BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Goedemorgen deze morgen.Nog geen draadje, ik ben toch echt nie zo vroeg als gister. Is ok.Lieve mensen, vandaag laat ik die eerste staan. Het is niet altijd een gemakkelijke weg geweest maar zo de moeite waard. Nog steeds, elke dag.Vandaag drink ik niet. Vandaag is te overzien.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Dag Kit. Fijn dat jij er zo dicht bij jezelf van bent gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Goede morgen allemaal,heb een fijne dag:rose:Kit, Ik hoop voor je dat je bereikt wat je wilt, ga goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Soothe, hoe is het met jouw rookwolken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Goedemorgen allen!Ha Bam, maart roert inderdaad ZIJN staart.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Kit,dat is dan fijn om te lezen.Jammer dat het niet op een andere manierkon.Het gaat je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Albertje, ik weet dat er ZIJN tussen moet. Maar waarom is het ZIJN en niet HAAR?Heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Hoi,Bammetje, het staat te gebeuren. Ik ben het meer dan zat. Even het juiste moment pakken!Ben je nog steeds rookvrij? Ik hoop je te kunnen volgen.Take care Famke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 overbodig bericht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ok dan Soothe, gewoon die eerste niet nemen. Nog rookvrij, viel niet mee en paar pammetjes genomen om me door de eerste week te helpen.Me nu blijven herinneren hoe rot het was afgelopen week en niet meer beginnen. Maar we doen eerst ff vandaag, das al lastig genoeg soms.En zoek hulp Soothe. Waarom alleen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Kit, geen idee, wat het is om bij jezelf te blijven.Ging er een stukje van je vandoor?Maar ik wens je de juiste inzichten.Veel sterkte op je pad.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Yeah, de vorst komt terug!!!!! YIHAAAAAAAAAAAAAAAAA. Yotsels.Swart iis, woehoeeeeeee. Zo nu mn pilletje:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Soothe,ook dat gaat je lukken..Bam,haar mag ook hoor, hihihiJij ook een fijne en rookloze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Hulp BamBam van wie?Heb al vaak begeleiding gehad.Nog een forum zie ik ook niet zitten.Wilde een soort pact met Francesca aangaan en dan trek jij de kar!!Onze rots in de branding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Soothe, ik denkt dat Kit een stukje kwijt was...is wel erg hoor, kwijt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 goedemorgen allemaalvoel me erg verdrietig deze morgengelukkig heb ik weer genoeg afspraken om daar over te bomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Albetina hoi.Het is een moeilijk pad vrouwtje.Heel moeilijk.Maar het zou ook een enorme overwinning zijn.Schoon de lente in.Het beste Albertina.Moet zo naar de tandarts, dus actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Tas,meid waarom?een dikke . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Soothe, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Wat je vindt dat moet je teruggeven. Wat je kwijt bent moet je zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Groet aan allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Soothe, heb Fran afgelopen week niet gezien, dus geen rokers om me heen. Deze week es kijken hoe ver ik nu echt ben.Hier in ziekenhuis is een stoppen met roken poli geopend. Schijnt goeie resultaten te geven. Tevens zijn er medicijnen die de rooklust onderdrukken. Roken is een rotverslaving= vergelijkbaar met heroineverslaving. Dus U need all the help U can get. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 soothe,sterkte bij de tandarts.je zou iemand die je niet mag, mijn kind toewensenweet vaak niet wie de baas is hier in huis.ik wil eigenlijk weglopen of vemoordendruk bezig om de tussenweg te zoekenik zal hem wel weer vinden, daar ga ik maar vanuitik heb een kind nog nooit zo volwassen horen schelden (nietwaar, hoor ik vaker thuis) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Tas,is negeren een optie?Ik kan je helaas verder geen raad gevenbij gebrek aan pubers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 ik wil het eigenlijk nooit zeggen maar in dit geval lijkt ze verdomd veel op haar vader.blijft je achterna lopen en het bloed onder je nagels zuigenheb twee uur in mijn slaapkamer gezeten met de kussens over mijn hoofden maar door blijven schelden en schreeuwennet zolang totdat ik mijn controle verlies....ik moet het maar met bewondering bekijken waarschijnlijkwat een energie!en nog 23 dagen, dan wordt ze 18dan mag ik slaan!zo eerst een kop koffie om bij te komen en dan maar eens met de peut bespreken hoe ik haar zo snel mogelijk mijn huis uitkrijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden