Spring naar bijdragen

donderdag 12-03-2010

PROUD2BME

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by: Dar
Van Mierlo heeft een levertransplantatie gehad, las ik, dat is normaal goed voor nog een 5-tal jaren: hij deed er nog 10 mee en volgens mij dronk hij gewoon door. Ik kwam ze weleens tegen... Hans vM en Connie P, als ik naar het theater ging.. altijd met een glas op tafel.

Ja maar hier uit maak ik toch op dat hij niet vies van een drankje was.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 219
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik daag niets uit lieve woman maar morgen gaat mijn hondje winnen. Morgen een bruiloft en we gaan dansen in zwart met goud. Lekker ff vergeten dat doggy niet luisterd en ik een handicap heb.

Sjonge wat verheug ik me er op. Eindelijk geen uitvaart maar een bruiloft met mijn hondje als eregast. Wilde nog even oefenen op het Hava maar woefje blijft doof.

Jacc, pb ontvangen. Box ploft weer. Ga wat anders regelen. Bedoel ik dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Caro!

Toen ik Kinoo twee jaar geleden moest laten inslapen, had het al maanden uitgesteld, had ik net drukke job!! Aantal maal per jaar moet ik lange dagen maken! Hij was oud en ziek, een akita, normaal wordenze tien hij werd twaalf dat jaar! Ikke maar uit stellen en uit stellen, mijn ma heeft toen de beslissing genomen! Ik wist wat er ging gebeuren! Hij ook ! We hebben 's ochtends afscheid genomen! Heel erg, heb me dagen slecht gevoeld, maar achteraf heeft ook de veearts gezegd dat het tijd was!

Als het aan mij had gelegen, zo dom en misschien egoistisch was ik, had ik nog gewacht, maar toen hij die ochtend zijn kop tegen me aandrukte, en als ik daar aan terug denk, was het goed!
Gedaan met mijn egoisme! Laat hem gaan Laat me gaan, dat was wat ie me toen probeerde te vertellen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge wat een gedoe over van Mierlo zijn lever. Die man was 78, best wel een leeftijd om afscheid te nemen na een werkzaam leven.

Verder ga ik maar eens zoeken op internet naar kruiden die spieren ontspannen, want ondanks al het trainen ben ik zo stijf en pijnlijk dat het niet leuk meer is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig kan ik me in die mate controleren Bam ,dat ik niet elk bericht 5 keer plaats!
Daarbuiten moet ik hier steeds van Keyboard wisselen, QWERTY, Azerty, jAPANS, Stel je voor dat ik dat zou moeten doen na een fles wijn!! Chaos!!!!!!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

That's the spirit Drup. Ga jij maar lekker dansen, die hond doet zn eigen ding wel, haha.

Vietje, gedoe over een lever??? Ik weet dat jij niet meer alcoholgerelateerd denkt en dat je daar niet mee bezig wilt zijn, gezien je schrijven van een tijdje geleden maar mogen wij nog wel even? Vast wel. Dank.

En je leest niet goed, ben ik bang. Geen gedoe maar ik vraag hoe je aan Hep. C komt. Vervolgens komt aan de orde of hij drinkt of niet. En wat jij ervan vindt dat weet je he, mag je bij de pliesie brengen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Item niet zo zeer Bam! Die jongen heeft al twintid-g jaar een relatie met z'n vriend! Werkt bij de overheid, gaat regelmatig (ging) op reis ,stak op een ochtend z'n hand in de postbus om de sleutel er uit te halen en prikt zich aan een spuit! Direct medische controle, blijkt dat ie al een aantal maanden ervoor besmet is met Hip.C Paniek! Medicijnen maar levenslang! Hij heeft geen probs nu want leeft heel gezond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kweet Drup! Maar voor hem was het niet leuk! Hij is dan ook onmiddelijk gestopt met alle alc. etc.!
Hij voelt zich verder goed! Is de peter van mijn zoon en heeft er verder , buiten een aantal tests per jaar, die steeds goed zijn zover, geen last van!

Voor hem vooral weer stigma op werk, hij is homo en hier in B. kunnen, zeker officielefuncties , de mensen nogal es moeilijk doen!

Maar nee hoor, verder gaat het goed met hem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...