Alf Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Bergkristal?Ach EkstHeb jarenlang met allerleikristallen en stenen om mn nekrondgelopen (behalve een molensteen)Zou tegen depri en alc. helpenhaha, zoop tegen de klippen op..Vrouw geloofde er ook zo in..Ach ja, als je er sterk in gelooft dan helpt het mss, doordat je er zo in gelooft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Bol ben blij voor je dat je tevreden bent over je horoscoop. Ik ben zelf niet zo van de horoscopen dus ik weet er niet veel over te zeggen.Als ik ergens mee zit leg ik wel eens een Tarotcombinatie, maar het komt er voor mij meestal op neer dat ik reageer op een situatie zoals ik me op dat moment voel.Over diëten weet ik ook al niets.... en van de werking van stenen ook niet.Er zal wel wat in zitten, want het zijn heel oude wijsheden.Ik wijs ze niet af. Want bijvoorbeeld, hoe komt het dat oude volken al zoveel wisten over natuurgeneeswijzes, die nu in de moderne geneeskunde weer worden toegepast? Neem alleen al het zetten van bloedzuigers. Echt waar, dat doen ze weer. Of steriel gemaakte vliegenmaden op ontstoken wonden.Ik heb trouwens laatst een erg interessant programma gezien over eetgewoontes. Waarom walgen wij van het eten van krekels enzo? Gewoon omdat we het niet gewend zijn.We hadden natuurlijk beter in een cultuur op kunnen groeien waarin alcoholische dranken als vies worden beschouwd. Maar voor zover ik weet is de zucht naar roes (in principe de wens tot innerlijke verdieping) van alle volken en alle tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 En Swarovski, oostenrijker en opticusheeft een speciaal door hem vervaardigd kristalbedacht dat leuk bleek te verkopen als sieraad Tentoonstelling staat in Wattens3 jaar geleden bezocht bij toevalwant kampeerden in de buurthad er nog nooit van gehoord maar dochters en M welHeel imposante tentoonstellingbusladingen toeristen van de hele wereld komen daar naar toeKeek mn ogen uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Vie,Moslims vinden alcohol helmaal niets maar of ze daar veel gelukkiger van geworden zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 De zucht naar roes is idd bij veel volken terug te vindenen behalve dat ze veel van naturgeneeswijzen wistenwisten ze ook heel goed roesmiddelen te bedenken/vinden..Het eten van krekels is idd heel gezond, veel goede eiwitten en het schijnt niet onaardig te smaken, net als maden e.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Moet je nagaan, staat hier onderhand een winkel vol Swarovski, werkt het niet bij mij en spel ik het nog verkeerd ook zie in in Alf zijn bericht:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 quote: Originally posted by: TeveelVie, Moslims vinden alcohol helmaal niets maar of ze daar veel gelukkiger van geworden zijn??? Moslims vinden alc. best wel wat als ze het eenmaal proberen, maar erheerst zo'n sterke groeps/godsdienstafkeuring op dat ze er niet aan beginnenken moslims die flink whiskey drinken...of raki turkse anijslikeurmoslims zijn gelukkig door een goed steunsysteem, een sterk gezinsverband en groepscultuur onder de vlag van de IslamHechte groepen die klaar staan voor elkaarEn het gevoel één volk te zijn..Hebben wij als NL veel te weinig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Alfje, palfje pepernoot, ik vin jou toch zo'n kl...flonkieEn schiet je straks maar dood, zal es kijken of dat in mn schema past:devil::huh:;)Tralalalala, lala. De zon schijnt, de wereld is fijn. Mijn lijf zei; krak en ik gooi Alf in een gat..tralalalaen ik ben maf en Alfje staat paf:huh:Tomdomtomdomtrilalalaliiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Goedemorgen frummers,Zag dat ik ook had vergeten uit te loggen. Gebeurd me geregeld s'avonds.Ben zaterdag zondag en gisteravond op stap geweest ivm de muziek van mijn partner:moon: Geen enkele keer moeite gehad met de drank die daar rijkelijk vloeit. Lekker he..Antabus bevalt me goed.Tot mei heb ik me voorgenomen en daarna op eigen kracht. Ben benieuwd maar ik wil niet te lang slikken vanwege dat ik al genoeg medicijnen slik. Wordt een beetje te gek. Vind ik. Mijn ontbijt bestaat uit tabletjes,capsules en nog vanalles. Langzaam afbouwen is mijn motto.Zondag was een benefitoptreden door diverse blues/rockbands voor een collega gitarist die met zijn 32 jaar zijn optredens in Nederland moest afzeggen wegens keelkanker. Als dat je beroep is dan hou je maar vast in America. De zorg is daar zo dat je alleen verzekerd bent als je goed slap in de was zit. Hij dus niet en alles moet hij zelf betalen als hij wil overleven. Kunnen wij ons toch niet voorstellen he. Het was gelukkig zeer druk en de entree was niet mals. De bands traden belangeloos op. Heerlijk zo n samenhorings gevoel:heart:Kan er al weer van genieten zonder drank.Bol alles goed?Vind het sterk dat je wat onafhankelijker wordt tov Jos. Het zal uiteindelijk beiden goed doen .Geloof me maar. Er zal onwil zijn in het begin van zijn zijde maar went wel.Tas veel sterkte met je dochter. Ik heb 2 pubers en hou mijn hart ook vaak vast.Mijn elfenspreuk van vandaag is: Elke periode in je leven heeft haar eigen schoonheid. Nog een fijne droge dag voor jullie allen vandaag. Ik doe mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Alfje, niet gaan generaliseren he. Sommige moslims, of veel moslims zijn gelukkig door de hechte structuur etc. Sommige andere niet. Sommige christenen zijn gelukkig door de hechte gezinsstructuur, anderen niet...En alcoholisme en verslaving is van alle tijden, kwam vanaf het begin al voor. En ook dat de één een glaasje kan drinken en de ander aan een fust niet genoeg heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Teveel: Swarofski is geen bergkristal, dus maak je geen zorgen! Bergkristal wordt in de natuur gevonden en Swarofski wordt door mensenhanden gemaakt. Het is glas met een hoog loodgehalte geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Goed te lezen Desi. Top.Vraagje; wat ga je doen na mei als je geen antabus meer slikt. Ik bedoel; hoe ga je dan je verslaving aanpakken? En wat doe je nu, naast het slikken van antabus en schrijven op het forum, als ik vragen mag.Ook zo fijn staan kijken naar hoe dronkens iedereen maar aan het worden was:wacko::) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 quote: Originally posted by: BamBamAlfje, palfje pepernoot, ik vin jou toch zo'n kl...flonkie En schiet je straks maar dood, zal es kijken of dat in mn schema past:devil: :huh: ;) Tralalalala, lala. De zon schijnt, de wereld is fijn. Mijn lijf zei; krak en ik gooi Alf in een gat..tralalala en ik ben maf en Alfje staat paf:huh: Tomdomtomdomtrilalalaliiiiiii Gaat het wel goed met je Bam?Op welk tijdstip in je schemazal ik de bullet ontvangen?Als ie eerst door de kerk is geweestKom Bam ga wat nuttigs doenje vervuilt dit forum met jegekletsGelukkig kan ik dit zeggenwant Bam begrijpt meoeff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Dank je Ekstertje, weer een ilusie armer, dacht dat het "echt" was, 't is er duur genoeg voor trouwens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Alf: don't worry! Ik geloof er niet in, maar vond het wel erg toevallig! Heb wel interesse in die dingen, maar hier geen strengen amethist en bergkristal om mijn nek:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Yep! Volgens mij wordt er in alle culturen wel gedronken, stiekem of niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Je hebt gelijk Bam Ik generaliseer...de groepsdruk kan ook als beknellend beschouwd wordenmaar vaak bij moslimsdie weten dat het ook anders kanHeb veel met buitenlanders gewerktHet leven van de moslim loopt volgens vaste structuren en geeft daardoor veel houvast en zekerheidzoals bij ons de streng gereformeerden, de NL moslims noem ik ze, vanwege dezelfde wettische geloofsstructuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Zo ben bezig met de ramen en er is al weer een pagina vol geschreven. Heerlijk.Alf, goeie morgen kerel. De site heet www.astro.com Er staat ook een pers. horoscoop. Die klopt met mij heel goed. Ik zou in mijn midlife, als ik die goed doorsta, een ommekeer in mijn leven te weeg brengen, en ik zou een hoge leeftijd berijken, gezond en wel. Dus jullie kunnen nog veel plezier hebben van mij.Of dit nu de alcohol is die ik de baas word, een persoonlijke groei, of beiden dat weet ikniet maar dat er iets gebeurd, is heel duidelijk. Hoop dat jij je ook vast kunt klampen, en er iets positiefs uit haalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 EkstBij mij in de buurtis een zaakjemidden in het boseen soort kabouterhutjemet alle stenen die je je maar kunt indenken en boeken waarin staat wat die stenen allemaal voor je kunnen doende eigenaar zou vroeger zijn verbrand of gevierendeeld wegens hekserij denk ikIdd ik wijs in principio ook niets afsta open voor alles enonderzoek het eerst en wijs het dan afof niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Dat zou een perfect winkeltje voor mij zijn! Ik zou er kwijlend rondlopen en met een lege beurs, maar tas vol stenen weer buiten staan! Hoezo verslavingsgevoelig:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Morge Boldank voor het adres, zal ook dit eens onderzoekenMoet altijd denken aan het verhaal van de gevangenedie zijn horos las waarin stond: 'wees vandaag voorzichtig met de straat oversteken'Het is maar wat je er in leestof wat het met je doetBlij te lezen dat je een oude Bol gaat worden oubollig dus;)Kunnen we idd nog veel van je genieten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 quote: Originally posted by: VieEr zal wel wat in zitten, want het zijn heel oude wijsheden.Ik wijs ze niet af. Want bijvoorbeeld, hoe komt het dat oude volken al zoveel wisten over natuurgeneeswijzes, die nu in de moderne geneeskunde weer worden toegepast? Neem alleen al het zetten van bloedzuigers. Echt waar, dat doen ze weer. Of steriel gemaakte vliegenmaden op ontstoken wonden.Vie ik denk dat dat komt omdat de vroegere mens veel dichter bij de natuur stond. Je ziet het toch nog steeds bij primitieve volkeren? Ik denk dat de natuur zichzelf een heel stuk kan genezen, maar door alle rotzooi die wij eten, in ademen enz. Daar is de natuur niet tegen opgewassen.Wat wij doen is, de gevolgen proberen op te lossen i.p.v. het probleem, doorzaak aan te pakken. Daarmee los je niets op.Wij maken deel uit van het universele, en dat is konstant bezig met groei en heeft een herstellend vermogen. Als we daar nu eens in geloven? En niet moeder aarde uit putten maar haar respecteren, zou het allemaal heel anders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 quote: Originally posted by: ekstertjeDat zou een perfect winkeltje voor mij zijn! Ik zou er kwijlend rondlopen en met een lege beurs, maar tas vol stenen weer buiten staan! Hoezo verslavingsgevoelig:P een steen des aanstoots hebben ze niet, als ook niet de steen waar die ezel zich 2 keer aan stootteEen steengoede zaak, dat welIk zal je het adres dus maar niet geven EksJe doet je naam wel eer aan trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Wakkere Alf! Jij hebt mijn naam door! Goeie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 quote: Originally posted by: Alf[Gaat het wel goed met je Bam? Kom Bam ga wat nuttigs doen je vervuilt dit forum met je geklets Gelukkig kan ik dit zeggen want Bam begrijpt me oeff Aaaaiiiii.....Nou ben ik weg en ik kom NOOIT meer terug, als het zo moet.......Hahahaha.Dank Alf.En ja, vastigheid is goed, structuur, rust, reinheid en regelmaat. Latersssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden