Spring naar bijdragen

vrijdag 5 maart


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen allen,

Hier gaat alles goed, nog steeds droog en loop nu bij de crisisdienst,meregaard en de 17e wordt ik opgenomen door de merehuppeldepup,kom er niet op.
zit aan de campral wat wel helpt maar heb de laatste week echt emotie crisis doorgemaakt en nu nog, alleen even de mw. van de crisisdienst de deur uitgezet want een hand steeds voor mijn gezicht en zeggen ;;ik praat nu!!! ging me te ver. De vraag is nu alleen omdat ik droog ben dan al drie weken wat ik dan bij detox moet??? maar goed verder welecht in een erg diepe depressie beland door het stoppen, wat ik dus niet alleen thuis had mogen doen zonder begeleiding?
Ik HEB NU CAMPRAL,temazepam,lorazepam,sequel en diazepam en vitamine b1 100 mg.
Ik heb zelfs waanbeelden gehad, hele gesprekken gevoerd met mensen die er niet waren, denken en praten aan de fon terwijl die gewooon op de standaard stond enz, dus goed gaat het niet maar man heeft het hele huis vol met bloemen en planten gezet in de hoop dat het me een lentegeveol geeft, wel erg lief.
Voel me erg alleen en slaap dus nog steeds niet, dus ben kapot maar we gaan door,kijken war er nade detrox gebeurd,aan psychise hulp. mijn bloed was niet goed en mijn lever vergroot en mijn ijzer veel te laag en 10 kilo ondergewicht,hmmm,1 vooordeel de jeugdzorg was hier en vond het geweldig gaan en zeer netjes en de kids zeer vrolijk en lief

ik reageer zo op de anderen hoor even bijkomen met koffie en de kindjes wekken, dus tot oz
x

Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje, wat goed dat je nog steeds niet drinkt ondanks alle vervelende gevoelens en narigheid.
Ik ben zelf, mede door het stoppen met drinken, na een klein jaar in een depressie beland. Niet gemakkelijk maar te doen. Met hulp van huisarts, peut me eindelijk laten doorverwijzen naar psych. In overleg met psych besloten mn weerstand tegen medicatie te laten varen en AD gaan slikken. Het is een lange weg geweest maar nog steeds oh zo de moeite waard! Bezig mn AD af te te bouwen. Doe dit in goed overleg met mn psych en ga niet zelf lopen frobelen.

Ik weet niet of je zonder overleg niet kunt stoppen met drinken. Ik ken je situatie niet. Voor mij geldt wel dat het handig is geweest open te zijn naar mn huisarts en peut zodat toen het steeds slechter met me leek te gaan zij me goed advies hebben kunnen geven. En daar ben ik blij mee en dankbaar voor.

Lief van je mannetje om bloemen voor je te kopen. Ga ervoor meid, uiteindelijk zal het zo de moiete waard blijken te zijn. Als jij het werk ervoor wilt doen dan levert het op, veel. Take care.


Mar, lucht is hier mooi gelig en :lips: is net uit zicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Tas, wat een toestand, ik kan mij je wantrouwen
goed voorstellen.
Ik gun je dat je dochter toch de waarhied verteld.

Suus,
Pfff, wat een pillenwinkel, ik heb er geen verstand van
maar het lijkt me inderdaad dat je daar wat suf van wordt.

Ik lees hier ook wat beginnende griepjes,
zelf ben ik er ook door geveld.
En niet zo'n klein beetje.
Hele hoge koorts en echt ziek.

@letter vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elk nadeel hep zn voordeel. Nu je zo grieperig bent kun je toch niet naar buiten Albertina dus laat die sneeuw maar komen. Zal niet echt van blijvende aard zijn. Hier is de lucht prachtig blauw.
Jammer dat we niet, zoals in Startrek, ons ff door Scotty kunnen laten beamen. Kwam ik soep voor je maken. Virtueel pannetje dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas,

ik ben nog even aan het nadenken over je dochter.
Zelf heb ik geen enkele ervaring met drugs.
(behalve alcohol:evil;)

Het lijkt mij dat je merkt als iemend gebruikt heeft.
Vooral omdat je altijd nog wakker bent als ze thuiskomt.
Zou ze het niet voor iemand bewaren?
Dus dat ze idd. iemand in bescherming neemt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daar voel ik me juist zo beroerd onder
je zou het toch moeten merken?

ik voel me eigenlijk ook een beetje bedonderd
ze staat open voor elk gesprek, doet overal netjes aan mee, werkt mee
en ondertussen weet ik nog steeds niets
kan ik me nu het niet voorstellen omdat het mijn dochter is
of
is er heel iets anders aan de hand?

misschien komt er vanmiddag iets uit, ze is vandaag voor het eerst weer naar stage
maar een bewijs van goed gedrag, die krijgt ze nu niet
dus die stage gaat straks ook over
misschien als ze alle gevolgen onder ogen ziet, dat er meer uit komt
maar op dit moment?
frustratie alom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers.
Tas, fijn dat je er weer bent meis. En wat moeilijk met je dochter zeg? Goed dat je kunt praten met haar en het gesprek open houdt. Ikzelf ben op een of andere manier, erg bang gemaakt voor drugs. Heb wel softdrugs gebruikt maar nooit geen harddrugs. Misschien toch door mijn angst. Ik hoop dat ze gaat leren in zien dat het echt gevaarlijk is. Hoelang heeft ze al gebruikt?
Ik hoop dat je je niet al te veel zorgen meer hoeft te maken, en dat ze stopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toe maar, Joodse kippensoep. heb net ff recept bekeken, das wel wat anders dan mijn groentesoep hoor. Ballen draaien, in pan, bouillion blokje erbij, soepgroente, ff koken, klaar!

Maar ok, nothing but the best for Albertje. Why settle for less! Het klinkt ergug lekker.

Tas, ik ben ook niet drugservaringsdeskundige. is het echt zo dat je dat had moeten/kunnen merken.
Maar kan me voorstellen dat het frustrerend voor je is. Ik ben weg, laters allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus wat een rotverhaal zeg. Ik hoop dat je heel gauw uit die depr. komt want dat is geen bekroning op je werk.
toen ik voor de eerste keer stopte met de alc. raakte ik, doordat ik bijna niet sliep, in een drankpsychose. Zag ook dingen die er niet waren en hoorde stemmen. Dat was een vreselijke ervaring. Heb ook een hele tijd bijna niet kunnen lopen. dit is allemaal goed gekomen hoor, alleen het doffe gevoel in m'n voeten, is gebleven. De spychose heeft maar een paar dagen geduurd. Daarna raakte ik ook in een fikse dip. Dat heeft ok niet zo lang geduurd. Ik hoop dat jij ook gauw uit de depressie komt en verder kunt gaan aan een prettig leven. :heart::sun:

Verder voor iedereen een hele zonnige dag. hoewel????? De zon zou zich vandaag weinig laten zien. En ik heb nog wel dienst.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Tas, ik wil je niet ongeruster maken dan je al bent, maar kan het zijn dat ze een soort van koerierster is?
Soms zit er zo'n loverboy-organistatie achter en dan worden meisjes voor van alles ingezet.
Ik zou proberen zelf via halt, Maatsch.Werk oid info te krijgen, zij kennen de signalen, waar moeders helemaal niet op bedacht zijn. Het feit dat V zo meewerkt zegt iets over het feit dat ze niet vanuit opstandigheid ofzo handelt. het is belangrijk dat het meteen de kop in gedrukt wordt. Kinderen liegen eigenlijk alleen uit angst en onder druk. €7-= per gram lijkt mij erg goedkoop, maar elke koffieshop kan je de prijs vertellen. t is jammer dat politie niet uit zichzelf een blik info opentrekt want dat kan een hoop ellende schelen. Als je eraan toe bent is een boek van maria Mosterd: echter mannen eten geen kaas, een goeie, haar moeder heeft ook een boek geschreven over die periode: ik stond laatst voor een poppenkraam. Die verhalen zijn echt gebeurd en het kan ver gaan in die wereld. Mijn dochter heeft een tijdje onder invloed gestaan met een (slechte) vriendin en ik herkende via die boeken de zuigkracht van de ene puber op de ander. Bij ons heeft op tijd drastisch ingrijpen gezorgd voor het stoppen van die vriendschap. het kan bij jullie heel anders liggen, en het is goed je goed voor te laten lichten, ook voor je eigen gemoedsrust. Ik ben bij jeugdzorg terecht gekomen en 2 gesprekken waren genoeg, dus het hoeft niet heel erg moeilijk!
sterkte Tas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...