Spring naar bijdragen

woensdag 3 maart

tapas

Aanbevolen berichten

Idd. Ya,

Voor mij is het nu ook al een aantal maanden engeltje en duiveltje gestruggle!!

Engeltje wint meer en meer! Ben er nu wel van overtuigd, ook dank zij dit forum, dat gelegenheidsdrinken, 1 of 2 glaasjes, voor mij geen optie is!

Maar we gaan ervoor en ik weet ook zeker dat het gaat lukken!!

Liefs N.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Vlaamsmeisje, ik kan zo snel niks vinden over de astrologische lente, maar de astronomische lente begint op de dag dat dag en nacht even lang zijn, op het tijdstip dat de zon recht boven de evenaar staat, dit jaar is dat dus 20 maart om 18.32 uur. De meteorologische lente begint op het noordelijk halfrond op 1 maart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Koh, dus hadden ze het hier over metreologie. En zijn Astronomisch en Astrologisch hetzelfde.

Bedankt voor de info! Ik ga nu geen brief schrijven naar onze Belgische weerman die zich van dag vergiste ;)
Hier was het, lente of niet, een hele mooie zonnige dag, 12 graden!

Geniet ervan!
Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi, veel sterkte met je zus! Ik hoop zo dat je het allemaal nuchter doorstaat en het niet probeert te verdoven, want daar zou je achteraf zoveel spijt van kunnen krijgen! Maar top dat je het tot nu toe volhoudt! :present:

Zo, ik heb ook gestemd! Woon hier nog maar 8 maanden, maar mag toch al stemmen. Leuk. Heb voor alle zekerheid de test op stemwijzer gedaan. Had over de meeste overwerpen geen mening omdat ik de stad en de plaatselijke politiek nog niet genoeg ken, maar kwam toch uit bij de partij waarop ik al mijn hele leven stem! :) Was ik toch van plan, hoor!

Mijn dikke opdracht is bijna af. Volgende week een weekje vakantie. Lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mens kan zich vergissen, toch? Ik ook hoor, en zelfs een Belgische weerman.. neemt niet weg dat we meteorologisch gezien al lekker in de lente zitten en dan die andere lentes er snel aankomen.. (wel een beetje vervelend dat ze weer sneeuw verwachten.. maar ach, lentesneeuw zal ook wel ergens goed voor zijn).

Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Francesca, heeft u reeds een inburgeringscursus doorlopen.
Indien dat niet het geval is moet u niet stemmen.
Eerst normen en waarden en een beetje staatsbestel leren.
Dan pas bent u een volwaardig lid van deze maatschappij.:)

De rechtse rakker. B) Hollands Belang!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...