Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Nu!Hier en nu..Giggles.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Nou, misschien hoor ik het nog eens?moet slapen, naja....wil slapen...trusten flonkies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Bammetje moet slapen nu. Vriendinnetje al gebeld, isse ok. Jammer maar helaas. Doe stille voort en anders maken jullie maar lawaai. Wil de laatste het licht uitdoen?:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Mar, die jurk voor Wing dan he:) gniffel terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Witte, geduld..Volgens mij kunnenwe het forum wel opdoeken...Hier en nuThat's it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Tut tut tut, nix opdoeken, no way! Pas op he, nix uitvreten als ik lig te slapen he:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Okee! Bam slaapt..Allemaal tegelijk123..JUMP!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Snotverdepotver Mar. Ik hoor je heus wel hoor.......Gaat legge jij:clock::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Flonk....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ik jump mijn bedje inwelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Was bezig in slaap te vallen. Ga daar nu mee verder. Trusten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 In stilte ontvangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ik kan heel snel stil zijn hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Zucht?(Van verlichting..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Dit is mooi!Dit is waar!Dit is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Zodaar ben ik weeren zie het is hier flink verlatenreeds ter bedde?Uitgesproken met kankervriendIs, Cathy, een vriend die kanker heeftreeds 1 en driekwart jaar10 tallen chemo's tot hij licht gafzo zei hij zelfheeft nl veel humorNu experimenteel medicijn pil a 1000€ per stuk..dat is nog eens wat anders dan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Alf, die pil wordt zeker niet door de verzekering gedekt.Wat een geld.Wist niet dat er zulke dure pillen bestonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ja wordt gelukkig wel vergoeddus jij en ik betalen er aan meeHeeft in de krant gestaan: medicijn grijpt in op alleen de bloedvaten rond de tumor.....maar is nog experiment en hij zit in de exp.groep en niet de controlegroep...Nadeel: heeft enkele vervelende bijwerkingenIs overigens longkanker...Man, 42 jaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ik verloor twee jaar geleden mijn buurman en stapmaatje.Alvleesklierkanker met metastasen naar de lever.In twee maanden einde verhaal.Hij zag compleet oranje van de biliburine in het bloed. Lijdensweg, dat was het.Jij sterkte met deze toestand.Dat zal je vriend niet halen, naar ik vrees. Longkanker is heavy.Misschien dat de pil werkt. Zijn er uitzaaingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ik moet helaas naar bedmorgen staan, op een onmogelijk tijdstip,de bergschoenen van de werklui voor de deurte trappelen om aan de slag te gaan om mn badkamer verder te verruïnerenom dan als een Phoenix uit de as een nieuwe te laten verrijzen..hoop ik.. Kan ook een koude douche worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Trusten.Een koude douche is heilzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Uitzaaiingen zijn er wel geweest maar deels operatief verwijderd, deels door de chemo en bestraling verdwenenwas eerst bijna schoon, maar tijd later kwam het weer terugDe pillen lijken wel te werken gezien de eerste scan..Heb 23 jaar muziek met hem gemaaktHele goede muzikantspeelt moeiteloos meerdere instrumenten op hoog niveauzo jammer, want ook hele leuke ventJa alvleesklier, staat bekend als meest gevreesdZwager had het wrsch ook , ook met uitz. naar de lever heeft een half jaar geduurd, zeer erudiet mensde dood maakt geen onderscheidEn nu ga ik echtTruste Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Waardige afsluiting Alf.Je kan slecht hopen op een goede afloop.En nee, geen verschil. We hebben niets in te brengen.Slaapse, ik ga ook te bedde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 marjo, Babble ook trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden