Spring naar bijdragen

Zondag 7-3-2010

bolletje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook goeiemorgen saampjes
lekker zonnetje hier
pannekoekjes gebakken voor de vertrekkende B&B gasten
en strakjes voor dochter die gaat volleyen
en zelf eitje met spek
want moet 6 uur spinnen strakjes
mooie volle dag dus,

hoe is het met jullie?
Isa nog geslaagd voor je kadootje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen allemaal.
Inderdaad heeeeell rustig.
Hier ook, heerlijk, bakje koffie, beschuitje met apehagel en verder niks niet haasten vandaag.
Spinnen Jane? Achter het spinnewiel of op de fiets? Lijkt me allebei een behoorlijke opgave 6uur lang, hihi,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Yvonne,
nee ik hoef dat niet
maar kan je ook niet helpen,
misschien komen de compu-wizz kidzz later?
Op de fiets gelukkig
een happening voor gehandicapten
wij betalen, en wij fietsen
en worden ondertussen verwend met hapjes fruit ed, sportdrankjes
en muziek
mijn trainster is ook lokaal bekend en zigt van 10-11 uur, daarna
andere dingen en aan het eine een bekende dj en dan naar huis en in bad.
Heb van mijn B&B gasten een potje met heel lekker uikende lavendel gehad
uit hun tuin in Zuid Frankrijk, dus dat is een mooie beloning aan het einde van de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk allemaal Jane, zal wel een heerlijke dag worden als ik het zo hoor.
En wat lief zo'n potje lavendel.
Ik geloof dat er ook een item hier is met pc vragen/antwoorden , zal daar eens gaan kijken, tis geen ramp hoor, alleen in het begin duurde het even voor ik doorhad waarom ik geen 'blaadje' in beeld kreeg :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Bolletje, heerlijk geslapen, wel tot 8 uur, voor mij echt uitslapen hoor.
En de zon schijnt hier weer heeeeeeeeerlijk, straks als het kwilk boven nul komt weer lekker een half uurtje door het bos met de hond.
Ik heb het idee dat het niet meer zo hard waait, dus wat minder guur dan gisteren denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel plezier op de verjaardag hoor.
Maar ik ken wel kinderverjaardagen (meer dan 15 jaar geleden overigens) waar de ouderen om een uur of 11 doodleuk aan de drank gingen hoor. En waar je ook zonder drank met een denderende hoofdpijn vandaan kwam :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag,
Ik ben nog maar net een uurtje thuis. Het concert gisteravond was erg naar mijn zin.
Jammer dat vriendin na afloop nog wilde gaan stappen en na enige glazen tamelijk sentimenteel werd. Wat zie je dat goed als je zelf geen alcohol drinkt.
Maar ja, het was toch wel een belevenis, was al in geen jaren meer op die manier uitgegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen Vie.
Leuk dat je het naar je zin hebt gehad.
Maarru, toch niet tot een uur geleden aan het stappen geweest??? good heavens, zou mun dood worden, hahaha.
zit trouwens even op het item te kijken met tips voor de pc, kom er mijn 'probleempje' nog niet tegen, maar staan best leuke dingen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Vietje. Je hebt, neem ik aan bij je vriending geslapen, toch? Want anders moet je vandaag een hoop slaap in halen meis.
Heerlijk voor je dat je het gisteren, buiten het sentiment van je vriendin, leuk gehad hebt. ;) Ja bij zulk soort uitstapjes, wordt ons toch een spiegel voor gehouden. Dan weten we weer waarom we niet moeten drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, nee hoor, ik heb wel wat geslapen, alleen niet hier thuis. om halfdrie vannacht vond ik het echt mooi geweest.
Weten jullie wat heel gek was? We waren in een "orginele" Ierse pub en ik vroeg bronwater. Maar dat hadden ze niet. Bier of whiskey kon ik krijgen. Heb ik me daar toch echt moeite moeten doen voor een glas water uit de kraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vie, wat een heel andere wereld toch he
en een glaasje water valt niet veel aan te verdienen
maar waarschijnlijk ben jij de enige
die zich vandaag optimaal voelt,
dan ben je hier tenminste onder vertrouwde mede-fitters
en nu op naar de sportschool
allemaal een hele fijne zonnige dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog iets geks: vroeger interesseerde het me geen klap wat ik uitgaf aan een drankje in een café. Leve de lol en als de knip na afloop helemaal leeg was, nou ja dat was van later zorg.
En gisteravond zat ik heel pinnig uit te rekenen dat ik voor de prijs van 1 flesje tonic, in de super zes literflessen bronwater koop.
Haha, ben ik dus niet alleen een blauwkous maar ook nog eens een gier geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen, lange tijd niet meer hier geweest maar kom nu weer eens even kijken. De zon schijnt lekker (wel koud geloof ik) en wanneer wordt het lente want manlief heeft eigen metselbedrijf en werkt als ZZP_er en dus ongeveer 2 maanden geen werk en bij een ZZP-er geldt: geen werk ook geen inkomen!! Ik zie nog maar weinig mensen van de 'oude garde' (voor mij dan natuurlijk). Misschien goed teken, dat zij dit forum niet meer nodig hebben? Maar goed een hele fijne dag allemaal gewenst en het beste advies was altijd: laat gewoon de eerste staan.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Luciene, goeie morgen.
Wat fijn dat je langs komt. Er zijn er nog wel van de oude garde hoor. Soothe, Wing, Haddock, Adam en nog meer. Inderdaad ook die komen hier af en toe kijken maar ze zijn er nog wel.
Kom wat meer langs zou ik zeggen. Wij, als jonkies kunnen het advies van de oude garde altijd heel goed gebruiken.
Ik hoop je vaker te zien.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb even zitten teruglezen Spud en begrijp nu waar je je gisteren zo druk over maakte.
Inderdaad, veel mensen zijn verschrikkelijk, maar er zijn ook zoals jane aangaf veel mensen die wel degelijk goed zijn, die van dieren houden en er heel goed voor zorgen.
Maar ergens geef ik je wel gelijk: ik heb over het algemeen liever mijn hond dan de meeste andere mensen om mij heen hoor, klinkt heel onaardig, zo is het niet bedoeld, maar tis gewoon de realiteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze morgen
heerlijk dat zonnetje, nu nog een paar uurtjes wachten tot de deuren open kunnen en de zon binnen schijnt
je knapt daar wel gelijk van op zeg!
Gisteren mijn 2 vierkante meter balkon opgeruimd
bakken weer leeg en klaar voor plantjes en de blauwe regen gesnoeid zodat ie niet weer mijn deuren binnen groeit

Hier is de rust ook weer aan het terugkeren, 2 dagen weinig gedaan
rust in de kop proberen te krijgen en dat is aardig gelukt
dus ook vandaag rustig aan want de komende week wordt een drukke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...