BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Nou Kate, dat zei die man in die jurk nou ook vanochtend. Hij wenste ons een fijne week en alle goeds met alles wat we deze week wilden gaan doen. En dat we niet alleen zijn.Is toch een mooie gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik MOET er ff tussen uit want ik stuiter dol. En ook al is het zondag, er liggen nog wat taakjes. Dus dat ga ik ff doen.Fijne dag verder, spreek jullie later. Wellicht, waarschijnlijk enzovoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeIk denk dat de jongens dat fantastisch zouden vinden Bollie! Maar dan wil de kleinste vast bij Gupke inde mand slapen. Hahaha Nientje dat heb ik ook een keer gehad. We hadden feest bij de D.A. en iedereen was echt heel bezopen. Ik ben toen inderdaad bij een Deense Dog in de mand gekropen en in slaap gevallen. Hoorde naderhand dat het dier erg agressief zou zijn. Niet naar mij toe hij zal zich rot geschrokken zijn met zo'n dragonder die neer plofte bij hem in z'n mand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Kate in kuffeltje voor jou meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 SSSSSSTTTTTT BOEH:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goeie morgen lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 quote: Originally posted by: BamBamHihi, Maria heeft wel sex gehad hoor, dat kan echt niet anders. Onbevlekt ontvangen. Of was het bevangen, lol. Ik ga. Misschien ging Jozef voor het zingen de kerk uit..Wist hij veel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hoi Alf.Moet altijd enorm lachen met je uitspraken.:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ben gekomen tot pag 7ik geef het op....probeer het later mss nog eensGeloof,kerk etc. heel interessantkan er pagina's vol over schrijvenmaar ga vandaag iets anders doenjammer, geen tijd vandaag..Prettige dag verder!Wingben benieuwd wat je vannachtirriteerde.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 quote: Originally posted by: Alfquote: Originally posted by: BamBamHihi, Maria heeft wel sex gehad hoor, dat kan echt niet anders. Onbevlekt ontvangen. Of was het bevangen, lol. Ik ga. Misschien ging Jozef voor het zingen de kerk uit..Wist hij veel.. Dus Toch onbevlekt onvangen en bevallen? Ppppff de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 :D:DBollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Den valkuil van de oneigenlijke liefde; pappen en nathouden en 1 voor 1 tuinden zij er in, niet in staat om hun eigen liefde te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bedankt nog Dhendro voor je reactie op wakker liggen gisteren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Lieve mensen ik wil ff zeggen dat ik heel veel om jullie geef. Realiseerde me net dat ik, mede door het frum, gisteren, niet gedronken, en vandaag geen kater heb. Dat een van de grootste oorzaken van het drinken bij mij was, eenzaamheid. Ook al is het virtueel, ik heb erg veel aan dit frum, met al de mensen die er deel uit van maken.Bedankt lieve iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Fijn Bol. Dat is groei!Keep it up girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Thanks Bammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ok VM, graag gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Leuk hoor, beneden komen in een nieuw huisHet is echt erg leuk zo. Radiootje aan, en je dan thuis voelen. Verwondering, Albert Einstein heeft er nog iets moois over geschreven: De mooiste en diepste emotie die we kunnen ervaren is de gewaarwording van het mystieke. Het is de kiem van alle ware wetenschap. Iemand die deze emotie vreemd is, die geen verwondering meer kent en niet meer bevangen wordt door ontzag, is zo goed als dood. Te weten dat wat voor ons niet te doorgronden is, werkelijk bestaat en zich manifesteert als de hoogste wijsheid en de allerstralendste schoonheid, die onze afgestompte zintuigen slechts in primitieve vorm kunnen bevatten - - deze wetenschap, dit gevoel, is de kern van religie. Albert Einstein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Dan moet je in Ruigoord zijn...daar staat er eentje. quote: Originally posted by: tassekeha marjo! dat zou nog eens een mooie kerk zijn! eentje met een kroeguitstraling! dan kom ik niet aan snurken toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Toen ik jonger was heb ik veel km. gedaan voor Ruigoord!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 quote: Originally posted by: bolletjequote: Originally posted by: Alfquote: Originally posted by: BamBamHihi, Maria heeft wel sex gehad hoor, dat kan echt niet anders. Onbevlekt ontvangen. Of was het bevangen, lol. Ik ga. Misschien ging Jozef voor het zingen de kerk uit..Wist hij veel.. Dus Toch onbevlekt onvangen en bevallen? Ppppff de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Bol toch, moet ik toch nog wat s-voorlichting geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goedemiddag,Net terug van een weekje sneeuw; ben dus even niet online geweest (had geen draadloos internet daar op die berg). De welkomstfles sekt op tafel heb ik dicht weer mee naar huis genomen, leuk voor bezoek (en wat een stomme gewoonte trouwens).Zo eerst even mijn mail (werk etc.) verwerken, dat heb ik dus afgelopen week ook nog niet kunnen doen. Daarna zal ik bijlezen (wat schrijven jullie snel en veel vandaag).Overigens afgelopen week de twee droge maanden gepasseerd, wel een bijzonder moment.Gisteren bij een vallende ster gewenst dat ik altijd zo sterk hoop te blijven.Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Het is goeiemiddag maar voor mij nog goeiemorgen pffff ben net wakkerDit is wel heel erg he, ik heb de klok rond geslapenNah ja als een blok beton dus heerlijk eigenlijk wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 DhenIk heb gisteren met belangstelling en herkenning je post gelezen over het 24/7 zijn 'in het zijn'Ja, nooit geen pauze meer, nooit meer even de lampen uitdat herken ik heel goed en idd toch is het constante bewustzijn te prefereren boven een moment 'niet zijn'Een mooie overdenking voor de zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden