bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Maar Nietje jij hoeft niet aan de lijn te doen, daar mag best wel een kg. of 10 aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Idd witte hele grote zak!! Op moet op!AR naam begint met S en eindigt op ths!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Oh ja Bollie, 't zit in de famillie!! Ik zou graag 10 is misschien wat veel, maar toch 5 kg meer wegen!!Maar ik hou niet van taarten en chocola! Mijn lievelingseten, zoals lekkere slaatjes en sushi enzo helpt ook niet echt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 quote: ik weet dat ik ooit ergens bij mensen thuis was, nooit eerder geweest, ik kende ze ook niet en de hele grote kater van hun, sprong zo op mijn schoot en ging kopjes geven... dit is nou een typisch voorbeeld van een situatie waar ik in de loop van de jaren een vreselijke hekel aan heb gekregen nldat je bij mensen op visite komt en dan belaagd wordt door allerlei beesten..Honden die met hun poten tegen je opspringen, je handen/gezicht likken of je kruis besnuffelen,katten die op je schoot springen, hun nagels in je kleren zetten etc.Die beesten kunnen daar niks aan doen, maar die baasjes wel, want als je er wat van zegt nl. dat je daar niet van gediend bent en of ze die hond a.u.b. willen verwijderen dan zijn ze vaak zwaar gepikeerd, beledigd en teleurgesteld, alsof je een kind van ze afwijstTrouwens de vergelijking met als er kinderen op je afgestuurd worden met chocoladehanden,stinkluiers etc is nog zo gek niet, bijna hetzelfde, maar dit terzijde..Als je op straat aan mensen vraagt of ze hun hond willen aanlijnen dan krijg je de vreselijkste verwensingen naar je hoofd, waar je je wel niet mee bemoeit, terwijl er toch een aanlijngebod geldt...En dan heb ik het nog niet eens over de schijterij, op de stoepin de tuin(katten)etc. Zeg je daar iets van dan kun je in de stront zakken, een klap voor jekop krijgen of ze sturen de hond wel even op je af, want het zijn vaak mensen met forse honden die denken dat alles kan. Of buren die een jonge hond een hele dag alleen laten zitten, omdat ze beide werken met tot gevolg urenlang geblaf... Het moet allemaal maar kunnen blijkbaar, maar omdat ik het zielig vond voor de hond heb ik er toen tochwat van gezegd met tot gevolg dat de hond wel weggedaan werd...Ik maak me met deze overpeinzingen op dit forum waarschijnlijk opeens een stuk minder geliefd, want het stikt hier ook van de dierenliefhebbers en nogmaals laat ik het ten overvloede nog maar even bij zeggen, ik ben geen dierenhater, ben ook een kattenmens en vroeger een hondenman, maar het asociale gedrag van de meeste baasjes vind ik buitengewoon vervelend, een enkele uitzondering daargelaten..Zo, dat moest ik even kwijt, ontlading van nieuwe krachten, bovendien word ik vervelend want ik wacht op een bepaald bericht(kan ook morgen..)en dat komt niet en dat bevalt me allerminst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 WitteIk probeer fdb te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hey Alf,Kan me daar wel in vinden!!Ik wil ook zelf beslissen of ik de hond of poes aai!Er zijn idd. teveel mensen die , bv. in tavernes enzo hun kinderen of honden andere mensen laten lastig vallen!Ik ben daar dan ook redelijk streng in! Nooit, zelfs al bieden ze het zelf aan chocolade koekjes gaan aan nemen, eerst aan mama vragen.Ben je al uit je rode buikdans pak Gestapt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 en dan een speciaal forum daarvoor zeker Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Maar ik zie het alverkeerd tijdstiphet is tievie timeiedereen is aan t kijken naar soaps, slechte tv filmsschaatsers die ellenlang dezelfde rondjes draaienbobbers die uit de baan vliegenof een dronken Erica Terpstra bij 538!!Is wel van het IOC maar niet van de AdB blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ik heb helemaal suf gelegen om haar vanavond.wat genant zeg.....Maar tis zo een leuk mens dat deze slipper haar wel vergeven moet worden hoor vind ik.Ik moet er alweer om lachen, vooral dat ze niet uit haar woorden kon komen.Ik ga m nog een keer kijken Alf!!hee Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hier vervelende ski afdalingen op tv Alf, andere tv is in reparatie en labtop met dvd film gebruik is in handen van mijn zoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 maar ze bleef wel vrolijk en ergens ook wel aanspreekbaarik moest er ook wel om lachenmaar eigenlijk kan het niet hoorze was wel adekwaat in haar antwoorden, als waren ze amoer te verstaanik vind het ook een tof mens trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 RTL7 film heeft 5 sterren Alf en Canvas 4ik twijfel nog, probeer eerst de eerste en alshet tegnvalt alsnog den belgiquesorry Nien, 2e keus vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 ochtelefoontje..is kankervriendtot zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Alf je mag op schrijven hoe jij dingen ervaart. Daar is niets mis mee en ik ga je daarom zeker niet minder mogen.Natuurlijk heb ik ook een hekel aan dieren die je zo maar, als je binnen komt, overvallen met hun liefde. Of dieren die constant aandacht vragen. Of zitten te bedelen als je zit te eten.Daar zijn baasjes voor verantwoordelijk. Mijn katten zullen niet zo gauw bij iemand op schoot springen, en als ze het wel doen, hoef ik alleen maar "Nee"te zeggen en ze weten dat ze dat niet mogen.Dus je hebt helemaal gelijk hoor.Je geeft ook niet zozeer af op de dieren maar op hun eigenaren, en net als kleine kinderen moeten dieren zich ook aan regels houden. En dat zal geleerd moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ik lig weer helemaal in deuk zeg...Het is echt te erg gewoon.Aan de reacties onder het filmpje te zien,wordt het haar wel vergeven hoor.Maarre Alf wat jammer dat je nog geen bericht hebt gehad:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Wat is er op Canvas en hoe laat Jane??Wie kent er hier Derek Jarman nog? Die zou ik nog wel es willen terug zien Carravagio, o een vroege David Lynch, als was het maar Dune!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Heb net ook het filmpje gekeken maar heb het halverwege af gezet. Had er toch wat moeite mee.Vind het zo'n tof wijfie. Eigenlijk moeten ze zulk soort dingen gewoon niet op you tube zetten vind ik."Kijk eens jongens Erica is bezopen." Nee ik krijg daar geen fijn gevoel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Maar wie is die Erica dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Maar wie is die Erica dan??? Of ben ik dan een domme Belg??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Bolletje !Leuke film op Net 5Snel kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 He ma Woman !!! Jij geeft altijd leuke filmen die wij hier niet op kabel hebben!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ik ga ook ff tv kijken latezzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Nina, Erica Terpstra was vroeger schaatster en doet nu heel veel aan sportevenementen promoten en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Woman lieverd, ik zit naar" a new world"te kijken, avonturenfilm. Met een oog hoor. Maar lief dat je er aan denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 AR, dat zegt me vaag wel iets?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden