Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

En ik denk ook wel; 'Je komt er nog wel achter' maar zoiets zeg je gewoon niet. En als je niet snapt waarom niet, tja, dan heb je m.i. weinig inzicht in de menselijke psyche en het brein van verslaafden.

Zoiets is toch ook absoluut niet helpend.

Ha die Marjo, begonnen je oren te jeuken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 347
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bam wat stel je nu een pijnlijke vraag zeg. Wat is er mis met mijn blote kont.:(
Hij is niet om aan te zien. Ben blij dat ie niet van voren zit want anders werd ik er iedere dag mee geconfronteerd.:P
Nee ff zonder dollen. Ik ben best al wel veranderd hoor w.b. mijn lijf maar loop er nog niet mee te koop.
Durfde vroeger alleeen maar intiem te zijn als ik veel gezopen had. Ik was zo bang dan men mij zou gaan af kraken op mijn lijf.
Daar heeft Jos me een heel eind overheen geholpen maar als ik een keer in de twee jaar een borstfoto moet laten maken heb ik nog steeds erg veel moeite om zo maar naar binnen te lopen.Doe dan z.g. m'n armen omhoog om m'n haren weg te duwen, maar er is nog steeds veel schaamte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, dat is jammer. Weet je, ik kom best regelmatig in de sauna en je zou het wrs een verademing vinden daar es rond te lopen. Dikke buiken, hangbuiken, hangborsten, hangkonten, mannen bijna zonder kont(Sorry, maar dat is nu eenmaal zo, bij sommige mannen), echt waar, er loopt van alles rond. En wat is mooi. Als ik zo'n ouder iemand zie lopen met al die rimpels vind ik dat ook mooi.
En die jonge mensen met zo'n heel strak vel is soms niet mooi. Gek he hoe dat soms kan werken.

Ik geloof er nix van dat jij er niet tussen zou passen. Maar goed, zo ver ben je nog niet. Geeft nie, wellicht komt dat ooit nog es. Mooi dat je al meer durft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaahhh! Het dooit hier. Sorry voor de mensen die nog wat natuurijs hadden gewild.

Toch, Jip, hou je de discussie gaande, en dat is ook wat waard.
Ik zou alleen graag gehoord hebben wat jij iemand met een zucht naar drank, zelf aangeraden zou hebben, want daar zeg je weer niets over. Wel, wat de anderen allemaal fout adviseren.
En op mijn vragen aan jou ga je ook niet in. (Op geen enkele goedbedoelde vraag eigenlijk.)
iedereen is je hier in principe goed gezind, maar jij schijnt alleen maar tegenstand te zien. Alsof je zelf alvast maar klappen uitdeelt om ze zelf niet te hoeven krijgen.
Maar ieder vogeltje zingt....

Hè, ik heb het zomaar naar mijn zin vandaag. Nergens om eigenlijk, zomaar een goed gevoel dat niet kapot te krijgen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...