Kate Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Dat zijn de mooiste bloeiers Isa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 @ Kate, je ziet er niet uit. Je lijkt er zelfs niet op, of toch??Ben je uiterlijk vergeten. erg hè.@ Teveel, je hebt een flitsende start.En dat trotse gevoel, daar is niets mis mee, ook ik was trotsen ken dat gevoel.Nu zorgen dat je trots blijft, of nog trotser wordt. Beretrots.Ga zo door.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Soothe, jaloers op mijn lekkere kleurtje? Ik wist dat je het niks zou vinden zo'n snor Shame on you dat je niet meer weet hoe ik er uit zie.Je vond me sereen!Uit het oog uit het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 VM Dank voor het doorgeven van de groetenwat een vocht, nou ja, zolang hij het maar van binnen droog houdt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Sereen ja, datherinner ik me ook!Soothie!Tsss.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Grapje Kate, ik heb een ijzeren geheugen.Ik zie je loepzuiver voor me.Juist! Zéér sereen. De rust zelve, althans zo kwam je over.Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Die snor ook trouwens!dat krijg je er van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Marjo, jou zie ik ook loepzuiver.Zal verder niets verklappen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Haha. Rustig ja, dat kan wel kloppen.Marjo de lachende bruisende energie. Soothe de aandachtige zorgzame met pretoogjes.Nu ga ik lekker rustig bankhangen!Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ik ga slapen!!Truste allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Yeah! It was fun...Dag lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ben blij dat je terug bent Isa!!!!Slaapze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Isa welcome back. Je gaat goed met 'Frankie' zo te lezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Goedenavond allemaal,Mijn avond ging weer es niet zoals gepland, dus net thuis en zo weer mijn bed in natuurlijk.Maar niet getreurd morgen nog 1 dagje werken en voila weekend;)Ik wens jullie nog een fijne avondof welterusten:lips:tot morgen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Truste AR, misschien loopt het morgen wel vogens planning, alvast een fijn weekend.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Halloa !Hier weer een overgelukkige danseres Vanavond een heerlijke dansles gehad en daarna nog gewerkt aan onze doedelzakken choreografie. Mooi hoor, de tweede dans houden we beetje magisch Nu bijna de tweede choreografie klaar, ik ga ales uitwerken en op papier zetten. Morgenavond uit met een buikdansvriendin. Een band speelt. Zat eerst te piepen zal ik wel zal ik niet. Welja, vooruit. Ben ik er weer eens lekker uit. Ik neem voor de zekerheid wel een half groen pilletje dan hoef ik daar verder niet over na te denken. Nu chillen. dag dag xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Woman,Zoveel geluk is besmettelijk, ik word er ook blij van.Morgen avond lekker genieten onder bescherming van je groene pilletje.En straks heerlijk slapen met al dat geluk dat je vandaag gehad hebt en nog tegoed hebt.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hoi wat ius het stil hier,ja Harry ik word ook altijd blij alsik jou Woman leesmoest je ook al met je hoofd diebewegingen van dat filmpje maken?Het lijkt me gek en tegelijk te gekom dat te kunnen lereneen beetje zoals Michael Jackson het ook konis dat niet pijnlijk voor je nek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Op RTL5 is een hele leuke film met Morgan Freemaneen van mijn favorietenook wel veel geweld trouwens in het begindat was mindermaar nog wel de moeite voor 1 uurtje.ik ga zo uitloggen duswelterusten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Jane4,Het is inderdaad heel stil hier Jane.'k Had daarstraks te doen met Alf, hij wil zo graag aan de slag...Wist niet wat ik moest zeggen, heb dat zelf gelukkig niet mee gemaakt, en heb dus maar niets gezegd.Hoop in elk geval dat hij gauw aan de bak komt, misschien die ene lopende solicitatie en dat dat dan ook nog een geweldige baan blijkt.Denk dat ik morgen even bij de AA ga kijken, kennis maken, weet niet of ik ze nodig heb maar ik kan nu met iemand mee.Als het dan straks echt nodig blijkt te zijn is de drempel niet zo hoog, of misschien wel weg, als ik er dan alleen naar toe moet.Harry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Jane,Nooit gehoord van Morgan Freeman, maar ik ben ook niet zo 'n kijker.Ben nog een beetje met mijn nieuwe laptopie aan het prutsen...Ik ga ook uitloggen,Wel te rusten, slaap zacht,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Poverjadoedeledoosies AlfDit is echt balen voor je man.Ik had het je zoooo graag gegund.Het meest irritante lijkt me nog dat ze je met hoop (voor wat t waard is)naar huis terug sturen.En dan zo een ***afwijzing krijgen.Soms is t leven echt oneerlijk.Moest t je nog ff zeggen.Probeer het je aub niet al te persoonlijk aan te trekken.Daarvoor ben je veel te veel op de goeie weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ja ik ga die beweging ook maken met mn nek. Rustig aan opbouwen. Groen pilletje zit erin. Nu snel slapen want het is al laat. Tot morgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden