jacc Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 hihi de pet staat wat beter maar nu verveel ik me wat niet vaak voorkomt en kan dan ook nog wel eens smijten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Er zitten aan een relatie zoveeel dingen vast ....kinderen, dieren, omgeving en misschien kan je met je schoonfamilie wel beter opschieten als met je eigen familie.Om zo'n stap te zetten betekent "LOSLATEN" Van baan veranderen neemt al veel twijfel met zich mee ...laat staan de situatie waar Carolien zat......des te meer respect.Eigenlijk is stoppen met alcohol ook "LOSLATEN" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Hallo allemaal,Caro, wat kan jij het toch allemaal mooi verwoorden!Ik herken wel heel veel in jouw verhaal en dat van Bolletje. Ik heb ook in een soortgelijke situatie gezeten. We gingen voor een proefscheiding, maar hij was zieker dan ik dacht en overleed na een paar maanden. Dat is nu 22 jaar geleden, mijn dochter was toen 10, het heeft lang geduurd om het te verwerken.Daarom, Bol, Caro heeft helemaal gelijk, trek je eigen plan, luister goe naar jezelf. Ik vind dat je het goed doet, dappere meid!Ook Suus en anderen, ik moet nog even alle namen uit m'n hoofd leren, ik leef met jullie mee.Voel me vandaag niet lekker, maar dat heeft niets met alc te maken. Ben gewoon snipverkouden en heb een keelontsteking. Volgende week moet ik beter zijn, want dan gaat mijn kleinzoon afzwemmen voor zijn B!!!!Doeiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Isa geniet ervan! Wat ga je voor leuke dingen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Dim. ik slik twee keer per week een Refuutje.Ja Bam. waarom gaan we niet weg. Er is een band tussen Jos en mij. Ik houd van hem, Misschien moeilijk te begrijpen. Niemand begrijpt dat. Bovendien ben ik een heel trouw iemand en wat een hele grote rol speelt zijn schuldgevoelens. Wat zou ik me schuldig voelen als ik hem in de steek zou laten.Bovendien kent hij mij van binnen en van buiten en dat is andersom ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Isa Leuk! vanavond is het voor mij Wallander op de belgen zender, verheug me er nu al op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Fotootje wat ontzettend vervelend meid. Nou maak je borst maar nat hoor want het is hardnekkig, die verkoudheid. Heb je wel iets waardoor het goed los komt? Heb je koorts?Heb je iemand die je een beetje kan helpen? En eet je wel? Belangrijk dat je goed blijft eten en drinken hé wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Bol, ik doelde niet zozeer op jou in mn posting maar ik snap je. En dat elkaar zooo goed kennen is, vlgs mij, één vd redenen waarom 'we' niet zomaar weg kunnen gaan. Het is niet gemakkelijk. Voor de buitenwereld mss wel maar ja, wat weten die nou helemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik mis de laatste tijd wel Alf trouwens met zijn tv-programmering, is hij op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Hij zal zich wel weer melden... ik ga me afmelden, ben al 3 uur een stom computerspelletje aan het spelen waarvan ik het toch niet kan winnen, tot morgen en prettig weekend verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 BB, ben je alweer wat minder jiha? Je klonk zo opgefokt vanmorgen.Het is inderdaad niet gemakkelijk om weg te gaan van ingesleten patronen. Kennelijk doen we onszelf liever pijn dan iets anders uit te proberen.Ik ben nu twee jaar gestopt met alcohol, en nu komt het pas gaandeweg.Maar het voelt wel als twee stappen vooruit en een leerzame stap terug. Drank speelt daar in geen rol, maar wel het hele mechanisme van de gemakkelijkste weg willen kiezen. Die uitenindelijk de lastigste blijkt te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Bol, ik heb niet echt koorts, een beetje verhoging. Eten en drinken lukt wel dankzij de zuigtabletten om mijn keel te verzachten. Ik denk dat ik vanavond maar erwtensoep eet, dat glijdt wat makkelijker naar binnen Ik heb geen hulp, ik woon alleen, maar ik redt me wel, hoor! De koelkast en vriezer zitten vol en als het echt moet kan ik vriendinnen bellen. Mijn dochter woont te ver weg.Vanavond lekker op de bank onder een plaid naar de tv kijken: De troon, Deadline en The Commander.Groetjes, Elsa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 halloaIk sta ook nog steeds droog, dat kom ik even vertellen. Heb wel weer last van weekend sjaggie omdat er helemaal niets te zappen valt op tevee, en ik nog steeds de zaterdag -eind- van- de- middag borrel mis. Maar goed, alles beter dan zo'n giftige kater. Ik duik weer in mn kosuums. Toedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 En relaties met alkies...verget niet dat 'wij' ons vaak schuldig voelen over ons drinkken. Tenmisnte dat was hier wel zo. En daardoor heb ik het altijd gedaan. En de ander moet wel erg veeeeel van me houden om bij me te blijven enzovoort. Tja.Ik verveel me ook te pletter, zat te doen natuurlijk maar goed.Rondje hondjes en dan es wat lezen. Ik geef er ook maar aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Goeiemiddag.Verjaardag goed overleefd. Zelfs ex kwam nog even langs met een cadeautje. Tsja relaties. Inderdaad vaak blijf je te lang als goed voor je is maar ja het is dan ook een behoorlijke stap, zeker als er kinderen bij betrokken zijn. Maar zoals gisteren merk ik dan toch dat er een behoorlijk stuk groei aan beide kanten heeft plaatsgevonden. We blijven heel belangrijk voor elkaar maar op een ander niveau. Dus Bol doe de dingen lekker op jouw manier en neem daarvoor de tijd die je nodig hebt.En Jacc meid gaat het weer een beetje? Heb het helaas zelf al een aantal keren moeten meemaken en het zijn toch kleine littekentjes op je hart. Ze slijten wel gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Wat ben ik blij dat ik niet langer afhankelijk ben en geleefd word door alcohol.IK sluit mijn ogen ....haal diep adem ....en denk .....YES.Dit is toch wat ik verlangde?Ik vraag me af hoe ik de mooie lente en zomermaanden zal beleven met een nuchtere visie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Dim de geluiden worden zachter en de kleuren intenser. Genieten en heel diep in je opnemen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Caro, ik moest er bijna vijftig voor worden voordat ik een relatie vond die heel goed bij me past. Je zegt, ik hoef niet meer. Maar je hebt er toch nog eentje.Tijd voor ijs, en andere zaterdagdingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 In plaats van te denken dat ik iets mis , kwijt ben, opoffer, niet meer gezellig, schreeuw ik het uit van blijdschap dat ik niet meer drink.Draai het om Can't live that negative way ... make way for the positive Day. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Bij mij niet isawel statusmaar geen hoofdletters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Vie Heu???? tijd voor ijs?? Waaaaaaarr:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Isa jij hebt toch geen hoofdletters nodig om belangrijk te zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik ga afsluiten. Eten koken en vanavond meidenavond, het wordt een revitaliserend maskertje van Garnier met kersenessences... Iedereen een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik ga ook afsluiten.Lekker aan de verse snert, echt HEleMAal lekker.Misschien ga ik vanavond wel mijn haar verven,anders heb ik straks de kleur van mijn icoontje op het forumFijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Eet smakelijk Fot. en beterschap meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden