Jan123 Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Vrijdagavonden zijn toch wat lastiger dan de rest van de week, merk ik nu voor de 2e vrijdag op rij.Heel de week helemaal nergens last van, maar aan het eind van een zeer drukke werkweek (ben eigenlijk nog niet klaar met werken) dan is de behoefte aan een stevige borrel om het hoofd in andere sferen te brengen toch wel bijzonder groot.Ik kom er wel doorheen hoor, maar het is opvallend dat het nu voor de 2e keer de vrijdagavond is die lastig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Ik ga alvast afsluitenPoes Amber is echt heel erg leukAlleen de naam past niet zo goed bij haarIk vind haar eerder een Lisa ofzoZe is heel zacht, echt een dotjeNog steeds verstopt achter de bank maar ze laat zich wel aaienVannacht eerst maar laten wennen aan het huis en dan morgen pas de diertjes. Dag allemaal, en Jan ik heb het ook met het weekend. Dus dan ben ik ook extra allert en zit wat vaker hier. Een hele grote milkshake halen wil helpen, of een pak yoghurt of ijs leeglepelen. Omdat je dan wat te slobberen hebt haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 En de hoeveelste droge vrijdag is dit nu voor je Jan? De tweede?(aangezien je bent aangemeld op 23.02.10)Misschien is die loslating van werkstress zo bij het begin van het weekend een sterke trigger voor je.Ik hoorde net in de radio naar huis (ook van het werk) iets over 'een biertje pakken'. Toen zag ik mezelf al even lekker buiten zitten met een biertje en een sigaret.Maar direct daarna kwam de gedachte aan een volgend en weer een volgend biertje, en vervolgens het morgen wakker worden met een dubbele kater.En dat is het me niet waard.Voor ik die eerste pak moet ik een heeeeel eind verder zijn, als ik het uberhaupt ooit weer durf. Voorlopig vertrouw ik mezelf er niet mee.Met een potje thee en iets lekkers voor de TV is het ook goed ontspannen.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan123 Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Dit is de derde vrijdagavond.De eerste week had ik het juist op woensdag en donderdag, maar dat waren 2 extreem stressvolle dagen.Nu ik inmiddels 3 heldere werkweken achter de rug heb, werk ik weer een tandje harder dan voorheen, en dat komt dan op de vrijdagavond naar buiten.Ben supermoe en heb ook hoofdpijn, dus ik ga zo maar gewoon naar bed denk ik (normaal gesproken zou ik op vrijdag gewoon tot 4 uur 's nachts doorzuipen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan123 Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Ik ga inderdaad maar slapen.Dan ben ik morgen gewoon weer fris en fruitig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Hee Jan weltrustenen slapen helpt idd goed tegen trek..Morgen een fitte en fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Goeienavond saam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Ha die janeook nog even op de late avond...Ik dacht alweer in een soort van "weltrustenceremonie"te zijn beland:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Ik dacht wel haast te vertrekken; moet morgen weer naar een bijeenkomst voor mijn werk (en dus vroeg op). Heb mijn werkkleren nog aan en koude voeten: ik wil in bad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Hallo en goeden avond,Vanavond voor de 2e keer bij de AA geweest, vorige week moest ik werken.Vond mezelf daar eigenlijk te licht voor maar leer daar inzien dat ik mezelf mogelijk over en/of mijn verslaving onderschat.Verbaasde me weer hoe thuis ik me daar al voel, hoe hecht de groep is en hoe vanzelfsprekend je word opgenomen.Voorlopig maar eens volhouden denk ik...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Hoi Alaine en waarom ga je niet gewoon in bad als je daar zo 'n zin in hebt???Onschulige en gezonde zelfverwennerij lijkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Heb je weekenddienst Alaine???Leuk dat je je daar zo opgenomen in de groep voelt Teveel,Wat was het thema?(ze werken daar toch met onderwerpen of stappen ofzoiets??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Nee Witte, er is een beurs waar ik met collega's heenga; beetje verplichte dag helaas.Zou liever de stad ingaan met de kids voor de zaterdagboodschappen, en dan thuis een beetje klussen.Lief heeft wel zondagdienst; dan kan ik nog wat werken aan mijn opleiding (als de kinderen tenminste lief achter de spelcomputer of de TV willen blijven).Je hebt gelijk, Teveel; ik ga zo in bad.Maar ik wilde eerst bijlezen op het frum; dat lukt lang niet alle dagen en ik mis het af en toe best wel.Heb tot nu toe veel aan jullie steun gehad.Nu ga ik mijn chocoladetrek eens bevredigen, samen met een kop thee in bad. Heb de snoepkast geplunderd. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Hoi Witte,Ze werken inderdaad met 12 stappen, die staan beschreven in een boekje dat je bij je eerste bezoek krijgt.Als ik het goed begrijp begint men telkens als er een nieuw lid komt bij stap 1, maar dat weet ik dus nog niet zeker.Twee weken terug was ik nieuw en ook nu was er een nieuw lid.Ik ervaar het inderdaad als prettig en zinvol.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Nou, ik hoop dat het meevalt dan voor je morgen AlaineWie weet vind je t toch wel leuk achteraf.Ik hoop in ieder geval dat je dat denkt als je weerthuis komt morgen.Fijn weekend.Dan maar niet hopen dat er elke week een nieuwe bij komt Teveel.Alhoewel je zelf weet hoe prettig het nu is als ze zo beginnen, als je er voor t eerst komt.Als ik caro en bambam hun berichtjes erover goed begrepen heb,is de laatste stap, zorgen voor mensen die aan het begin staan.Maar dat weet ik niet helemaal zeker hoor.Lijkt me wel een mooie cirkel, als het zo gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Nou ff beppenvoor iedereen weer weg isben nog niet helemaal bijgelezenmaar begrijp dat Woman haar katje heeft (bij Bol vandaan? of via haar?)niet nieuwsgierig hoor, maar wil wel graag alles weten!Net terug van volleywedstrijdverloren met 1-3 en wisselend gespeeldmaar wel wat frustratie eruit kunnen werkendus altijd wel ergens goed voor, dat sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Heerlijk dat je zo een lekkerehobby hebt, waar je je in uit kan leven.Tijdopvulling is gewoon een must volgens mij,anders verzand je weer zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Een van de leukste dingen van sporten zijn volgens mij de contakten met andere mensen en dan ook nog mensen waar je in elk geval 1 interesse mee deelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Dat kan natuurlijk niet: een en zijn in dezlfde zin, maar vooruit het is al laat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Het zij u vergeven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Ik wens jullie allemaal weltrustenEn morgen een fijne zaterdag!!Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 ExFeestbeest,Ik zie dat je er weer bij bent, misschien al langer, ik heb geen tijd gehad om alles terug te lezen.Moet effe kwijt dat het me bijzonder plezier doet je weer te ontmoeten.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Ik ga ook mijn bedje opzoeken Witte,Vanmorgen om half vijf begon de dag.Iedereen voor nu of starks welterusten, lekker slapen, mooi dromen....Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 he gatverdarrie,ben al een tijdje thuis en ik zat te wachten op een beetje aanspraak!helaas pindakaas!Rosenberg trio was fantastisch!(alhoewel, je moet tassie niet langer dan een uur laten zitten)het was dus iets te lang voor tassie maar serieus een aanrader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 morrie suus!! (bijna dan)kan je niet slapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden