Emmaroos Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 dat meen je niet.Oh woman fijn dat ik je tref, wat is er verkeerd aan suiker?Wil ik zo graag even weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Druppeltje, ik heb het gezien, woef eregast op een bruiloft.Zorg dat hij (woef) nuchter blijft.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 maar , ook de behoefte werd steeds groter ....ik had zelfs al besloten om helemaal geen refusal meer te slikken...ik voelde de euforie al door me bloed stromen en tegelijkertijd weer de grote onrust ....duss heb ik hem net maar weer geslikt en YES wat voelde dat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Emmaroos,Het heeft ook met de tijd van het jaar te maken en vergeet niet dit was/is de langste en koudste winter sinds 15 jaar.En en hersenbloeding is niet niks icm weer beginnen met werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 De winter hakt er zeker in.Ik ben lichtelijk afgepeigerd. Moe, te gek voor woorden.En geen Antabus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
strongenough Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Van mij mag deze winter eindelijk wel eens over zijn. Heb altijd al last van voorjaarsmoeheid maar het lijkt dit jaar wel erger te zijn dan anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ja dat is ook zo, we hebben allemaal behoefte aan het voorjaar en zeker aan de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Welkom Strongenough, ik hoop dat je strong enough bent.Je kon met roken stoppen, dan zou dit ook moeten lukken.All the best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hoi!Aan de ene kant kunnen we onseen beetje aanpassen aan de seizoenenDat gaat vanzelf als het goed isAan de andere kant is het handig omdaar niet teveel gewicht aan te hangenivm makkelijk onderuitzakkenOh! Hans van Mierlo is dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hoi nog ffDim en ERhet resetten van je lichaam en het ontgiftendat ook erg lang kan durenvergt ook de nodige energie hoor.En zelf heb ik ups en downs en tijdens de downs ben ikook vaak lusteloos en moemaar als ik dan ga sporten dan laad ik weer op,dus net als Woman contact houden met je passiehelpt volgens mij nog op de meest gezonde manier.Drup: fijne bruiloft saampjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Dim, welkom hier;je profiel staat open, dan kan iedereen je gegevens lezenik zal het even bij de moderator melden, maar die zal vanavond wel niet meer inloggendus je kunt het beste je prive gegevens even weghalenvia profiel, ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Bedankt voor de tip Jane.Ik sport op het moment ook heel veel ..dat is echt een uitlaatklep voor me...maar de lente staat voor de deur en dat brengt onrust in me omdat ik dat allemaal nuchter moet gaan beleven voor het eerst.En als ik aan de zon denk , denk ik aan drank......dus ik ben nu al allemaal dingen aan het bedenken om mezelf bezig te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Dat is voor heel zeker. Je was een enom voorbeeld voor me hier. Hele forum kom de fik krijgen en de rest er omheen maar als Shoote er was dan was het oke.Zeer strenge man maar altijd eerlijk. Zal er altijd voor je zijn en ben altijd dankbaar dat hij er voor me was.Ja lieve Soothe, je woorden waren niet altijd vriendelijk maar hebben me wel geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Waar is woman nou, ik ben zo benieuwd naar die suiker.Ja Hans van Mierlo, ik vond het altijd zo'n charmante man.Gut, is Conny alweer weduwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Dim, bij de afd. tips en adviezenzijn ook recepten met ideetjesen afleidingstipseen van de belangrijkste is HALT, de trekmomentenHungry Angry Lonely en Tireden belonen is er ook eentje (en voor jou terrasjes?)de beste tip is: vandaag laat ik de eerste staan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Tsja mevrouw Palmen..Dronk voor de lol nog wel eens een glas rode wijn tijdenseen etentje.. Anders werd het te beladen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Woman is ff wat gezonde suikers eten ERkomt zo weerwitte suikers zijn loze koolhydratenwitte meelsoorten idem, wordt suiker in je lichaamzelfs met vruchtensuikers moet je oppassenenne alcohol bestaat dus uit omgezette loze suikershelemaal taboe dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Goedenavond allemaal. Ik ben bijgelezen en wens jullie nu een hele goede nacht.en dank jullie allen voor de steun van vandaag.Truste en tot morgen:lips::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Truste desi, slaap lekkeralle energie nodig nu:heart:en wie er nog leest ook truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Dank je Jane en welterusten Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Als ik suiker eet, en dan heb ik het over snoep en koek enzoDan krijg ik daarna echt een megadipZo erg dat ik dan een dutje doeDat kan nooit goed zijn voor mn suikerspiegelDus ik heb dat soort suikers afgeschaft, en voel me fitterIk eet nog wel toetjes enzo, maar snaaiwerk niet meer. quote: Originally posted by: Emmaroosdat meen je niet. Oh woman fijn dat ik je tref, wat is er verkeerd aan suiker? Wil ik zo graag even weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Wat is er met die suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ik ben op....weltrusten allemaal ......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Gaat lukken lieve Jane. Morgen zijn we klaar. Zwat met goud want moet winnen van woman.HEERLIJJK LIEVE MENSEN EINDELIJK GEEN UITVAART Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Dim, probeer het per dag te bekijken, dat is 1 van de fijne dingen die ik hier geleerd heb. Niet vooruit kijken, want dan kan je in paniek raken, alleen vandaag: Vandaag laat ik de eerste staan.Moet wel even notitie maken, dat ik wel een beetje vooruit kijk, bv met een komend feestje of iets dergelijks, dat ik dan weet dat ik het dan lastig ga krijgen. Dat bespreek ik dan hier, en dan bereid ik me daarop voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden