Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Dat heb je mooi gezegd Alf!Uit eigen ervaring leert men het best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik heb een heerlijke middag gehad. Echt een thuis gevoel. Normaal zou ik daar meteen een fles rosé tegenaangegooid hebben en na een halve fles nog maar twee flessen gehaald. Dan waren de eerste drie glazen best leuk geweest maar daarna weer prut omdat je niets meer kan doen met een slok op. Behalve nog meer drinken. Dus dan had ik een rotavond gehad. Mailtjes sturen, mensen bellen, dat soort dingen. Nu zojuist een film gekeken op mn sofa lounche bed met heel veel kussens. Zo de hond even uit en dan zie ik wel. Nooit ever meer. Dit is veel leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Even iets andersDochter T. 18 jaar is gisterenavond met vriendinnaar een feest geweestVriendin nam de ene al.versnaperingna de andere, dochter nietEenmaal buiten kon vriendinn niet meer fietsen enging op een gegeven moment zelfs in een weiland liggen Tot weinig meer in staatDochter T wist even niet meer wat te doenen heeft toen haar vriend gebelddie kwam met zijn vader en hebben vriendin toen naar huis gebracht..Vriendin wist vanochtend niets meer van wat ze allemaal had gedaan en gezegdDochter T houdt gelukkig niet van alc.en heeft nu weer eens gezien waartoe het kan leiden..En vertelt het ons gelukkig nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Dank je Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goed Womandat je de R hebt kunnen weerstaanHad het zelf ook nietgemakkelijkZondagmiddaggevoel naenkele klussen, ook nogTijd voor een alc.Niet dus2 grote cola en weg was de trekbijna danNu ga ik even eten..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Yep! Graag gedaanmooi van je dochter ookDa's pas cool! Dochter naturelle! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 quote: Originally posted by: Alf quote: Originally posted by: ariIk begin er niet over Ari:) haak slechts aan achtergevels interesseren me trouwens ook om maar wat te noemen.. Hahaha die mannen toch. Jos zei altijd beter een kontje in de hand, dan de lucht van tien:wacko:I.p.v.betere een vogel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Pfieuw!Schrik zovan de bank Hoi Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik stuur niemand wegZeker geen lieve mensenDie zijn altijd welkom!Ik zou jou niet koppelenDan zou ik je vastbindenDaar ben je veel te lief voorKomt vanzelf iets voorbij fladderen..wat goed is voor jou, dat voel je dan vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 De rotte aardappel zeg maar..Ben benieuwd! Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hi Buuf!Long time no see!!Alles ok??Hier na veel op en af nu weer alles onder controle!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Moeilijk te omschrijven vandaagEen en ander wordt helderder...Weet nog niet of dat nou echtpijn doet, of dat dat maar zo lijkthet hangt wat tussenBoos, verdriet en gewoon inLach ook heel veel trouwensDus al met al wel okee danHow's da Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 21.30 u CANVASmooi ingetogen filmattentie attentie, Bol, VM (Boedhisme) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ah! Dewelke Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Heb het gevonden Jane Kim-Ki Duk!! Hij is cool!! Zeker kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Mooi Spud!Nee, prachtig!Keep on going Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Albertina, je vroeg me ietsover drinken vanmiddagIk vind er geen ruk meer aan!Dat stelt mij enigszins gerustAl moet ik heel goed blijven oplettenDaar ben ik nog geen kei in, maar ik blijf oefenen in vertrouwen en geduldHet klinkt gek, maar het is wel ergensgoed voor geweest om weer toe te latenHeb beter kunnen onderzoeken naar water eigenlijk achter zitIk. Bijna klaarOf juist nog lang nietMaar dat is pas leuk!Maar met dat.. Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 O Jane wat ontzettend lief van je om daar aan te denken. Ik ga zeker kijken. Dacht straks nog er is geen moertje op t.v. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik kauw er nog wat op, Spud.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hey Spud Goeie avond. Wat lees ik nu, kans dat je je baan gaat verliezen? Meer bouwen? Veel katten in de opvang? Wij hebben een assiel moeten leeg halen omdat ze daar de dieren heel erg verwaarloosde. We hebben de katten in verschillende anderen assiels kunnen plaatsen. Kunnen jullie dat ook niet als je te veel dieren binnen krijgt? Tot de gebouwen klaar zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Niet gesignaleerd..Leuk dat jullie nogcontact hebben!Groet haar, wil je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik durf zonuendan voluit te gaanMaar er zit ook nog iets wat metegenhoudt. Dat is het meer..Nog net geen 100% vertrouwenSoms is het een oase van rustEn laat ik alles zoals het isIk moet zeggen krijg ook wel veelsignalen aangereikt..Er zijn nauwelijks nog voordelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Slaap lekker Spud!Ik ga ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Trusten Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goedeavond lieve allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden