps Ben er zelf in geslaagd om mijn posts maar 1X te laten verschijnen, zelfcontrole!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Teveel


Mag ik vragen wat jij doet?





Hoi Harry,

wij produceren, transporteren en distribueren het aardgas, om 't maar 's lekker vaag te houden.

Verder denk ik niet dat J. 'n ban heeft. Maar ik heb wel gelezen dat het forum voor haar geen functie meer heeft, dus met al haar rechtlijnigheid kunnen we die zonder gezichtsverlies harerzijds hier vast niet meer tegenkomen.

Verder ben ik al op m'n werk, dus ga maar 's wat doen. HET DOOIT!

De blije werker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie weet Jacc. Fijn dat de moederator je ff bericht.

Tetetereretetetetereteteretetetetreeeeeteeeet. Zo, dat mediteren heeft echt geholpen:huh: hihi.

Douchen, bellen, eten halen, eten met een AA vriendinnetje en dan naar de meeting. Fijn.
Oh ja, mn honden ook nog uitlaten. Tssssss.

Ik heb ook wel es met drank auto gereden:$ Gelukkig geen dooien of gewonden maar dat had maar zo gekund! Ben dankbaar dat dat niet het geval is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...