Spring naar bijdragen

Zondag 14-3-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

Welterusten Bolletje,

Ga naar mijn (water)bedje, half vijf begroet ik de nieuwe dag.

Allemaal voor nu of straks lekker slapen en mooi dromen, maken we er morgen een fijne, droge dag van.

Suusje veel sterkte, ik hoop dat je ook slaapt en wat rust vindt, hou vol, je bent al zo 'n eind op weg...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kom weer een beetje laat erin want moest nog eten, bekomen van emoties en voor ik het wist was het weer doggytime.

Suus haal a.j.b. dit nummer weg want het is een openbaar forum en iedereen kan dit lezen. Geef het in vertrouwen via pb of wat dan ook maar zet het nooit hier neer. Snap je wanhoop maar de hele wereld kan je nummer lezen en dat zal zeker niet de bedoeling zijn. Meis wist ik maar hoe ik je kan helpen. Weet niet meer als stuur me een pb en dan bel ik je maar als je wil kom ik naar je toe hoor. Ondertussen houd ik virtueel je stevig vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dit toch een aandachtspunt. Je voelt je veilig hier met lotgenoten onder elkaar en vergeet dan dit een openbaar forum is. De regels zijn duidelijk hierover maar toch niet duidelijk genoeg blijkbaar want telkens lees ik dit weer. Mensen schrijven dan in hun wanhoop dingen neer als foonnummers maar beseffen niet dat we hier openbaar zijn. Veteranen hier weten dat wel maar als je minder lang hier bent sta je er gewoon niet bij stil en al helemaal niet als je wanhopig bent.

Hoe kunnen we dit oplossen of beter nog voorkomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte dat komt morgen wel want volgens mij zijn ze in het weekend onderbezet. Wacht ook nog op mijn berisping maar vaak kreeg ik dat ook dagen later pas. Ondertussen is het goed dat we alert zijn voor elkaar op dit soort dingen. Moderator kan niet alles en is er niet altijd en met prive dingen hier neerzetten is snel reageren toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trruste Jane..

Ja dat weet ik hoor druppeltje, maar de moderator stond nog langer dan een kwartier online.
Dus had m.i best kunnen reageren...
Of snap ik het niet doordat ik 1x een klein foutje gemaakt hebt en daar direct op gereageerd werd...
Dat kan ook natuurlijk.
Een blind vlekje misschien van mezelf;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Witte,

Ja, ik vind het hartverwarmend, soms heftig, soms komisch.
Wel lastig dat mijn leefpatroon zo afwijkt, ik ben echt een nachtdier en dan is iedereen offline.

Tegen de tijd dat ik wil reageren, na het opstaan, is dat uren later. Maar ja, ik ben aan het proberen dat ritme een beetje te veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane dat weet ik dus niet want had er geen klap van verstaan maar alles was tiptop (behalve die vrouw). Prachtig is dan toch dat zo'n vriend zei tegen me dat ik er zo mooi uitzag met Banjo en zo blij was dat we er waren. Daar draaide het toch allemaal om of niet dan? Ja was vreselijk lekker en voor zijn plezier at ik wat extra mandarijnen (weet nog niet waarom ze in grote getalen er lagen). Hij zag me erg veel eten en dat is een teken dat je het naar je zin hebt. Nou hij was er erg blij mee dus ik dan toch ook? Nu niet meer zo maar hij was blij met me en zijn vrouw ook. Was hun feest en was blij dat ik er aan deel mocht nemen.

Kom er maar niet los van dat er dan een stiefmoeder loopt te *****. Dat was niet even maar duurde urenlang. Zie nog steeds de pijn in de mooie bruine ogen van de bruid die niets zei. Nee maar dat kan ik als de beste dus en had al te lang gewacht uit fatsoen. Had verdorie het ****** niet moeten gebruiken. Wat een kater zonder drank.

Naja vanavond had hij nog gebeld dat hij deze week op de koffie kwam dus weet dat we er hier over kunnen praten. Das kee maar het was hun feest en niemand mag daar prut in gooien.

Ja heeft me erg zeer gedaan of miss trek ik het me teveel aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...