Otje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik ga afsluiten, Thanx for listening ?Tot morgen ..x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Nou wordt het wel weer erg stil hier:(Ga nog maar ff tv kijken dan....Ik kijk zo nog wel ff hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 'k ga maar slapen, over 5 uurtjes moet ik er weer uit.Welterusten allemmaal, lekker slapen, mooi dromen, morgen weer nieuwe kansen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Eeen haas is geen konijnJawel man! Same as..Woman, eat your choc!!!! Duhuu! lekker belangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Weltrustenjane en marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Truste Witte, Harry en Marjo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Carolien, buikdansen is zooooo leuk en zoooo goed voor je lijf en geest. Het enige wat het verreist is doorzettingsvermogen, want je leert het niet in 10 lessen. Het is echt een kunstvorm Later meer hierover !xIk heb er trouwens een groen pilletje in gegooid want ik vreeste een obstinate bui van mezelve en dan wil ik nog wel eens dingen doen .....Ik heb nu ernstig fraai aan mn kostuum gewerkt. Echt supermooi, voor mn solo optreden. x quote: Originally posted by: CarolienOh die zag ik nog nét. Womannetje haal het niet in je harses om je mooie buikje nou te gaan verzieken he, ik was juist van plan om jou eens om raad te gaan vragen want ik wil ook buikdansen. Op de avonden dat ik niet naar zwem-therapie ga. Moet jij daar natuurlijk niet met alcoholgassen staan te dansen. Truste lieve Chatchatten Caro schopt zichzelf naar haar mandje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Alf ik las het op de positivodraad maar ga er hier even op verder.Wat naar voor je. Zat dat er al aan te komen, of wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 En goeienacht Druppeltje ook, wat doe jij hier nog zo laat?Ik was eigenlijk al naar bed maar schrok wakker van een droom die erg echt leek. En het gelukkig niet was En nu ben ik dus klaarwakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Tjemig ik zit gewoon tegen mezelf te kleppen Nu kan ik twee dingen doen: even ingelogd blijven voor Alaine (hallo) of uitloggen en een nachtelijk rondje met de honden gaan maken.En nog even voor Bol, als je dit morgen nog leest: laat je niet inpakken hoor!Veel en :light: van hier uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Als er een God bestaat dan had hij dit nooit mogen toe laten. Zelfs de bruidegom is er naar van, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik neem afscheidThats okeeBeter voor allesIk wil jullie bedankenHet maakt niet meer uitIk kom er welwaar dan ookik ben er alHier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Drup, wat mis ik? Waar gaat het over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 vie, ik lees nog even, typen gaat nu erg traag met de afst.bed. vanuit bed. morgen beter. slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Jullie ook allemaal welterusten. Ik ga nog even met de honden op stap, van slapen komt voorlopig toch niets.En Marjo, gedag dan maar weerTot de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Volgens mij Alf, moeten ze jou iets binnen het bedrijf bieden. Iets wat beter past.Maar vanuit de ziektewet ontslag mag echt niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden