Spring naar bijdragen

Zondag 14-3-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

He Teveel!

Grappig zeg die: Ernst Jansz - Een eerste klein verraad, die kende ik helemaal niet.

Zelf dans ik elke avond na het werk. Dit helpt me enorm om het drinken te laten. Kan ik lekker mijn energie kwijt. Ik heb wat foute CD's gekocht waarop ik dat heerlijk gek kan dansen. Het verbaast me écht hoe goed dit werkt voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bakkom vind het ook heerlijk, krijg er een geweldig gevoel van, heel blij, weet niet...

Ga volgend seizoen weer op dansles, ben al vaker geweest, maar ik ben bepaald geen natuurtalent dus het kan nooit kwaad.
Maar we doen het vooral omdat we het zo leuk vinden, dat sfeertje, die mensen en je gaat dan automatisch ook weer vaker gewoon danden.

Je krijgt steeds meer van die dansgelegenheden voor de niet meer zo piepjonge....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dim,

Foute oude discohits van de jaren 80 90, Staying alive, Abba, en ga zo maar door. Het swingt gewoon de pan uit. Ben nu 45 en als ik de muziek draai van de tijd dat ik 15 tm 25 was, ga ik als vanouds uit mijn bol. Ik hield vroeger al niet van disco, want ik was hartstikke punk. Maar als je lekker gek wilt dansen, dan is dit toch wel Dé muziek.

Maar ik dans ook op Nerd, Red Hot Chilipeppers en ga zo maar door................:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...